Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Odborná literatura - Vratislav Kozák

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,Markéta Kozáková

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie přináší analýzu politických kampaní ve volbách do Evropského parlamentu 2009.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,Věra Kozáková

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha analyzuje některé trendy v českém pivovarnictví.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

Autor: Kolektiv autorů - Vratislav Kozák,Věra Kozáková

publisher: Verbum

0 / 5
Monografie se zabývá výzkumem vnímání propagace českých pivovarů.

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Autor: Kolektiv autorů - Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie je představen jak teoreticky, tak i

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Autor: Kolektiv autorů - Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem


Může se hodit…


Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele