Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Komunikační a manažerské dovednosti

Nejprodávanější v této kategorii

Antifragilita, Jak těžit z nahodilosti, neurčitosti a chaosu

Autor: Nassim Nicholas Taleb

publisher: Paseka

0 / 5
Proč je městský stát lepší než stát národní? Proč mít připravenu výpověď ještě předtím, než nastoupíte na nové místo? A proč znamenalo ztroskotání Titanicu spíše záchranu než ztrátu lidských životů? Nejnovější kniha amerického akademika a investičního poradce Nassima Nicholase Taleba klade, jak je u autora zvykem, řadu provokativních otázek, především ale opět dochází k závěrům, které mohou bez

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Jak překonat starosti a stres

Autor: Dale Carnegie

publisher: Práh

0 / 5
Kniha pro všechny, kdo chtějí vést vyrovnaný život

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Jak se stát úspěšnou vůdčí osobností a efektivně se rozhodovat

Autor: Dale Carnegie

publisher: Práh

0 / 5
Kniha pro všechny, kdo chtějí být úspěšnými manažery a leadry

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Jak rozvíjet vztahy s lidmi, působit na ně a získat jejich důvěru

Autor: Dale Carnegie

publisher: Práh

0 / 5
První díl nové edice. Exklusivní vydání v pevné vazbě s přebalem, aktualizované pro současnost, vhodné do každé knihovny, pro každého, kdo touží stát se lepším a úspěšnějším člověkem.? Jak získat nové přátele a udržet si přátelské vazby.? Jak ovlivnit lidi, se kterými přicházíme do styku, vytvořením prostředí spolupráce a kolegiality.? Jak u druhých vzbudit důvěru.? Jak rozpoznat a pochopit

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Jak správně myslet, jednat a mluvit

Autor: Dale Carnegie

publisher: Práh

0 / 5
? Jak si získat důvěru lidí a přesvědčit je.? Jak své myšlenky předat druhým.? Jak se vypořádat s negativním myšlením.? Jak vytěžit maximum ze sporu.? Jak vést efektivní porady a předvést úspěšnou prezentaci.? Umění konverzovat.? Jak pracovat s řečí těla, hlasem a tempem.? Umění dobře telefonovat a umění korespondence.

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Jak vést úspěšný a plnohodnotný život

Autor: Dale Carnegie

publisher: Práh

0 / 5
Kniha pro všechny, kdo chtějí vytěžit maximum ze svého života

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

O válečném umění

Autor: Mistr Sun

publisher: Apostrof

0 / 5
Nejstarší dochovaná kniha strategického myšlení a nejstarší literárně doložená vojenská doktrína v dějinách lidstva je dnes již kultovním dílem o vojenské strategii. Zároveň je však textem filozofickým a dalece přesahuje téma vojenské, čímž zůstává podnes živou a důležitou součástí knihovničky diplomatů i manažerů.

Sleva 6 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 113 Kč

Skladem

Profese manažera v organizacích veřejné správy

Autor: Petr Jedinák

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha „Profese manažera v organizacích veřejné správy. Charakteristika manažera, zastávané role a vybrané personální činnosti“ je tematicky členěna do tří bloků. V první části vymezujeme manažera, který vykonává svou profesi v organizacích veřejné správy, se zaměřením na výkon manažerských funkcí a jím zastávané role. V druhém bloku jsou zařazeny vybrané činnosti spadající pod naplňování

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem

Vladař

Autor: Niccolo Machiavelli

publisher: Jonathan Livingston

0 / 5
Niccolo Machiavelli  byl nesmírně vzdělaný muž s mnoha zájmy. Jeho literární dílo  se stalo  základem italské prózy. Nejznámější je Vladař, první a doposud nepřekonaná "manažerská příručka".  Je   to dílo  opravdu  nadčasové, s plnou platností i v dnešní době.„Moudrý muž nemůže stát v slově, je-li mu to na škodu a jestli

Sleva 6 % z běžně ceny 99 Kč

Naše cena: 93 Kč

Skladem

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Karlíček

publisher: Grada

0 / 5
Publikace srozumitelně a s důrazem na místní podmínky představuje nástroje marketingové komunikace a jejich aplikace. Kniha je jedinečná příklady z české praxe a komplexním pohledem na marketingovou komunikaci. V novém vydání najdete výrazně aktualizovanou problematiku on-line marketingu, mnoho novinek a nové příklady.

Sleva 6 % z běžně ceny 254 Kč

Naše cena: 239 Kč

Skladem

Chránit či nechránit / to je otázka. Výsledky výzkumu a vývoje, jejich ochrana a komercializace

Autor: Karel Čada

publisher: Alevia

0 / 5
Publikace se zabývá otázkami ochrany duševního vlastnictví v prostředí výzkumu, vývoje a inovací (VVI). Upozorňuje na zvláštní symbiózu autorských práv a práv průmyslových, zejména v prostředí výzkumných organizací (vysokých škol, veřejných výzkumných institucí, fakultních nemocnic či jiných právních forem). Zahrnuje problematiku práv a povinností autorů a původců na straně jedné a

Sleva 6 % z běžně ceny 150 Kč

Naše cena: 141 Kč

Skladem

10 nejdražších manažerských chyb

Autor: Jan Urban

publisher: Grada

0 / 5
Učte se z chyb druhých, je zbytečné dělat vlastní chyby. Manažeři, kteří při řízení svých lidí dělají ty nejzásadnější chyby, své firmě škodí a stojí ji spoustu peněz. Neděláte vy či vaši kolegové manažeři tyto chyby také? Pojďte se na ně podívat a dozvědět se, jak se těchto chyb vyvarovat či je přestat dělat. Nejvíce firmě škodí manažeři, kteří nejsou schopni svým spolupracovníkům jasně říci, co

Sleva 6 % z běžně ceny 237 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem

50 tajemství přesvědčování

Autor: Kolektiv autorů - Robert B. Cialdini,Noah. J. Goldstein,Steve J. Martin

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné. Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie fungují v různém kontextu.

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Rozumíte svým zákazníkům?

Autor: Kolektiv autorů - David Müller,Michal Henych,Jan Bloudek,Sláva Kubátová

publisher: Management Press

0 / 5
Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli. V novém svazku edice Action Learning – praktický management Rozumíte svým zákazníkům?, jehož autory jsou lektoři pražské

Sleva 6 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 140 Kč

Skladem

Cíle

Autor: Brian Tracy

publisher: Synergie Publishing

0 / 5
Objevte sedm klíčových prvků, které jsou nutné pro stanovení cílů a zároveň dvanáct kroků, které potřebujete k tomu, abyste dosáhli jakéhokoli cíle, který si vytyčíte.Jen těžko se můžete trefit, když nevíte, do čeho přesně míříte. A stejné je to i s cíli. Když si svůj cíl nestanovíte správně, bude mnohem těžší ho dosáhnout a také vám to zabere více času. Kniha je napsaná srozumitelně a

Sleva 6 % z běžně ceny 195 Kč

Naše cena: 183 Kč

Skladem

OSO!

Autor: John Miller

publisher: Motiv Press

0 / 5
OSO! Opravdu správná otázka!Nakladatelství Motiv Press vydávající jedinečné publikace pro management a osobní rozvoj představuje mezinárodní bestseller s více než milionem prodaných výtisků v 26 zemích. „OSO! Opravdu správná otázka!“ je knihou, kterou přečtete jedním dechem a je ideální i pro velmi zaměstnané čtenáře. Jde o skvělý nástroj pro neziskové organizace, firmy, týmy i jednotlivce plná

Sleva 6 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 121 Kč

Skladem

Násilí na pracovišti

Autor: Jakub Chromý

publisher: Wolters Kluwer

0 / 5
Publikace se zabývá stěžejními problémy násilí na pracovišti s důrazem na právní úpravu v České republice. Analyzuje násilí z hlediska definičních přístupů a poměru k příbuzným pojmům, jako je agrese, agresivita a hostilita. Objasňuje rizikové faktory, které se mohou podílet na vzniku a průběhu násilí na pracovišti, a to z pohledu individuálních,

Sleva 6 % z běžně ceny 353 Kč

Naše cena: 332 Kč

Skladem

Nejčastější pochybení zaměstnavatelů při plnění povinností dle zákoníku práce

Autor: Eva Janečková

publisher: Wolters Kluwer

0 / 5
Publikace se zabývá nejčastějšími pochybeními zaměstnavatelů při plnění povinností dle zákoníku práce, jak se objevují v praxi inspektorátů práce, včetně častých chybných procesních námitek. Měla by pomoci zaměstnavatelům, případě zaměstnancům v orientaci v nejčastěji porušovaných ustanoveních zákoníku práce. Jedná se o příručku, která přináší výklad a praktické příklady.

Sleva 6 % z běžně ceny 357 Kč

Naše cena: 336 Kč

Skladem

Mozaika komunikace - druhé rozšířené vydání

Autor: Jiří Frgal

publisher: CEVRO – Liberálně-konzervativn

0 / 5
Prostřednictvím výkladu a praktických historek knížka provádí čtenáře hlavními tématy, která souvisejí s mezilidskou komunikací. Jednotlivé kapitoly se věnují komunikaci jak v osobním, tak pracovním a veřejném životě. Oproti prvnímu vydání je aktuální druhé rozšířené o čtyři nové kapitoly.Autoři v úsměvných příbězích komentují předpoklady pro účinnou komunikaci, jako je pozitivní přístup,

Sleva 6 % z běžně ceny 79 Kč

Naše cena: 74 Kč

Skladem

Cesta Steva Jobse

Autor: Jay Elliot

publisher: Práh

0 / 5
Cesta Steva Jobse je druhem příručky, kterou sepsal blízký Jobsův kolega Jay Elliot. Dal si za úkol zpřístupnit všem zájmcům návody a metody, které používal zesnulý Steve Jobs. Vše je o stylu myšlení a tím inovátor Steve Jobs v rámci své firmy změnil způsob komunikace i vedení.Jay Elliot zve čtenáře na pozoruhodnou cestu napříč jednou strmou kariérou vynálezce iPodu, iPhonu, iPadu a mnoho

Sleva 6 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 187 Kč

Skladem

Přemýšlej a zbohatni

Autor: Napoleon Hill

publisher: Práh

0 / 5
Přelomový bestseller, upravený a aktualizovaný pro 21. století15 milionů výtisků prodaných po celém světě.Převratný průvodce, díky němuž budete moci rozšířit řady nejúspěšnějších lidí.Přemýšlej a zbohatni je původním dílem světově proslulého Napoleona Hilla, současníka Dalea Carnegieho. Hillova kniha o tajemství vydělávání peněz vyšla poprvé v roce 1937. Dodnes má toto tajemství stejnou sílu,

Sleva 6 % z běžně ceny 148 Kč

Naše cena: 139 Kč

Skladem

Úspěch

Autor: Napoleon Hill

publisher: Práh

0 / 5
Převratné myšlenky Napoleona Hilla ve skutečnosti nebyly nikdy překonány. Jejich síla je nejen v obsahu, ale také ve způsobu sdělení. V této nové edici jsou navíc všechny příklady modernizovány pro 21. století.Vychází poprvé česky. 160 stran

Sleva 6 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 113 Kč

Skladem

Úspěšný muž Jak nastartovat kariéru

Autor: Marie Němcová

publisher: Marie Němcová

0 / 5
Kniha vás povede od nezaměstnanosti k úspěšné kariéře!

Sleva 7 % z běžně ceny 75 Kč

Naše cena: 70 Kč

Skladem

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Autor: Kolektiv autorů - Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák

publisher: Verbum

0 / 5
Kniha ukazuje specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie je představen jak teoreticky, tak i

Sleva 6 % z běžně ceny 69 Kč

Naše cena: 65 Kč

Skladem



Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele