Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Ekonomie

Nejprodávanější v této kategorii

Webcopywriting pro samouky

Autor: Šenkapoun Pavel

publisher: Zoner Press

5 / 5
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle).

Sleva 6 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 253 Kč

Skladem

Jak psát reklamní text

Autor: Zdeněk Křížek

publisher: Grada

5 / 5
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové

Sleva 6 % z běžně ceny 203 Kč

Naše cena: 191 Kč

Skladem

50 tajemství přesvědčování

Autor: Kolektiv autorů - Robert B. Cialdini,Noah. J. Goldstein,Steve J. Martin

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu.

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Účetní a daňové souvislosti přeměn obchodních společností, 2. vydání

Autor: Jana Skálová

publisher: Wolters Kluwer

0 / 5
Ucelený pohled na provázanost obchodněprávní úpravy přeměn obchodních společností s jejich účetním řešením a daňovými souvislostmi představuje odborný základ nejen pro účetní, auditorskou a daňovou praxi, ale i pro studenty ekonomických oborů vysokých škol a vlastníky společností uvažující o některé z forem přeměny.

Sleva 6 % z běžně ceny 325 Kč

Naše cena: 306 Kč

Skladem

Účetnictví společenství vlastníků jednotek

Autor: Martin Durec

publisher: Grada

0 / 5
Z publikace se dozvíte, jak účtovat běžné provozní účetní případy i to, jaké daňové dopady mají. Publikace vám pomůže při sestavování účetních závěrek, vyplňování daňových přiznání i při zpracování vyúčtování jak záloh na správu domu, tak i záloh na služby.

Sleva 6 % z běžně ceny 161 Kč

Naše cena: 151 Kč

Skladem

Jak získávat klienty a zákazníky

Autor: Marián Olej

publisher: BIZBOOKS

3 / 5
Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Jak číst účetní výkazy vybraných účetních jednotek

Autor: Kolektiv autorů - Danuše Prokůpková,Michal Svoboda

publisher: Wolters Kluwer

0 / 5
S použitím jednoduchých modelových příkladů autoři zdůrazňují praktickou využitelnost účetnictví při řízení, plánování a rozhodování v organizacích veřejného sektoru či při schvalování účetních závěrek. Kniha učí porozumět účetní závěrce – rozvaze, výkazu zisku a ztráty, cash-flow, ukazuje, jak interpretovat v nich obsažená data, transformovat je do využitelných informací a dokázat

Sleva 6 % z běžně ceny 274 Kč

Naše cena: 258 Kč

Skladem

Umění války

Autor: Kolektiv autorů - Vít Vojta,Array Sun-c'

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství (podobně jako ve válce) vždy až na prvním místě. Vydání, které držíte v rukou, je výjimečné tím, že starobylé pojednání přímo z čínského originálu přeložil

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Antifragilita, Jak těžit z nahodilosti, neurčitosti a chaosu

Autor: Nassim Nicholas Taleb

publisher: Paseka

0 / 5
Proč je městský stát lepší než stát národní? Proč mít připravenu výpověď ještě předtím, než nastoupíte na nové místo? A proč znamenalo ztroskotání Titanicu spíše záchranu než ztrátu lidských životů? Nejnovější kniha amerického akademika a investičního poradce Nassima Nicholase Taleba klade, jak je u autora zvykem, řadu provokativních otázek, především ale opět dochází k závěrům, které mohou bez

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Automobil (nejen) v podnikání, 4. aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Václav Pikal

publisher: Wolters Kluwer

0 / 5
Hlavním tématem knihy je problematika spojená s pořízením a používáním vozidel v souvislosti s podnikatelskou činností. Velkým kladem této knihy je široké spektrum otázek týkajících se daňové problematiky spojené s používáním automobilů a dále cestovních náhrad (náhrada jízdních výdajů). Dále je zde velký prostor věnován také otázkám týkajících se DPH a daně silniční.

Sleva 6 % z běžně ceny 294 Kč

Naše cena: 276 Kč

Skladem

Odpovědný management

Autor: Zdenek Dytrt

publisher: Management Press

0 / 5
PK!J°`şË[Content_Types].xml ˘( ´•ÍnŰ0„ďúŻ…D'‡˘(,çЦÇ4@]´WšZŮDůî:±ßľKŮśTµś8ą

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Freakonomie

Autor: Kolektiv autorů - Steven D. Levitt,Stephen J. Dubner

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Freakonomie, Skrytá ekonomie všehoCo je nebezpečnější? Střelná zbraň nebo zahradní bazén? Když drogoví dealeři mají tolik peněz, proč pořád bydlí u svých matek? Že podvádějí žáci, je známá věc, ale nepodvádějí někdy také učitelé? A je i ten nejčestnější sport prolezlý korupcí?To nejsou úplně typické otázky ekonomů. Jenže Steven D. Levitt a Stephen J. Dubner nejsou typičtí ekonomové. Snaží se

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Moderní management jakosti

Autor: Kolektiv autorů - Jaroslav Nenadál,Kolektiv

publisher: Management Press

0 / 5
Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i

Sleva 6 % z běžně ceny 259 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem

Krvavé země

Autor: Timothy Snyder

publisher: Paseka

0 / 5
Mezi dvěma říšemi, Hitlerovou a Stalinovou, se nacházejí krvavé země. Necelá dvě desetiletí stačila, aby zde v důsledku politiky dvou vůdců zahynulo čtrnáct milionů lidí. Povědomí o událostech třicátých a čtyřicátých let na území dnešního Polska, Ukrajiny, Běloruska a pobaltských států sice sílí, stále jsou to však jednotlivé události: ukrajinský hladomor po stalinské kolektivizaci, Katyň nebo

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Burza srozumitelně: výběr trhu – komodity a ETF´s

Autor: Kolektiv autorů - kolektiv autorů Finančník.cz, Tomáš Matějka, Petr Podhajský, Tomáš Nesnídal

publisher: Finančník.cz

0 / 5
Každý začínající burzovní obchodník čelí otázce, s jakými trhy začít obchodovat. Tento kompletní průvodce přiblíží veškeré hlavní komoditní a ETF´s trhy a pomůže tak k rychlejší a přesnější orientaci mezi populárními burzovními trhy. Už žádné nejasnosti!

Sleva 6 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 235 Kč

Skladem

Due diligence - podstata, postupy, použití

Autor: Kolektiv autorů - Jiří Dvořáček,Kolektiv

publisher: Wolters Kluwer

0 / 5
Publikace je první svého druhu, která se souhrnně zaměřuje na problematiku due diligence v českém jazyce. Svým obsahem a způsobem zpracování by měla sloužit nejenom jako základní informace, ale i jako určitý návod k postupu při odhalování rezerv a možných účetních, daňových, finančních, výkonnostních a jiných nesrovnalostí či nedostatků v podnikových činnostech. Kniha je určená jak

Sleva 6 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 253 Kč

Skladem

Zveřejňování obchodních korporací

Autor: Jiří Strouhal

publisher: Wolters Kluwer

0 / 5
Kniha je věnována problematice zveřejňování účetních informací. Je zde komplexně popsána metodika sestavení účetní závěrky za období 2016 z pohledu mikro, malých, středních a velkých účetních jednotek. Jsou představeny principy hodnocení finanční výkonnosti účetních jednotek. Kniha je protkána mnoha praktickými příklady.

Sleva 6 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 281 Kč

Skladem

Exekuční a ostatní srážky ze mzdy a z jiných příjmů

Autor: Bořivoj Šubrt

publisher: Wolters Kluwer

0 / 5
Kniha komplexně rozebírá problematiku srážek ze mzdy a z dalších příjmů, kterou vnímá v kontextu všech příslušných právních předpisů, zejména zákoníku práce a občanského soudního řádu. Zabývá se nejen exekucemi, ale i dohodami o srážkách ze mzdy a případy, kdy si zaměstnavatel může pro své pohledávky srazit ze mzdy zaměstnance sám.

Sleva 6 % z běžně ceny 297 Kč

Naše cena: 279 Kč

Skladem

Nevýdělečné organizace v praxi

Autor: Kolektiv autorů - Václav Dobrozemský,Jan Stejskal

publisher: Wolters Kluwer

0 / 5
Praktická publikace přináší všem nevýdělečným organizacím návody na účtování, vzory smluv a dalších dokumentů a daňové příklady, které pomohou při řešení každodenních problémů. Naleznete zde mj. ukázky vyplněných daňových přiznání a příklady jednoduchého účetnictví a vzory výkazů podvojného i jednoduchého účetnictví.

Sleva 6 % z běžně ceny 345 Kč

Naše cena: 324 Kč

Skladem

Intuitivní marketing pro 21. století

Autor: Miloš Toman

publisher: Management Press

0 / 5
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Autor: Lenka Harantová

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice.Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinouvysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol,pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Teoretická východiskavycházejí z pojetí základních pojmů a jejich vývojové proměny, z logiky výběrutematických okruhů

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Účetnictví pro úplné začátečníky 2017

Autor: Pavel Novotný

publisher: Grada

0 / 5
Chcete získat komplexní přehled v účetnictví? S touto knihou to zvládnete bez potíží! Celý text je srozumitelným způsobem zpracován jak pro úplného začátečníka, tak pro účetního, který si chce zopakovat některé účetní souvislosti.

Sleva 6 % z běžně ceny 154 Kč

Naše cena: 144 Kč

Skladem

Pozitivní leader

Autor: Jan Mühlfeit

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu, Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků. Odhalte, jak inspirovat vlastní tým, jak dosáhnout vytyčených výsledků a přitom si zachovat rovnováhu mezi úspěchem a štěstím. Zjistěte jak se zbavit stresu a negativismu a odemkněte potenciál u sebe i u

Sleva 6 % z běžně ceny 189 Kč

Naše cena: 178 Kč

Skladem

Prodávat je lidské

Autor: Daniel H. Pink

publisher: Jan Melvil publishing

0 / 5
„Neotřelý pohled na umění prodávat, spojující výsledky společenských věd, vlastního výzkumu a sebraných příběhů. ... Ohromně zábavné a užitečné.“

Sleva 6 % z běžně ceny 206 Kč

Naše cena: 193 Kč

Skladem



G K podpis SKY

Přihlášení uživatele