Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Management

Nejprodávanější v této kategorii

Jak vést úspěšný a plnohodnotný život

Autor: Dale Carnegie

publisher: Práh

0 / 5
Kniha pro všechny, kdo chtějí vytěžit maximum ze svého života

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

O válečném umění

Autor: Mistr Sun

publisher: Apostrof

0 / 5
Nejstarší dochovaná kniha strategického myšlení a nejstarší literárně doložená vojenská doktrína v dějinách lidstva je dnes již kultovním dílem o vojenské strategii. Zároveň je však textem filozofickým a dalece přesahuje téma vojenské, čímž zůstává podnes živou a důležitou součástí knihovničky diplomatů i manažerů.

Sleva 6 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 113 Kč

Skladem

Profese manažera v organizacích veřejné správy

Autor: Petr Jedinák

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha „Profese manažera v organizacích veřejné správy. Charakteristika manažera, zastávané role a vybrané personální činnosti“ je tematicky členěna do tří bloků. V první části vymezujeme manažera, který vykonává svou profesi v organizacích veřejné správy, se zaměřením na výkon manažerských funkcí a jím zastávané role. V druhém bloku jsou zařazeny vybrané činnosti spadající pod naplňování

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Vladař

Autor: Niccolo Machiavelli

publisher: Jonathan Livingston

0 / 5
Niccolo Machiavelli  byl nesmírně vzdělaný muž s mnoha zájmy. Jeho literární dílo  se stalo  základem italské prózy. Nejznámější je Vladař, první a doposud nepřekonaná "manažerská příručka".  Je   to dílo  opravdu  nadčasové, s plnou platností i v dnešní době.„Moudrý muž nemůže stát v slově, je-li mu to na škodu a jestli

Sleva 6 % z běžně ceny 99 Kč

Naše cena: 93 Kč

Skladem

Umění války

Autor: Kolektiv autorů - Vít Vojta,Array Sun-c'

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství (podobně jako ve válce) vždy až na prvním místě. Vydání, které držíte v rukou, je výjimečné tím, že starobylé pojednání přímo z čínského originálu přeložil

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Odpovědný management

Autor: Zdenek Dytrt

publisher: Management Press

0 / 5
PK!J°`şË[Content_Types].xml ˘( ´•ÍnŰ0„ďúŻ…D'‡˘(,çЦÇ4@]´WšZŮDůî:±ßľKŮśTµś8ą

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Moderní management jakosti

Autor: Kolektiv autorů - Jaroslav Nenadál,Kolektiv

publisher: Management Press

0 / 5
Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i

Sleva 6 % z běžně ceny 259 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem

Velká kniha o řízení firmy

Autor: Mirko Křivánek

publisher: Grada

0 / 5
Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. Autoři s mnohaletými zkušenostmi z praxe ukazují, že firma se chová jako živý organismus, ve kterém jsou jednotlivé části vzájemně provázány, a pokud přestane fungovat jedna z nich, odrazí se to

Sleva 6 % z běžně ceny 415 Kč

Naše cena: 390 Kč

Skladem

Tajemství úspěšného vedení lidí

Autor: Bernd Geropp

publisher: Grada

0 / 5
Mít vše neustále pod kontrolou, řešit provozní věci a snažit se předcházet všem chybám a nezdarům vede k jedinému: vy, vaši lidé a celá firma zůstáváte daleko za svými možnostmi! S touto knihou dokážete změnit své špatné pracovní návyky a úspěšně vést lidi k samostatné a zodpovědné práci.

Sleva 6 % z běžně ceny 210 Kč

Naše cena: 197 Kč

Skladem

Psychoanalytické koučování

Autor: Martin Cipro

publisher: Grada

0 / 5
Psychoanalytické koučování se zaměřuje na hlubší poznání osobnosti manažera (koučovaného), vliv nevědomé motivace na práci, pracovní i mimopracovní vztahy a celkovou životní spokojenost. Tento přístup hledá příčiny současného stavu také v minulosti a propojuje nevědomé jednání s budoucími plány a vizemi.

Sleva 6 % z běžně ceny 245 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Marketing management

Autor: Philip Kotler

publisher: Grada

0 / 5
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je

Sleva 6 % z běžně ceny 1 609 Kč

Naše cena: 1 513 Kč

Skladem

Personalistika pro manažery a personalisty

Autor: Martin Šikýř

publisher: Grada

0 / 5
Prakticky zaměřená publikace se uceleně zabývá problematikou řízení lidských zdrojů a nejdůležitějšími personálními činnostmi. Druhé vydání je kompletně aktualizováno a doplněno o nová témata a zajímavý autorův výzkum v organizacích. Kniha je určena zejména manažerům, personalistům a studentům VŠ.

Sleva 6 % z běžně ceny 189 Kč

Naše cena: 178 Kč

Skladem

Pozitivní leader

Autor: Jan Mühlfeit

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu, Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků. Odhalte, jak inspirovat vlastní tým, jak dosáhnout vytyčených výsledků a přitom si zachovat rovnováhu mezi úspěchem a štěstím. Zjistěte jak se zbavit stresu a negativismu a odemkněte potenciál u sebe i u

Sleva 6 % z běžně ceny 189 Kč

Naše cena: 178 Kč

Skladem

Procesní řízení pro manažery

Autor: Roman Fišer

publisher: Grada

0 / 5
Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost, ale že jeho úspěšnost je determinována třemi klíčovými proměnnými — způsobem organizování (Struktura), způsobem řízení (Styl) a skutečným zažitým

Sleva 6 % z běžně ceny 175 Kč

Naše cena: 165 Kč

Skladem

Business Intelligence

Autor: David Slánský

publisher: Grada

0 / 5
Business Intelligence (BI) je moderním způsobem užití informačních technologií při analýzách, plánování a rozhodování firmy. Autoři vysvětlují pojmy a principy BI, ukazují postupy a příklady navrhování, realizace a úspěšného nasazení BI aplikací od strategického řízení až po oblasti financí, obchodu a logistiky.

Sleva 6 % z běžně ceny 209 Kč

Naše cena: 197 Kč

Skladem

Investiční controlling

Autor: Hana Scholleová

publisher: Grada

0 / 5
Kniha je určena finančním specialistům a manažerům, pracovníkům finančního controllingu a všem, kteří se podílejí na rozhodování o podnikových investicích a jejich financování. Seznámíte se s nástroji a metodami investičního controllingu, které budete umět volit s ohledem na účel, cíle a kritéria investičního procesu. Dozvíte se, jakým způsobem získávat a zpracovávat vstupní informace tak, aby

Sleva 6 % z běžně ceny 302 Kč

Naše cena: 284 Kč

Skladem

Měření výkonnosti

Autor: Jaroslav Wagner

publisher: Grada

0 / 5
Co vlastně znamená ono magické slovo "výkonnost"? Proč a pro koho měříme výkonnost firmy, divize, zakázky nebo manažerů či zaměstnanců, kteří jsou za výkonnost odpovědní? Jaký je vztah výkonnosti k času? Jak efektivně vytvořit, využívat a rozvíjet systém informací, které nám ukážou, jak jsme efektivní? Tato kniha vám pomůže najít odpovědi na tyto - zdánlivě jednoduché - otázky. Mapuje progresivní

Sleva 6 % z běžně ceny 280 Kč

Naše cena: 263 Kč

Skladem

Finanční řízení podniku

Autor: Romana Nývltová

publisher: Grada

0 / 5
V publikaci vycházející z aktuální podnikové praxe se seznámíte s moderními přístupy, metodami a instrumenty finančního řízení primárně z pohledu základního finančního cíle - tvorby a zvyšování hodnoty podniku pro jeho vlastníky. Autoři popisují rozhodování a postupy v nejdůležitějších oblastech krátkodobého i dlouhodobého finančního řízení s ohledem na zvolenou podnikovou finanční strategii,

Sleva 6 % z běžně ceny 224 Kč

Naše cena: 211 Kč

Skladem

Vedení lidí, týmů a firem

Autor: Jiří Plamínek

publisher: Grada

0 / 5
Čtvrté vydání velmi úspěšného a dnes již klasického díla v oblasti managementu je zcela přepracovaným vydáním, téměř novou knihou. Autor, jeden z nejuznávanějších českých odborníků na management a související oblasti, do ní zahrnul zhruba desetileté zkušenosti uplatňování teorie vitality v praxi. Publikace je vlastně průvodcem po světě podnikání. Snaží se ukázat, že i v oceánu manažerských pouček

Sleva 6 % z běžně ceny 189 Kč

Naše cena: 178 Kč

Skladem

133 her pro motivaci a rozvoj týmů

Autor: Jaroslava Ester Evangelu

publisher: Grada

0 / 5
Publikace určená lektorům, manažerům, vedoucím týmů a personalistům umožňuje snadno a velmi efektivně zvyšovat motivaci a rozvíjet schopnosti a dovednosti týmů a jejich členů. Velkou předností příručky je rozdělení na 133 srozumitelných her a cvičení s určením konkrétních oblastí, které hra v týmu pomáhá rozvíjet (např. fixace poznatků, komunikace, řízení týmu). U her jsou definovány také body,

Sleva 6 % z běžně ceny 203 Kč

Naše cena: 191 Kč

Skladem

Management a moderní organizování firmy

Autor: Jiří Dědina

publisher: Grada

0 / 5
Manažeři, podnikatelé a studenti VŠ a MBA studií v knize naleznou praktické a srozumitelné vysvětlení problematiky managementu a organizování společností podle nejnovějších přístupů. Čtenář díky publikaci získává komplexní přehled o nástrojích a přístupech řízení a organizování ve firemní praxi, které mu mají umožnit úspěšně organizovat pracovní prostředí a zvýšit tak celkovou prosperitu podniku.

Sleva 6 % z běžně ceny 322 Kč

Naše cena: 303 Kč

Skladem

Řízení výroby a nákupu

Autor: Gustav Tomek

publisher: Grada

0 / 5
V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte

Sleva 6 % z běžně ceny 407 Kč

Naše cena: 382 Kč

Skladem

Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost

Autor: Irena Pilařová

publisher: Grada

0 / 5
Není to tak dávno, co si mnozí manažeři pokládali otázky: "Hodnotit či nehodnotit pravidelně svoje pracovníky? Nestačí, že jsem s nimi v každodenním kontaktu? Není systematické hodnocení nadbytečné?" Doba ale již pokročila, a tak jejich otázka zní trochu jinak: "Jakým způsobem hodnotit, jak často a jak s výsledky hodnocení nakládat?" Kniha Mgr. Ireny Pilařové přináší ucelené informace a návody

Sleva 6 % z běžně ceny 115 Kč

Naše cena: 108 Kč

Skladem

Fluktuace a retence zaměstnanců

Autor: Lucie Vnoučková

publisher: Adart spol. s r.o.

0 / 5
Kniha „Fluktuace a retence zaměstnanců“ se týká v současnosti aktuálního tématu práce s lidským kapitálem. Otázka, jak si udržet kvalitní zaměstnance, je klíčovým faktorem úspěchu organizací v dnešním vysoce konkurenčním prostředí. Publikace se proto věnuje příčinám fluktuace zaměstnanců v České republice a je zaměřena právě na lokální prostředí a hodnoty, které čeští zaměstnanci uznávají.

Sleva 6 % z běžně ceny 164 Kč

Naše cena: 155 Kč

Skladem



G K podpis SKY

Přihlášení uživatele