Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing a reklama

Nejprodávanější v této kategorii

Webcopywriting pro samouky

Autor: Šenkapoun Pavel

publisher: Zoner Press

5 / 5
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle).

Sleva 6 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 253 Kč

Skladem

Jak psát reklamní text

Autor: Zdeněk Křížek

publisher: Grada

5 / 5
Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové

Sleva 6 % z běžně ceny 203 Kč

Naše cena: 191 Kč

Skladem

Jak získávat klienty a zákazníky

Autor: Marián Olej

publisher: BIZBOOKS

3 / 5
Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků! Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém vyřešit, tuto obavu vyléčit? Chcete zakusit jaký je

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Intuitivní marketing pro 21. století

Autor: Miloš Toman

publisher: Management Press

0 / 5
Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví! Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Autor: Lenka Harantová

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice.Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinouvysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol,pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Teoretická východiskavycházejí z pojetí základních pojmů a jejich vývojové proměny, z logiky výběrutematických okruhů

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Jak drahá je nepoctivost?

Autor: Dan Ariely

publisher: Práh

0 / 5
Proč každému lžeme, hlavně sami sobě

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Webová režie: Základy koncepčního myšlení u online projektů

Autor: Michal Hudeček

publisher: Maintop Businesses s.r.o.

0 / 5
Kniha pro všechny podnikatele, investory, marketéry, designéry a další internetové nadšence, kteří by se rádi naučili vyvolávat v online publiku zamýšlené reakce a rozpoznávat, do čeho má a nemá smysl u daného webu investovat čas a peníze.

Naše cena: 0 Kč

Skladem

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Umění války

Autor: Kolektiv autorů - Vít Vojta,Array Sun-c'

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece vítězství (podobně jako ve válce) vždy až na prvním místě. Vydání, které držíte v rukou, je výjimečné tím, že starobylé pojednání přímo z čínského originálu přeložil

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

50 tajemství přesvědčování

Autor: Kolektiv autorů - Robert B. Cialdini,Noah. J. Goldstein,Steve J. Martin

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu.

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Marketing služeb - efektivně a moderně

Autor: Miroslava Vaštíková

publisher: Grada

0 / 5
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro

Sleva 6 % z běžně ceny 224 Kč

Naše cena: 211 Kč

Skladem

Marketing kulturního dědictví a umění

Autor: Radka Johnová

publisher: Grada

0 / 5
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní

Sleva 6 % z běžně ceny 264 Kč

Naše cena: 248 Kč

Skladem

Reklama

Autor: Jitka Vysekalová

publisher: Grada

0 / 5
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky

Sleva 6 % z běžně ceny 189 Kč

Naše cena: 178 Kč

Skladem

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Karlíček

publisher: Grada

0 / 5
Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli

Sleva 6 % z běžně ceny 203 Kč

Naše cena: 191 Kč

Skladem

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Autor: Roman Kozel

publisher: Grada

0 / 5
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně

Sleva 6 % z běžně ceny 280 Kč

Naše cena: 263 Kč

Skladem

Mobilní reklama přes PPC

Autor: Jakub Chour

publisher: H1.cz

0 / 5
Tuesday Business Network, pořadatel konference Mobile Internet Forum, doporučuje tuto knihu:

Naše cena: 0 Kč

Skladem

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,Markéta Kozáková

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie přináší analýzu politických kampaní ve volbách do Evropského parlamentu 2009.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,Věra Kozáková

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha analyzuje některé trendy v českém pivovarnictví.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Mládí a zralost v marketingové komunikaci

Autor: Kolektiv autorů - Radim Bačuvčík,Kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Další díl monografické řady \"Protipóly marketingové komunikace\", který mapuje různé protiklady ve světě propagace. Tentokrát na téma \"mládí a zralost\".

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,Věra Kozáková

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se zabývá výzkumem vnímání propagace českých pivovarů.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Autor: Kolektiv autorů - Radim Bačuvčík,Kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Další díl monografické řady "Protipóly marketingové komunikace", který mapuje různé protiklady v této oblasti, tentokrát na téma "teorie a praxe".

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Marketing... je věda kreativní

Autor: Radomila Soukalová

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha, která představuje čtenářům marketing z poněkud netradičního pohledu, jako disciplínu, která je především tvůrčí.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Smích v televizní reklamě

Autor: Kolektiv autorů - Radim Bačuvčík,Petra Bačuvčíková

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie „Smích v televizní reklamě“ ukazuje, jakým způsobem reklamní tvůrci pracují se smíchem v audiovizuálních reklamních spotech. Vychází z analýzy 1 769 reklamních spotů náhodně zachycených ve vysílání českých celoplošných televizních stanic.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Sociální marketingové kampaně v Česku I. Ochrana zdraví

Autor: Kolektiv autorů - Radim Bačuvčík,Lenka Harantová

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku I. Ochrana zdraví“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem



G K podpis SKY

Přihlášení uživatele