Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Ostatní

Mezinárodní finance a devizový trh

Autor: Kolektiv autorů - Martin Mandel,Jaroslava Durčáková

publisher: Management Press

0 / 5
Ucelený výklad teorie a praxe mezinárodních financí s důrazem na význam a fungování devizového trhu. Kniha předních českých odborníků na problematiku mezinárodních financí podává ucelený výklad teorie a praxe mezinárodních financí s důrazem na význam a fungování devizového trhu. Je založena na propojení mikroekonomického a makroekonomického pohledu a vysvětluje význam a fungování mezinárodních

Sleva 6 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 309 Kč

Skladem

Esencialismus. Zaměřte se na to podstatné

Autor: Greg McKeown

publisher: Management Press

0 / 5
Kniha, jejíž název Esencialismus – přestože neobvyklý - na první pohled neslibuje „marketingový trhák“, přesto se za ním skrývá obsahově zajímavý a velmi poučný text, vyznačující se srozumitelností, přístupností a zajímavostí výkladu. Autor svým uměním pracovat s příklady natolik osvěžuje čtení, že mnohdy vzniká dojem zábavného textu. Značná obsahová odlišnost i jiný, atraktivní způsob výkladu je

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Umění zkratky

Autor: Shane Snow

publisher: Management Press

0 / 5
„Jedna z nejzábavnějších a nejprovokativnějších knih, jakou jsem kdy četl.“ -Adam Grant, autor bestselleru Give and Take Všichni lidé se snaží uspět v tom, co dělají. Někomu se to nepodaří, někdo to dokáže po delší době díky tvrdé práci a trpělivosti. Občas ale někdo zazáří jako kometa: dostane se až na vrchol v závratně krátkém čase, všechno se mu daří lépe a rychleji a dosáhne neuvěřitelných

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Strategie modrého oceánu

Autor: Kolektiv autorů - W. Chan Kim,Renée Mauborgne

publisher: Management Press

0 / 5
NEBOJUJTE S KONKURENTY – VYŘAĎTE JE ZE HRY Ve snaze o dosažení udržitelného a ziskového růstu se firmy tradičně pouštějí do neúprosných konkurenčních střetů – do přímé konfrontace s konkurenty. Bojují o dosažení konkurenční výhody, svádějí bitvy o tržní podíl, usilují o to, aby vynikly, aby se něčím odlišily od svých konkurentů. Výsledkem takového přístupu jsou v dnešních podmínkách, kdy

Sleva 6 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 215 Kč

Skladem

89 nejdůležitějších manažerských teorií

Autor: Kolektiv autorů - Bob Bates,James McGrath

publisher: Management Press

0 / 5
Manažerských teorií existuje dnes už tolik, že vytížený manažer prakticky nemá šanci se s nimi seznámit, natožpak přemýšlet o jejich využití ve své firmě. Tato kniha nabízí výběr z toho nejlepšího, co je na poli teorie managementu k dispozici a navíc - jako bonus - i možnosti uplatnění těchto teorií v každodenní manažerské praxi. Kniha je psaná zhuštěným, digestivním stylem, kdy každé teorii jsou

Sleva 6 % z běžně ceny 219 Kč

Naše cena: 206 Kč

Skladem


Může se hodit…


Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele