Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Odborná literatura

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Autor: Lenka Harantová

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice.Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinouvysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol,pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Teoretická východiskavycházejí z pojetí základních pojmů a jejich vývojové proměny, z logiky výběrutematických okruhů

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Profese manažera v organizacích veřejné správy

Autor: Petr Jedinák

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha „Profese manažera v organizacích veřejné správy. Charakteristika manažera, zastávané role a vybrané personální činnosti“ je tematicky členěna do tří bloků. V první části vymezujeme manažera, který vykonává svou profesi v organizacích veřejné správy, se zaměřením na výkon manažerských funkcí a jím zastávané role. V druhém bloku jsou zařazeny vybrané činnosti spadající pod naplňování

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,Markéta Kozáková

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie přináší analýzu politických kampaní ve volbách do Evropského parlamentu 2009.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Bezpečnostní aspekty vybraných negativních sociálních jevů v názorech policistů ČR

Autor: Kolektiv autorů - Ján Šugár,Lenka Jakubcová

publisher: Verbum

0 / 5
Základním cílem monografie je seznámit odbornou veřejnost s vybranýmivýsledky výzkumného úkolu „Bezpečnostní management a krizové řízení“, kterýbyl realizován na katedře krizového řízení Policejní akademie České republikyv Praze v letech 2010 – 2013.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,Věra Kozáková

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha analyzuje některé trendy v českém pivovarnictví.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Mládí a zralost v marketingové komunikaci

Autor: Kolektiv autorů - Radim Bačuvčík,Kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Další díl monografické řady \"Protipóly marketingové komunikace\", který mapuje různé protiklady ve světě propagace. Tentokrát na téma \"mládí a zralost\".

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,Věra Kozáková

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se zabývá výzkumem vnímání propagace českých pivovarů.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Autor: Kolektiv autorů - Radim Bačuvčík,Kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Další díl monografické řady "Protipóly marketingové komunikace", který mapuje různé protiklady v této oblasti, tentokrát na téma "teorie a praxe".

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Marketing... je věda kreativní

Autor: Radomila Soukalová

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha, která představuje čtenářům marketing z poněkud netradičního pohledu, jako disciplínu, která je především tvůrčí.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Smích v televizní reklamě

Autor: Kolektiv autorů - Radim Bačuvčík,Petra Bačuvčíková

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie „Smích v televizní reklamě“ ukazuje, jakým způsobem reklamní tvůrci pracují se smíchem v audiovizuálních reklamních spotech. Vychází z analýzy 1 769 reklamních spotů náhodně zachycených ve vysílání českých celoplošných televizních stanic.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Sociální marketingové kampaně v Česku I. Ochrana zdraví

Autor: Kolektiv autorů - Radim Bačuvčík,Lenka Harantová

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku I. Ochrana zdraví“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění

Autor: Kolektiv autorů - Radim Bačuvčík,Lenka Harantová

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních produktů. V jednotlivých kapitolách je možné detailně sledovat profil nakupujících jednotlivé kulturní produkty a jejich nákupní chování. Jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních produktů - kulturními akcemi a nahrávkami distribuovanými na pevných nosičích i v elektronickém formátu, ve druhém případě ale také

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Žena a muž v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Jak posloucháme hudbu? Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Děje se tak na základě dat výzkumné povahy.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Marketing neziskových organizací

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha podává ucelený pohled na to, jak v současné době funguje marketing a marketingová komunikace v prostředí neziskových organizací. Je doplněna řadou aktuálních případových studií, které ilustrují, s jakými příležitostmi a překážkami se nekomerční organizace setkávají, když chtějí zavádět marketingové přístupy známé z komerční sféry.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu soukromého a veřejného ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají soukromých a veřejných aspektů samotné komunikace, produktů či médií komunikace a možností konkurence a spolupráce veřejných a soukromých subjektů ve světě marketingové komunikace. Kniha je třetím dílem monografické řady

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík a kolektiv

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají tradičními a novými přístupy k analýzy marketingové komunikace, propagací tradičních a nových produktů a tradičními a novými nástroji či médii marketingové komunikace. Kniha je druhým dílem monografické řady Protipóly marketingové

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii

Autor: Kolektiv autorů - Jan Tomandl,

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je zde pojímán jako svébytná disciplína v rámci šířeji vymezených vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Práce vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich technologická podstata, jazyk i publikum, musí

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Autor: Kolektiv autorů - Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie je představen jak teoreticky, tak i

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Marketing symfonických orchestrů. Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Autor: Radim Bačuvčík

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly blíže zkoumají, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé respondentů (tedy vliv společenského

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem


Může se hodit…


Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele