Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing a reklama

Nejprodávanější v této kategorii

Jak psát reklamní text

Autor: Zdeněk Křížek

publisher: Grada

5 / 5
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové

Sleva 6 % z běžně ceny 246 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Jak získávat klienty a zákazníky

Autor: Marián Olej

publisher: BIZBOOKS

3 / 5
Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Webcopywriting pro samouky

Autor: Šenkapoun Pavel

publisher: Zoner Press

5 / 5
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle).

Sleva 6 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 253 Kč

Skladem

Jak drahá je nepoctivost?

Autor: Dan Ariely

publisher: Práh

0 / 5
Proč každému lžeme, hlavně sami sobě

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Webová režie: Základy koncepčního myšlení u online projektů

Autor: Michal Hudeček

publisher: Maintop Businesses s.r.o.

0 / 5
Kniha pro všechny podnikatele, investory, marketéry, designéry a další internetové nadšence, kteří by se rádi naučili vyvolávat v online publiku zamýšlené reakce a rozpoznávat, do čeho má a nemá smysl u daného webu investovat čas a peníze.

Naše cena: 0 Kč

Skladem

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Umění války

Autor: Kolektiv autorů - Vít Vojta,Array Sun-c'

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství (podobně jako ve válce) vždy až na prvním místě. Vydání, které držíte v rukou, je výjimečné tím, že starobylé pojednání přímo z čínského originálu přeložil

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Intuitivní marketing pro 21. století

Autor: Miloš Toman

publisher: Management Press

0 / 5
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Autor: Lenka Harantová

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice.Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinouvysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol,pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Teoretická východiskavycházejí z pojetí základních pojmů a jejich vývojové proměny, z logiky výběrutematických okruhů

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Marketing služeb - efektivně a moderně

Autor: Miroslava Vaštíková

publisher: Grada

0 / 5
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro

Sleva 6 % z běžně ceny 271 Kč

Naše cena: 255 Kč

Skladem

Marketing kulturního dědictví a umění

Autor: Radka Johnová

publisher: Grada

0 / 5
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní

Sleva 6 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 300 Kč

Skladem

Reklama

Autor: Jitka Vysekalová

publisher: Grada

0 / 5
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky

Sleva 6 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 215 Kč

Skladem

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Karlíček

publisher: Grada

0 / 5
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli

Sleva 6 % z běžně ceny 246 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Autor: Roman Kozel

publisher: Grada

0 / 5
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně

Sleva 6 % z běžně ceny 339 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Mobilní reklama přes PPC

Autor: Jakub Chour

publisher: H1.cz

0 / 5
Tuesday Business Network, pořadatel konference Mobile Internet Forum, doporučuje tuto knihu:

Naše cena: 0 Kč

Skladem

Jak drahá je intuice?

Autor: Dan Ariely

publisher: Práh

0 / 5
Proč nás selský rozum často vede ke ztrátovým rozhodnutímJeště provokativnější pokračování bestselleru Jak drahé je zdarma!Čím to, že velcí šéfové pořád dostávají obří odměny? Proč máme tak rádi nábytek, který si sešroubujeme sami? Proč nám vlastní nápady vždycky připadají o chloupek lepší než ty cizí? Proč je pomsta tak sladká?Dan Ariely se proslavil už svou knihou Jak drahé je zdarma, která se

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Úspěšný muž Jak nastartovat kariéru

Autor: Marie Němcová

publisher: Marie Němcová

0 / 5
Kniha vás povede od nezaměstnanosti k úspěšné kariéře!

Sleva 7 % z běžně ceny 75 Kč

Naše cena: 70 Kč

Skladem

Najdi vlastní styl v odívání Ve znamení elegance

Autor: Marie Němcová

publisher: Marie Němcová

0 / 5
Chcete se stát dámou? Zvolte oblečení, ve kterém budete elegantní,

Sleva 7 % z běžně ceny 75 Kč

Naše cena: 70 Kč

Skladem

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních produktů. V jednotlivých kapitolách je možné detailně sledovat profil nakupujících jednotlivé kulturní produkty a jejich nákupní chování. Jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních produktů - kulturními akcemi a nahrávkami distribuovanými na pevných nosičích i v elektronickém formátu, ve druhém případě ale také

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Žena a muž v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Jak posloucháme hudbu? Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Děje se tak na základě dat výzkumné povahy.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Marketing neziskových organizací

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu soukromého a veřejného ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají soukromých a veřejných aspektů samotné komunikace, produktů či médií komunikace a možností konkurence a spolupráce veřejných a soukromých subjektů ve světě marketingové komunikace. Kniha je třetím dílem monografické řady

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají tradičními a novými přístupy k analýzy marketingové komunikace, propagací tradičních a nových produktů a tradičními a novými nástroji či médii marketingové komunikace. Kniha je druhým dílem monografické řady Protipóly marketingové

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem



Knihy s dárkem
Artemis

Přihlášení uživatele