Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Moderní svět a civilizace

Nejprodávanější v této kategorii

Černá labuť

Autor: Nassim Nicholas Taleb

publisher: Paseka

0 / 5
Bestseller amerického akademika a investičního poradce libanonského původu analyzuje fenomén "černých labutí", tj. nepředvídaných jevů a událostí s významným dopadem na život jedince nebo celé společnosti, jakým byl např. teroristický útok z 11. září 2001, globální nástup Internetu či propad akciových trhů z roku 1987. Podle autora - jednoho z hrstky odborníků, kteří předvídali nástup nedávné

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Public relations

Autor: Ladislav Kopecký

publisher: Grada

0 / 5
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a

Sleva 6 % z běžně ceny 322 Kč

Naše cena: 303 Kč

Skladem

Masová média

Autor: Jan Jirák

publisher: Portál

0 / 5
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde

Sleva 6 % z běžně ceny 419 Kč

Naše cena: 394 Kč

Skladem

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

publisher: Grada

0 / 5
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.

Sleva 6 % z běžně ceny 297 Kč

Naše cena: 279 Kč

Skladem

Rusko-ukrajinské vztahy

Autor: Milan Syruček

publisher: Grada

0 / 5
Mýty rusko-ukrajinských vztahů přepisují dějiny. Tím přepisují současnost. A budoucnost? Povede v „tupik“ — slepou uličku, nebo se přece jen najde přijatelné východisko? Pro Ukrajinu, pro Rusko, pro celou Evropu?

Sleva 6 % z běžně ceny 297 Kč

Naše cena: 279 Kč

Skladem

Problém médií. Jak uvažovat o dnešních médiích.

Autor: Robert McChesney

publisher: Grimmus

0 / 5
"Práce McChesneyho je mimořádně důležitá. Měla by být čtena pozorně a se zájmem, zejména lidmi, kterým jde o svobodu a základní práva." [ Noam CHOMSKY ]

Sleva 6 % z běžně ceny 89 Kč

Naše cena: 84 Kč

Skladem

Stát blahobytu, nebo kapitalismus? My a svět v éře neoliberalismu 1989-2009.

Autor: Miloš Pick

publisher: Grimmus

0 / 5
Stát blahobytu, nebo kapitalismus? je souborem vybraných článků doyena české ekonomie. Zasvěceně a čtivě analyzují hospodářský vývoj Československa a České republiky od roku 1989 do současnosti. Autor přináší pohled, který se nebojí kriticky zhodnotit naši ekonomickou transformaci a její dopady na českou společnost. Klausovu transformaci dává do kontextu s neoliberálním tažením podle

Sleva 6 % z běžně ceny 89 Kč

Naše cena: 84 Kč

Skladem

Svět na předělu

Autor: Milan Valach Ph.D.

publisher: Grimmus

0 / 5
Autor zkoumá krizové jevy současné kapitalistické společnosti a jejich zdroje. Na základě rozboru klíčových historických událostí nachází překvapivou shodu mezi krutostí evropského kolonialismu, podstatou kapitalismu a nacistickou a komunistickou totalitou. Polemizuje s pojetím totalitní společnosti u H. Arendtové, stejně jako s její kritikou u F. Lyotarda. V základech všech těchto

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Historické hranice a proces polarizace prostoru v Česku

Autor: Tomáš Burda

publisher: P3K

0 / 5
Publikace se zabývá hodnocením vztahu mezi změnou správních/administrativních hranic a perifernosti prostoru na území Česka v období moderní správ od poloviny 19. století do současnosti. Snaží se přispět do diskuse o významu administrativních/správních hranic regionů různých měřítek v procesu polarizace prostoru, dále pak identifikovat, analyzovat a zhodnotit oblasti, které měnily svoji správní

Naše cena: 0 Kč

Skladem

Dějiny českých médií

Autor: Jan Jirák

publisher: Grada

0 / 5
Kniha vám přináší základní chronologicky řazený vhled do vývoje českých médií na pozadí obecně charakterizovaného historického kontextu ve světě a v českých zemích. Zachycuje sociální pozadí vývoje tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické změny, které se na vývoji médií podílely. Připomíná významné osobnosti, jež jsou s médii a jejich působením neodmyslitelně spjaty. Publikace je

Sleva 6 % z běžně ceny 365 Kč

Naše cena: 343 Kč

Skladem

Internetová publicistika

Autor: Vojtěch Bednář

publisher: Grada

0 / 5
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line

Sleva 6 % z běžně ceny 89 Kč

Naše cena: 84 Kč

Skladem

Stylistika pro žurnalisty

Autor: Eva Minářová

publisher: Grada

0 / 5
Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu. Čtenáři poznají podstatu a fungování stylové vrstvy výrazových prostředků v rozmezí přijímaných stylových norem. Knihu ocení také všichni novináři, publicisté a ostatní mediální pracovníci, jimž poskytne komplexní přehled o jejich profesní

Sleva 6 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 300 Kč

Skladem

Mediální komunikace pro management

Autor: Vojtěch Bednář

publisher: Grada

0 / 5
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi

Sleva 6 % z běžně ceny 195 Kč

Naše cena: 183 Kč

Skladem

Masová komunikace a veřejné mínění

Autor: Lukáš Urban

publisher: Grada

0 / 5
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a

Sleva 6 % z běžně ceny 271 Kč

Naše cena: 255 Kč

Skladem

Redakční práce

Autor: Milan Pokorný

publisher: Grada

0 / 5
Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování. Přinášíme vám návodný popis činnosti redaktora (editora) v knižním nakladatelství i v periodickém tisku. Kniha je přehlednou učebnicí pro kurzy redakčních prací na vysokých a vyšších odborných školách, ale i příručkou pro praxi. Základy redaktorského

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Krizová komunikace s médii

Autor: Vojtěch Bednář

publisher: Grada

0 / 5
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Komunikace ve veřejné správě

Autor: Vladimír Heger

publisher: Grada

0 / 5
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva. Ve vrtkavé veřejné aréně je třeba našlapovat opatrně a stále myslet na rovnováhu, protože se pohybujeme na rozhraní dvou světů. Prvním z nich je mnohovýznamový svět lidské přirozenosti a

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Prezentace v marketingových komunikacích

Autor: Ladislav Kopecký

publisher: Grada

0 / 5
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným

Sleva 6 % z běžně ceny 254 Kč

Naše cena: 239 Kč

Skladem

Dějiny českých médií 20. století

Autor: Jakub Končelík

publisher: Portál

0 / 5
Kniha přibližuje vývoj českých médií, především tisku, rozhlasu a televize, ale také proměny tiskových agentur, mediální legislativy, cenzurní praxe a novinářské profese v době, kdy byly České země součástí Československa (v letech 1918–1992). Nabízí tak poutavý obraz české společnosti 20. století netradiční perspektivou jejích médií. Publikace je určena pro studenty žurnalistiky i mediálních

Sleva 6 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 300 Kč

Skladem



Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele