Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Management

Nejprodávanější v této kategorii

21 tajemství úspěchu

Autor: Brian Tracy

publisher: Synergie Publishing

0 / 5
Nejdůležitějším faktorem při dosahování velkého finančního úspěchu nejsou peníze, nýbrž typ osobnosti, kterým se musíte stát, abyste peníze vydělali a potom si je také udrželi. V této knížce se dozvíte vám  známý autor Brian Tracy prozradí jaká tajemství představují klíč k velkému úspěchu ve všech oblastech života, ať už přitom vyděláte mnoho peněz nebo ne. Dobré je, že

Sleva 6 % z běžně ceny 152 Kč

Naše cena: 143 Kč

Skladem

Jak vyjednat víc

Autor: Stuart Diamond

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Lidé, kteří pozorněji vnímají interakce kolem, získávají v životě více toho, co si přejí. Na základě dvacetiletého výzkumu, který Stuart Diamond vedl napříč zeměmi celého světa, dochází v knize Jak vyjednat víc k závěru, že emoční vnímavost a individuální posouzení každé situace je při jednání s lidmi mnohem důležitější než konvenční uplatňování moci a rozumu. Autor v knize představuje

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Umění války

Autor: Kolektiv autorů - Vít Vojta,Array Sun-c'

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství (podobně jako ve válce) vždy až na prvním místě. Vydání, které držíte v rukou, je výjimečné tím, že starobylé pojednání přímo z čínského originálu přeložil

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Kultura organizace je cestou ke strategii

Autor: Kolektiv autorů - Jan Bloudek,David Müller,Sláva Kubátová,Tomáš Bujna

publisher: Management Press

0 / 5
Kultury lidských společenství, ať pracovních či jiných, jsou neobyčejně mocné síly, které ovlivňují, jak se lidé budou v daném společenství chovat, jednat, zda v něm budou více nebo méně spokojeni a jak budou v úzké závislosti na tom výkonní při dosahování cílů. V knize se autoři zamýšlejí nad hodnotovými žebříčky různých společenství, nad jejich odlišnostmi a nad dopady, jež

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Spojovat či rozdělovat?

Autor: Kolektiv autorů - David Müller,Tomáš Bujna,Jan Bloudek,Sláva Kubátová

publisher: Management Press

0 / 5
Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá organizační strukturou firmy, tedy možnostmi, jak ve firmě co nejefektivněji rozdělovat úkoly a koordinovat provádění i výstupy práce. Proces

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Vedení procesu změny

Autor: John P. Kotter

publisher: Management Press

0 / 5
Kniha jednoho z nejvýznamnějších světových odborníků v oboru rozvoje vůdčích dovedností V létě roku 1994 napsal John P. Kotter pro časopis Harvard Business Review článek nazvaný „Vedení změny: Proč pokusy o transformaci selhávají“. Text vzbudil obrovskou pozornost a okamžitě se vyhoupl do čela žebříčku reprintů HBR. Úspěch textu podnítil vydání knihy, která je považovaná za jednu z klíčových

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Odpovědný management

Autor: Zdenek Dytrt

publisher: Management Press

0 / 5
PK!J°`şË[Content_Types].xml ˘( ´•ÍnŰ0„ďúŻ…D'‡˘(,çЦÇ4@]´WšZŮDůî:±ßľKŮśTµś8ą

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Pravidlo 80/20

Autor: Richard Koch

publisher: Management Press

0 / 5
Kontrolujte svůj život, nedovolte, aby okolnosti kontrolovaly vás! Pravidlo 80/20 uvádí, že existuje vnitřně daná nerovnováha mezi příčinami a výsledky, vstupy a výstupy, úsilím a odměnou – 80 procent výstupů je výsledkem 20 procent vstupů a 80 procent výsledků vzniká z 20 procent příčin. V podnikání byla platnost pravidla 80/20 již potvrzena na mnoha příkladech - 20 procent výrobků, které

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Přidejte na rychlosti!

Autor: John P. Kotter

publisher: Management Press

0 / 5
Podle téměř všech důležitých ekonomických indexů se svět vyvíjí velmi rychle. Rizika tohoto překotného vývoje – finanční, sociální, ekologické a politické souvislosti – narůstají možná ještě rychleji. Chceme-li se dnes poprat s výzvami pramenícími z čím dál větší komplexnostii světa a dynamických změn, potřebujeme nový a mocný nástroj.

Sleva 6 % z běžně ceny 169 Kč

Naše cena: 159 Kč

Skladem

Vyvážený leadership (1. vyd. jako Versatilní vedení)

Autor: Kolektiv autorů - Eva Jarošová,Karel Pavlica

publisher: Management Press

0 / 5
Manažeři, kteří vedou svůj tým vyváženě, správně vyhodnocují situaci, přiměřeně na ni reagují a nepoužívají žádný postup v přehnané míře Přední vysokoškolští pedagogové představují koncepci vyváženého vedení lidí, která zdůrazňuje nutnost osvojit si soubor zdánlivě protikladných, avšak doplňujících se manažerských dovedností a jejich efektivního, mnohostranného uplatňování v praxi. Kniha je

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Moderní management jakosti

Autor: Kolektiv autorů - Jaroslav Nenadál,Kolektiv

publisher: Management Press

0 / 5
Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i

Sleva 6 % z běžně ceny 259 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem

Obchodní němčina

Autor: Věra Kozáková

publisher: EDIKA

0 / 5
Učebnice Obchodní němčina je určena všem zájemcům o získání znalosti odborného jazyka používaného ve světě obchodu. S její pomocí lze rozvinout kvalitu písemného projevu a rovněž schopnost vést obchodní jednání v daném jazyce. Každá kapitola obsahuje: - výklad problematiky - frazeologii - poznámky ke gramatice a stylu jazyka používaného ve světě obchodu - cvičení - texty

Sleva 6 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 262 Kč

Skladem

Kaizen - osvědčená praxe českých a slovenských podniků

Autor: Kolektiv autorů - Miroslav Marek,Jozef Krišťak,Ján Košturiak,Ľudovít Boledovič

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe v evropských firmách často neodpovídá základním principům tohoto systému, ať už se jedná o pouhé formální fungování nebo bezvýhradnou orientaci na výrobní procesy. V této knize

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Tvorba business modelů

Autor: Kolektiv autorů - Yves Pigneur,Alexander Osterwalder

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto

Sleva 6 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 281 Kč

Skladem

První kroky v podnikání

Autor: Martina Václavíková

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky, * jak nalézt ty správné zákazníky pro své

Sleva 6 % z běžně ceny 99 Kč

Naše cena: 93 Kč

Skladem

Ženy a management

Autor: Zdenek Dytrt

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších

Sleva 6 % z běžně ceny 189 Kč

Naše cena: 178 Kč

Skladem

Projekt Voodoo

Autor: Bianca Fuhrmannová

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Projekt-Voodoo je zcela nová, inovativní strategie projektového managementu a vlastně i jeho zcela nový způsob myšlení. Kombinuje totiž poctivý projektový management s kreativními krizovými intervencemi a prvky systémového byznys koučinku. Projekt Voodoo navíc spojuje emocionální a kooperativní projektový management s klasickými metodami řízení. Zaměřuje se na těžkosti běžného projektového dne a

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Cíle

Autor: Brian Tracy

publisher: Synergie Publishing

0 / 5
Objevte sedm klíčových prvků, které jsou nutné pro stanovení cílů a zároveň dvanáct kroků, které potřebujete k tomu, abyste dosáhli jakéhokoli cíle, který si vytyčíte.Jen těžko se můžete trefit, když nevíte, do čeho přesně míříte. A stejné je to i s cíli. Když si svůj cíl nestanovíte správně, bude mnohem těžší ho dosáhnout a také vám to zabere více času. Kniha je napsaná srozumitelně a

Sleva 6 % z běžně ceny 195 Kč

Naše cena: 183 Kč

Skladem

Manažerská integrita

Autor: František Hroník

publisher: Motiv Press

0 / 5
Kniha poutavým a citlivým způsobem přibližuje otázky svědomí, důvěry, hodnot a morálky v manažerské práci. Naleznete zde spoustu zajímavých tipů a doporučení, jak se jako manažer vypořádat s ožehavými problémy a dilematy, jak pracovat se svým svědomím a nedostat se do konfliktu se svojí osobností. Autor uvádí příklady z dlouholeté praxe a objasňuje, proč manažer od svých lidí dnes žádá nejen

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Management inovací

Autor: Kolektiv autorů - Jaromír Veber,Kolektiv

publisher: Management Press

0 / 5
Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si

Sleva 6 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 215 Kč

Skladem

Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda

Autor: Kolektiv autorů - Breck England,Kory Kogon,Julie Schmidt

publisher: Management Press

0 / 5
Nejnovější publikace z dílny autorů společnosti FranklinCovey je určena každému, kdo chce důsledně rozvinout jednu z klíčových schopností a dovedností nezbytných v současném světě byznysu – zaujmout a účinně sdělit vše, co chceme, aby se ostatní dozvěděli a přimět posluchače, aby jednali tak, jak potřebujeme. Autoři přinášejí praktický model umožňující přednášejícímu získat a udržet pozornosti

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Řízení lidských zdrojů

Autor: Kolektiv autorů - Jiří Bláha,Andrea Čopíková,Petra Horváthová

publisher: Management Press

0 / 5
Řízení lidských zdrojů je obor, ve kterém - tak jako v jiných manažerských oborech - dochází ke změnám a objevují se nové trendy, které mají různé využití a dopady na zaměstnance a manažery organizací, konkrétně na personální manažery. Tato publikace pojednává o trendech v rámci řízení lidských zdrojů. Některé z nich se již v organizacích „zabydlují“ a jsou východiskem pro implementaci

Sleva 6 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 234 Kč

Skladem

Focus on project success : tools and techniques for successful projects

Autor: Luc De Ceuster

publisher: APraCom

0 / 5
Jazyk: anglický Anotace:Focus on Project Success – Tools & Techniques for Successful Projects introduces the necessary terms and definitions to effectively work in a project environment. It introduces how projects are handled in a process way and how different projects follow the same life cycle from Initiation to Closeout whatever type of project you are involved in. From here, the book takes

Sleva 6 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 235 Kč

Skladem

Focus on risk management - Manage risks to improve project success

Autor: Luc De Ceuster

publisher: APraCom

0 / 5
Jazyk: anglickýAnotace: Focus on Risk Management – Manage Risks to improve Project Success concentrates on risk management within the project management process and life cycle. Since the financial and economical crisis hit the world, everybody realized how important a good risk management plan is. Unfortunately, today still many companies limit their risk management to identify and

Sleva 6 % z běžně ceny 200 Kč

Naše cena: 188 Kč

Skladem



Přihlášení uživatele