Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Management

Nejprodávanější v této kategorii

Umění války

Autor: Kolektiv autorů - Vít Vojta,Array Sun-c'

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství (podobně jako ve válce) vždy až na prvním místě. Vydání, které držíte v rukou, je výjimečné tím, že starobylé pojednání přímo z čínského originálu přeložil

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Odpovědný management

Autor: Zdenek Dytrt

publisher: Management Press

0 / 5
PK!J°`şË[Content_Types].xml ˘( ´•ÍnŰ0„ďúŻ…D'‡˘(,çЦÇ4@]´WšZŮDůî:±ßľKŮśTµś8ą

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Moderní management jakosti

Autor: Kolektiv autorů - Jaroslav Nenadál,Kolektiv

publisher: Management Press

0 / 5
Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i

Sleva 6 % z běžně ceny 259 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem

Psychoanalytické koučování

Autor: Martin Cipro

publisher: Grada

0 / 5
Psychoanalytické koučování se zaměřuje na hlubší poznání osobnosti manažera (koučovaného), vliv nevědomé motivace na práci, pracovní i mimopracovní vztahy a celkovou životní spokojenost. Tento přístup hledá příčiny současného stavu také v minulosti a propojuje nevědomé jednání s budoucími plány a vizemi.

Sleva 6 % z běžně ceny 245 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Marketing management

Autor: Philip Kotler

publisher: Grada

0 / 5
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je

Sleva 6 % z běžně ceny 1 609 Kč

Naše cena: 1 513 Kč

Skladem

Business Intelligence

Autor: David Slánský

publisher: Grada

0 / 5
Business Intelligence (BI) je moderním způsobem užití informačních technologií při analýzách, plánování a rozhodování firmy. Autoři vysvětlují pojmy a principy BI, ukazují postupy a příklady navrhování, realizace a úspěšného nasazení BI aplikací od strategického řízení až po oblasti financí, obchodu a logistiky.

Sleva 6 % z běžně ceny 209 Kč

Naše cena: 197 Kč

Skladem

Investiční controlling

Autor: Hana Scholleová

publisher: Grada

0 / 5
Kniha je určena finančním specialistům a manažerům, pracovníkům finančního controllingu a všem, kteří se podílejí na rozhodování o podnikových investicích a jejich financování. Seznámíte se s nástroji a metodami investičního controllingu, které budete umět volit s ohledem na účel, cíle a kritéria investičního procesu. Dozvíte se, jakým způsobem získávat a zpracovávat vstupní informace tak, aby

Sleva 6 % z běžně ceny 302 Kč

Naše cena: 284 Kč

Skladem

Fluktuace a retence zaměstnanců

Autor: Lucie Vnoučková

publisher: Adart spol. s r.o.

0 / 5
Kniha „Fluktuace a retence zaměstnanců“ se týká v současnosti aktuálního tématu práce s lidským kapitálem. Otázka, jak si udržet kvalitní zaměstnance, je klíčovým faktorem úspěchu organizací v dnešním vysoce konkurenčním prostředí. Publikace se proto věnuje příčinám fluktuace zaměstnanců v České republice a je zaměřena právě na lokální prostředí a hodnoty, které čeští zaměstnanci uznávají.

Sleva 6 % z běžně ceny 164 Kč

Naše cena: 155 Kč

Skladem

Kontinuita znalostí: Jak uchovat znalosti klíčových pracovníků v organizaci

Autor: Hana Urbancová

publisher: Adart spol. s r.o.

0 / 5
Tato publikace je založena na výsledcích realizovaného výzkumu v problematice zabezpečení kontinuity znalostí v organizacích. Kniha přináší odpověď na otázku proč je v současném vysoce konkurenčním prostředí nutné uchovávat znalosti klíčových pracovníků a jakou roli hraje vertikální přenos znalostí v zabezpečení kontinuity činností. Představuje jedinou knihu týkající se oblasti

Sleva 6 % z běžně ceny 156 Kč

Naše cena: 147 Kč

Skladem

21 tajemství úspěchu

Autor: Brian Tracy

publisher: Synergie Publishing

0 / 5
Nejdůležitějším faktorem při dosahování velkého finančního úspěchu nejsou peníze, nýbrž typ osobnosti, kterým se musíte stát, abyste peníze vydělali a potom si je také udrželi. V této knížce se dozvíte vám  známý autor Brian Tracy prozradí jaká tajemství představují klíč k velkému úspěchu ve všech oblastech života, ať už přitom vyděláte mnoho peněz nebo ne. Dobré je, že

Sleva 6 % z běžně ceny 152 Kč

Naše cena: 143 Kč

Skladem

Jak vyjednat víc

Autor: Stuart Diamond

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Lidé, kteří pozorněji vnímají interakce kolem, získávají v životě více toho, co si přejí. Na základě dvacetiletého výzkumu, který Stuart Diamond vedl napříč zeměmi celého světa, dochází v knize Jak vyjednat víc k závěru, že emoční vnímavost a individuální posouzení každé situace je při jednání s lidmi mnohem důležitější než konvenční uplatňování moci a rozumu. Autor v knize představuje

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Kultura organizace je cestou ke strategii

Autor: Kolektiv autorů - Jan Bloudek,David Müller,Sláva Kubátová,Tomáš Bujna

publisher: Management Press

0 / 5
Kultury lidských společenství, ať pracovních či jiných, jsou neobyčejně mocné síly, které ovlivňují, jak se lidé budou v daném společenství chovat, jednat, zda v něm budou více nebo méně spokojeni a jak budou v úzké závislosti na tom výkonní při dosahování cílů. V knize se autoři zamýšlejí nad hodnotovými žebříčky různých společenství, nad jejich odlišnostmi a nad dopady, jež

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Spojovat či rozdělovat?

Autor: Kolektiv autorů - David Müller,Tomáš Bujna,Jan Bloudek,Sláva Kubátová

publisher: Management Press

0 / 5
Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá organizační strukturou firmy, tedy možnostmi, jak ve firmě co nejefektivněji rozdělovat úkoly a koordinovat provádění i výstupy práce. Proces

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Vedení procesu změny

Autor: John P. Kotter

publisher: Management Press

0 / 5
Kniha jednoho z nejvýznamnějších světových odborníků v oboru rozvoje vůdčích dovedností V létě roku 1994 napsal John P. Kotter pro časopis Harvard Business Review článek nazvaný „Vedení změny: Proč pokusy o transformaci selhávají“. Text vzbudil obrovskou pozornost a okamžitě se vyhoupl do čela žebříčku reprintů HBR. Úspěch textu podnítil vydání knihy, která je považovaná za jednu z klíčových

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Pravidlo 80/20

Autor: Richard Koch

publisher: Management Press

0 / 5
Kontrolujte svůj život, nedovolte, aby okolnosti kontrolovaly vás! Pravidlo 80/20 uvádí, že existuje vnitřně daná nerovnováha mezi příčinami a výsledky, vstupy a výstupy, úsilím a odměnou – 80 procent výstupů je výsledkem 20 procent vstupů a 80 procent výsledků vzniká z 20 procent příčin. V podnikání byla platnost pravidla 80/20 již potvrzena na mnoha příkladech - 20 procent výrobků, které

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Přidejte na rychlosti!

Autor: John P. Kotter

publisher: Management Press

0 / 5
Podle téměř všech důležitých ekonomických indexů se svět vyvíjí velmi rychle. Rizika tohoto překotného vývoje – finanční, sociální, ekologické a politické souvislosti – narůstají možná ještě rychleji. Chceme-li se dnes poprat s výzvami pramenícími z čím dál větší komplexnostii světa a dynamických změn, potřebujeme nový a mocný nástroj.

Sleva 6 % z běžně ceny 169 Kč

Naše cena: 159 Kč

Skladem

Vyvážený leadership (1. vyd. jako Versatilní vedení)

Autor: Kolektiv autorů - Eva Jarošová,Karel Pavlica

publisher: Management Press

0 / 5
Manažeři, kteří vedou svůj tým vyváženě, správně vyhodnocují situaci, přiměřeně na ni reagují a nepoužívají žádný postup v přehnané míře Přední vysokoškolští pedagogové představují koncepci vyváženého vedení lidí, která zdůrazňuje nutnost osvojit si soubor zdánlivě protikladných, avšak doplňujících se manažerských dovedností a jejich efektivního, mnohostranného uplatňování v praxi. Kniha je

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Obchodní němčina

Autor: Věra Kozáková

publisher: EDIKA

0 / 5
Učebnice Obchodní němčina je určena všem zájemcům o získání znalosti odborného jazyka používaného ve světě obchodu. S její pomocí lze rozvinout kvalitu písemného projevu a rovněž schopnost vést obchodní jednání v daném jazyce. Každá kapitola obsahuje: - výklad problematiky - frazeologii - poznámky ke gramatice a stylu jazyka používaného ve světě obchodu - cvičení - texty

Sleva 6 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 262 Kč

Skladem

Kaizen - osvědčená praxe českých a slovenských podniků

Autor: Kolektiv autorů - Miroslav Marek,Jozef Krišťak,Ján Košturiak,Ľudovít Boledovič

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe v evropských firmách často neodpovídá základním principům tohoto systému, ať už se jedná o pouhé formální fungování nebo bezvýhradnou orientaci na výrobní procesy. V této knize

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Ženy a management

Autor: Zdenek Dytrt

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších

Sleva 6 % z běžně ceny 189 Kč

Naše cena: 178 Kč

Skladem

Projekt Voodoo

Autor: Bianca Fuhrmannová

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Projekt-Voodoo je zcela nová, inovativní strategie projektového managementu a vlastně i jeho zcela nový způsob myšlení. Kombinuje totiž poctivý projektový management s kreativními krizovými intervencemi a prvky systémového byznys koučinku. Projekt Voodoo navíc spojuje emocionální a kooperativní projektový management s klasickými metodami řízení. Zaměřuje se na těžkosti běžného projektového dne a

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Management inovací

Autor: Kolektiv autorů - Jaromír Veber,Kolektiv

publisher: Management Press

0 / 5
Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si

Sleva 6 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 215 Kč

Skladem

Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda

Autor: Kolektiv autorů - Breck England,Kory Kogon,Julie Schmidt

publisher: Management Press

0 / 5
Nejnovější publikace z dílny autorů společnosti FranklinCovey je určena každému, kdo chce důsledně rozvinout jednu z klíčových schopností a dovedností nezbytných v současném světě byznysu – zaujmout a účinně sdělit vše, co chceme, aby se ostatní dozvěděli a přimět posluchače, aby jednali tak, jak potřebujeme. Autoři přinášejí praktický model umožňující přednášejícímu získat a udržet pozornosti

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Řízení lidských zdrojů

Autor: Kolektiv autorů - Jiří Bláha,Andrea Čopíková,Petra Horváthová

publisher: Management Press

0 / 5
Řízení lidských zdrojů je obor, ve kterém - tak jako v jiných manažerských oborech - dochází ke změnám a objevují se nové trendy, které mají různé využití a dopady na zaměstnance a manažery organizací, konkrétně na personální manažery. Tato publikace pojednává o trendech v rámci řízení lidských zdrojů. Některé z nich se již v organizacích „zabydlují“ a jsou východiskem pro implementaci

Sleva 6 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 234 Kč

Skladem



G K podpis SKY

Přihlášení uživatele