Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Management

Nejprodávanější v této kategorii

Průvodce moderního náčelníka

Autor: Jiří Plamínek

publisher: Management Press

0 / 5
Průvodce moderního náčelníka je především o orientaci – jejím cílem je přivést ty, kteří působí v manažerských pozicích k pochopení podstaty managementu a formulaci priorit. Víme, že jen malá část příčin způsobuje velkou část důsledků. Některé činy a příčiny dokáží působit mnohem větší změny, než ty ostatní. Umět tyto mocné nástroje změny poznat, je zcela klíčovým uměním lídra. Kniha Průvodce

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Time management

Autor: David Gruber

publisher: Management Press

0 / 5
D. Gruber měl velkou ctižádost překonat ve svém oboru celou zahraniční špičku. Nastudoval způsob myšlení vynikajících osobností, jejich zásady využití času. Sám se o překonání této špičky pokusil v oblasti soft skills. Důkazů, že se mu to podařilo splnit, je řada. V lednu 1992 překonal zahraniční špičku v oboru efektivního studia cizích jazyků a prokrastinace. Time management a prokrastinace jsou

Sleva 6 % z běžně ceny 169 Kč

Naše cena: 159 Kč

Skladem

21 tajemství úspěchu

Autor: Brian Tracy

publisher: Synergie Publishing

0 / 5
Nejdůležitějším faktorem při dosahování velkého finančního úspěchu nejsou peníze, nýbrž typ osobnosti, kterým se musíte stát, abyste peníze vydělali a potom si je také udrželi. V této knížce se dozvíte vám  známý autor Brian Tracy prozradí jaká tajemství představují klíč k velkému úspěchu ve všech oblastech života, ať už přitom vyděláte mnoho peněz nebo ne. Dobré je, že

Sleva 6 % z běžně ceny 152 Kč

Naše cena: 143 Kč

Skladem

Jak vyjednat víc

Autor: Stuart Diamond

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Lidé, kteří pozorněji vnímají interakce kolem, získávají v životě více toho, co si přejí. Na základě dvacetiletého výzkumu, který Stuart Diamond vedl napříč zeměmi celého světa, dochází v knize Jak vyjednat víc k závěru, že emoční vnímavost a individuální posouzení každé situace je při jednání s lidmi mnohem důležitější než konvenční uplatňování moci a rozumu. Autor v knize představuje

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Umění války

Autor: Kolektiv autorů - Vít Vojta,Array Sun-c'

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství (podobně jako ve válce) vždy až na prvním místě. Vydání, které držíte v rukou, je výjimečné tím, že starobylé pojednání přímo z čínského originálu přeložil

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Kultura organizace je cestou ke strategii

Autor: Kolektiv autorů - Jan Bloudek,David Müller,Sláva Kubátová,Tomáš Bujna

publisher: Management Press

0 / 5
Kultury lidských společenství, ať pracovních či jiných, jsou neobyčejně mocné síly, které ovlivňují, jak se lidé budou v daném společenství chovat, jednat, zda v něm budou více nebo méně spokojeni a jak budou v úzké závislosti na tom výkonní při dosahování cílů. V knize se autoři zamýšlejí nad hodnotovými žebříčky různých společenství, nad jejich odlišnostmi a nad dopady, jež

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Spojovat či rozdělovat?

Autor: Kolektiv autorů - David Müller,Tomáš Bujna,Jan Bloudek,Sláva Kubátová

publisher: Management Press

0 / 5
Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá organizační strukturou firmy, tedy možnostmi, jak ve firmě co nejefektivněji rozdělovat úkoly a koordinovat provádění i výstupy práce. Proces

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Vedení procesu změny

Autor: John P. Kotter

publisher: Management Press

0 / 5
Kniha jednoho z nejvýznamnějších světových odborníků v oboru rozvoje vůdčích dovedností V létě roku 1994 napsal John P. Kotter pro časopis Harvard Business Review článek nazvaný „Vedení změny: Proč pokusy o transformaci selhávají“. Text vzbudil obrovskou pozornost a okamžitě se vyhoupl do čela žebříčku reprintů HBR. Úspěch textu podnítil vydání knihy, která je považovaná za jednu z klíčových

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Odpovědný management

Autor: Zdenek Dytrt

publisher: Management Press

0 / 5
PK!J°`şË[Content_Types].xml ˘( ´•ÍnŰ0„ďúŻ…D'‡˘(,çЦÇ4@]´WšZŮDůî:±ßľKŮśTµś8ą

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Pravidlo 80/20

Autor: Richard Koch

publisher: Management Press

0 / 5
Kontrolujte svůj život, nedovolte, aby okolnosti kontrolovaly vás! Pravidlo 80/20 uvádí, že existuje vnitřně daná nerovnováha mezi příčinami a výsledky, vstupy a výstupy, úsilím a odměnou – 80 procent výstupů je výsledkem 20 procent vstupů a 80 procent výsledků vzniká z 20 procent příčin. V podnikání byla platnost pravidla 80/20 již potvrzena na mnoha příkladech - 20 procent výrobků, které

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Přidejte na rychlosti!

Autor: John P. Kotter

publisher: Management Press

0 / 5
Podle téměř všech důležitých ekonomických indexů se svět vyvíjí velmi rychle. Rizika tohoto překotného vývoje – finanční, sociální, ekologické a politické souvislosti – narůstají možná ještě rychleji. Chceme-li se dnes poprat s výzvami pramenícími z čím dál větší komplexnostii světa a dynamických změn, potřebujeme nový a mocný nástroj.

Sleva 6 % z běžně ceny 169 Kč

Naše cena: 159 Kč

Skladem

Vyvážený leadership (1. vyd. jako Versatilní vedení)

Autor: Kolektiv autorů - Eva Jarošová,Karel Pavlica

publisher: Management Press

0 / 5
Manažeři, kteří vedou svůj tým vyváženě, správně vyhodnocují situaci, přiměřeně na ni reagují a nepoužívají žádný postup v přehnané míře Přední vysokoškolští pedagogové představují koncepci vyváženého vedení lidí, která zdůrazňuje nutnost osvojit si soubor zdánlivě protikladných, avšak doplňujících se manažerských dovedností a jejich efektivního, mnohostranného uplatňování v praxi. Kniha je

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Moderní management jakosti

Autor: Kolektiv autorů - Jaroslav Nenadál,Kolektiv

publisher: Management Press

0 / 5
Moderní management jakosti (podtitul Principy, postupy, metody), nová publikace Jar. Nenadála a kolektivu jeho spolupracovníků (brož., 380 str., doporučená cena 499 Kč), zkušených autorů, předních domácích odborníků v oboru managementu jakosti a pedagogů z katedry kontroly a řízení jakosti VŠB-TU Ostrava představuje přehled základních principů a koncepcí moderního managementu jakosti i

Sleva 6 % z běžně ceny 259 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem

Obchodní němčina

Autor: Věra Kozáková

publisher: EDIKA

0 / 5
Učebnice Obchodní němčina je určena všem zájemcům o získání znalosti odborného jazyka používaného ve světě obchodu. S její pomocí lze rozvinout kvalitu písemného projevu a rovněž schopnost vést obchodní jednání v daném jazyce. Každá kapitola obsahuje: - výklad problematiky - frazeologii - poznámky ke gramatice a stylu jazyka používaného ve světě obchodu - cvičení - texty

Sleva 6 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 262 Kč

Skladem

Kaizen - osvědčená praxe českých a slovenských podniků

Autor: Kolektiv autorů - Miroslav Marek,Jozef Krišťak,Ján Košturiak,Ľudovít Boledovič

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe v evropských firmách často neodpovídá základním principům tohoto systému, ať už se jedná o pouhé formální fungování nebo bezvýhradnou orientaci na výrobní procesy. V této knize

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Tvorba business modelů

Autor: Kolektiv autorů - Yves Pigneur,Alexander Osterwalder

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto

Sleva 6 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 281 Kč

Skladem

Ženy a management

Autor: Zdenek Dytrt

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Se ženami, nebo bez nich? Česká republika je již několik let v recesi. To, co českou ekonomiku významně poškozuje a způsobuje zaostávání za okolními státy, je mimo jiné také problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších

Sleva 6 % z běžně ceny 189 Kč

Naše cena: 178 Kč

Skladem

Projekt Voodoo

Autor: Bianca Fuhrmannová

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Projekt-Voodoo je zcela nová, inovativní strategie projektového managementu a vlastně i jeho zcela nový způsob myšlení. Kombinuje totiž poctivý projektový management s kreativními krizovými intervencemi a prvky systémového byznys koučinku. Projekt Voodoo navíc spojuje emocionální a kooperativní projektový management s klasickými metodami řízení. Zaměřuje se na těžkosti běžného projektového dne a

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Management inovací

Autor: Kolektiv autorů - Jaromír Veber,Kolektiv

publisher: Management Press

0 / 5
Společenská situace se v posledních desetiletích významně mění: vyvíjejí se nové produkty a technologie, objevují se nové pohledy na podnikání. Mění se ovšem i lidé - jejich priority, zájmy, vzorce chování. Ruku v ruce s těmito změnami musí jít i změny v řízení, a to jak na podnikové úrovni, tak úrovni národohospodářské. Monografie autorského týmu pod vedením Jaromíra Vebera Management inovací si

Sleva 6 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 215 Kč

Skladem

Přesvědčivé vystupování jako konkurenční výhoda

Autor: Kolektiv autorů - Breck England,Kory Kogon,Julie Schmidt

publisher: Management Press

0 / 5
Nejnovější publikace z dílny autorů společnosti FranklinCovey je určena každému, kdo chce důsledně rozvinout jednu z klíčových schopností a dovedností nezbytných v současném světě byznysu – zaujmout a účinně sdělit vše, co chceme, aby se ostatní dozvěděli a přimět posluchače, aby jednali tak, jak potřebujeme. Autoři přinášejí praktický model umožňující přednášejícímu získat a udržet pozornosti

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem



Přihlášení uživatele