Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Moderní svět a civilizace

Nejprodávanější v této kategorii

Černá labuť

Autor: Nassim Nicholas Taleb

publisher: Paseka

0 / 5
Bestseller amerického akademika a investičního poradce libanonského původu analyzuje fenomén "černých labutí", tj. nepředvídaných jevů a událostí s významným dopadem na život jedince nebo celé společnosti, jakým byl např. teroristický útok z 11. září 2001, globální nástup Internetu či propad akciových trhů z roku 1987. Podle autora - jednoho z hrstky odborníků, kteří předvídali nástup nedávné

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Sondy do studia (o) islámu v období "migrační krize"

Autor: a kol.

publisher: Dokořán

0 / 5
Novinka
I když se "migrační krize" České republice obloukem vyhnula, vedla zásadním způsobem ke kontaminaci veřejného diskurzu islamofobií, přestože je česká islámská komunita dobře integrovaná. Tato komunita však není zcela asimilovaná, protože si zachovává jisté prvky autochtonní populace, a to může být zdrojem napěti pro postoj většinové české populace. Multidisciplinární odborná monografie přináší

Naše cena: 164 Kč

Skladem

Pokrok

Autor: Johan Norberg

publisher: Liberální institut

0 / 5
Novinka
Opravdu se náš svět se hroutí? Každodenní zpravodajství hlásí úpadek: zkorumpovaná politika, rasismus, chudoba, války, nerovnost, hlad. Johan Norberg nabízí poučnou a povzbudivou analýzu, jak daleko jsme dospěli při řešení největších problémů, kterým lidstvo čelí. Není potřeba vracet se zpět k dobám, kdy bylo údajně vše lepší. Tváří v tvář strachu jsou fakta jednoznačná. Žijeme v nejlepší době

Naše cena: 206 Kč

Skladem

Masová média

Autor: Jan Jirák

publisher: Portál

0 / 5
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde

Sleva 6 % z běžně ceny 346 Kč

Naše cena: 326 Kč

Skladem

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

publisher: Grada

0 / 5
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru PR, s případovými studiemi, zaměřená na domácí podmínky. Je určená studentům VŠ, pracovníkům PR, tiskovým mluvčím. Představuje teoretické přístupy, popisuje specifické oblasti PR i jejich etické a legislativní hranice.

Sleva 6 % z běžně ceny 245 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Rusko-ukrajinské vztahy

Autor: Milan Syruček

publisher: Grada

0 / 5
Mýty rusko-ukrajinských vztahů přepisují dějiny. Tím přepisují současnost. A budoucnost? Povede v „tupik“ — slepou uličku, nebo se přece jen najde přijatelné východisko? Pro Ukrajinu, pro Rusko, pro celou Evropu?

Sleva 6 % z běžně ceny 245 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Problém médií. Jak uvažovat o dnešních médiích.

Autor: Robert McChesney

publisher: Grimmus

0 / 5
"Práce McChesneyho je mimořádně důležitá. Měla by být čtena pozorně a se zájmem, zejména lidmi, kterým jde o svobodu a základní práva." [ Noam CHOMSKY ]

Sleva 6 % z běžně ceny 74 Kč

Naše cena: 69 Kč

Skladem

Stát blahobytu, nebo kapitalismus? My a svět v éře neoliberalismu 1989-2009.

Autor: Miloš Pick

publisher: Grimmus

0 / 5
Stát blahobytu, nebo kapitalismus? je souborem vybraných článků doyena české ekonomie. Zasvěceně a čtivě analyzují hospodářský vývoj Československa a České republiky od roku 1989 do současnosti. Autor přináší pohled, který se nebojí kriticky zhodnotit naši ekonomickou transformaci a její dopady na českou společnost. Klausovu transformaci dává do kontextu s neoliberálním tažením podle

Sleva 6 % z běžně ceny 74 Kč

Naše cena: 69 Kč

Skladem

Svět na předělu

Autor: Milan Valach Ph.D.

publisher: Grimmus

0 / 5
Autor zkoumá krizové jevy současné kapitalistické společnosti a jejich zdroje. Na základě rozboru klíčových historických událostí nachází překvapivou shodu mezi krutostí evropského kolonialismu, podstatou kapitalismu a nacistickou a komunistickou totalitou. Polemizuje s pojetím totalitní společnosti u H. Arendtové, stejně jako s její kritikou u F. Lyotarda. V základech všech těchto

Sleva 6 % z běžně ceny 164 Kč

Naše cena: 155 Kč

Skladem

Historické hranice a proces polarizace prostoru v Česku

Autor: Tomáš Burda

publisher: P3K

0 / 5
Publikace se zabývá hodnocením vztahu mezi změnou správních/administrativních hranic a perifernosti prostoru na území Česka v období moderní správ od poloviny 19. století do současnosti. Snaží se přispět do diskuse o významu administrativních/správních hranic regionů různých měřítek v procesu polarizace prostoru, dále pak identifikovat, analyzovat a zhodnotit oblasti, které měnily svoji správní

Naše cena: 0 Kč

Skladem

Dějiny českých médií

Autor: Jan Jirák

publisher: Grada

0 / 5
Kniha vám přináší základní chronologicky řazený vhled do vývoje českých médií na pozadí obecně charakterizovaného historického kontextu ve světě a v českých zemích. Zachycuje sociální pozadí vývoje tisku, vysílání a síťových médií a hlavní technologické změny, které se na vývoji médií podílely. Připomíná významné osobnosti, jež jsou s médii a jejich působením neodmyslitelně spjaty. Publikace je

Sleva 6 % z běžně ceny 302 Kč

Naše cena: 284 Kč

Skladem

Internetová publicistika

Autor: Vojtěch Bednář

publisher: Grada

0 / 5
Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ke spolupráci s redakcemi on-line

Sleva 6 % z běžně ceny 74 Kč

Naše cena: 69 Kč

Skladem

Stylistika pro žurnalisty

Autor: Eva Minářová

publisher: Grada

0 / 5
Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu. Čtenáři poznají podstatu a fungování stylové vrstvy výrazových prostředků v rozmezí přijímaných stylových norem. Knihu ocení také všichni novináři, publicisté a ostatní mediální pracovníci, jimž poskytne komplexní přehled o jejich profesní

Sleva 6 % z běžně ceny 264 Kč

Naše cena: 248 Kč

Skladem

Mediální komunikace pro management

Autor: Vojtěch Bednář

publisher: Grada

0 / 5
Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi

Sleva 6 % z běžně ceny 161 Kč

Naše cena: 151 Kč

Skladem

Masová komunikace a veřejné mínění

Autor: Lukáš Urban

publisher: Grada

0 / 5
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu tak legrační? Renomovaní čeští a

Sleva 6 % z běžně ceny 224 Kč

Naše cena: 211 Kč

Skladem

Redakční práce

Autor: Milan Pokorný

publisher: Grada

0 / 5
Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování. Přinášíme vám návodný popis činnosti redaktora (editora) v knižním nakladatelství i v periodickém tisku. Kniha je přehlednou učebnicí pro kurzy redakčních prací na vysokých a vyšších odborných školách, ale i příručkou pro praxi. Základy redaktorského

Sleva 6 % z běžně ceny 123 Kč

Naše cena: 116 Kč

Skladem

Krizová komunikace s médii

Autor: Vojtěch Bednář

publisher: Grada

0 / 5
Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude nejen učebnicí, jež vás připraví na

Sleva 6 % z běžně ceny 123 Kč

Naše cena: 116 Kč

Skladem

Komunikace ve veřejné správě

Autor: Vladimír Heger

publisher: Grada

0 / 5
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva. Ve vrtkavé veřejné aréně je třeba našlapovat opatrně a stále myslet na rovnováhu, protože se pohybujeme na rozhraní dvou světů. Prvním z nich je mnohovýznamový svět lidské přirozenosti a

Sleva 6 % z běžně ceny 123 Kč

Naše cena: 116 Kč

Skladem

Prezentace v marketingových komunikacích

Autor: Ladislav Kopecký

publisher: Grada

0 / 5
Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným

Sleva 6 % z běžně ceny 210 Kč

Naše cena: 197 Kč

Skladem

Dějiny českých médií 20. století

Autor: Jakub Končelík

publisher: Portál

0 / 5
Kniha přibližuje vývoj českých médií, především tisku, rozhlasu a televize, ale také proměny tiskových agentur, mediální legislativy, cenzurní praxe a novinářské profese v době, kdy byly České země součástí Československa (v letech 1918–1992). Nabízí tak poutavý obraz české společnosti 20. století netradiční perspektivou jejích médií. Publikace je určena pro studenty žurnalistiky i mediálních

Sleva 6 % z běžně ceny 264 Kč

Naše cena: 248 Kč

Skladem

Public relations

Autor: Ladislav Kopecký

publisher: Grada

0 / 5
Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám proto komplexní a u nás dosud v takovém rozsahu nezpracované odborné pojednání o jedné z významných součástí marketingu a

Sleva 6 % z běžně ceny 266 Kč

Naše cena: 250 Kč

Skladem



G K podpis SKY

Přihlášení uživatele