Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Management

Nejprodávanější v této kategorii

Restart

Autor: Jasdon Fried

publisher: Jan Melvil publishing

3.5 / 5
27 %
Provokativní a mimořádně poučná příručka od zakladatelů obdivované americké firmy 37signals vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání a managementu. Jak říká slavný guru marketingu Seth Godin: „Tuto knihu můžete přehlížet jen na vlastní nebezpečí.“ Kniha se v USA zařadila mezi největší bestsellery roku 2010 v kategorii byznys podle New York Times a Wall

Sleva 27 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 233 Kč

Skladem

Manažerské rozhodování - Postupy, metody a nástroje (3.vydání)

Autor: Kolektiv autorů - Jiří Fotr, Lenka Švecová

publisher: Ekopress

0 / 5
12 %
Rozhodování představuje jednu ze základních manažerských aktivit, jejíž kvalita ovlivňuje do značné míry výsledky i efektivnost fungování organizačních jednotek v hospodářské sféře i veřejné správě. Manažeři na jednotlivých úrovních řízení by si měli proto osvojit určitý soubor poznatků a dovedností, které jsou důležité pro zabezpečení požadované kvality řešení rozhodovacích problémů, resp.

Sleva 12 % z běžně ceny 540 Kč

Naše cena: 475 Kč

Skladem

Průmysl 4.0 - Výzva pro Českou republiku

Autor: Vladimír Mařík

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Průmysl 4.0 nepřináší zásadní změny pouze v oblasti průmyslové výroby. Ta je sice středem její pozornosti, přesah 4. průmyslové revoluce je mnohem širší. Průmysl 4.0 je označení pro nástup digitalizace, automatizace výroby a změn na trhu práce, které s sebou tato koncepce přináší. Jde o novou filozofii přinášející celospolečenskou změnu a zasahující celou řadu oblastí od průmyslu, přes oblast

Sleva 25 % z běžně ceny 389 Kč

Naše cena: 290 Kč

Skladem

Makroekonomie, 2. vydání

Autor: Kolektiv autorů - Dobrylovský Jiří,Neset Pavel,Pavelka Tomáš,Pošta Vít,Soukup Jindřich

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Učebnice makroekonomie pro studenty ekonomických fakult vysokých škol, která se přednostně zaměřuje na moderní makroekonomické koncepce. Text pokrývá všechny tři základní části makroekonomie: dlouhodobý ekonomický růst, krátkodobé hospodářské fluktuace a monetární teorii. Uvedené procesy jsou vysvětlovány pomocí reprezentativních modelů moderní makroekonomické teorie, které jsou využity k

Sleva 25 % z běžně ceny 679 Kč

Naše cena: 507 Kč

Skladem

Lídři jedí poslední

Autor: Simon Sinek

publisher: Jan Melvil publishing

3.5 / 5
22 %
Jak vybuduji stabilní a a výkonný tým, ve kterém všichni usilují o dosažení společného cíle? Kde nepanuje cynismus a sobectví? Kde jsou si kolegové oporou?

Sleva 22 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 241 Kč

Skladem

Aby vše klapalo - Jak hravě zvládat pracovní a životní výzvy

Autor: David Allen

publisher: Jan Melvil publishing

4.5 / 5
26 %
Kniha „Aby vše klapalo“ navazuje na celosvětově úspěšný titul „Mít vše hotovo - Jak zvládnout práci i život a cítit se při tom dobře“. Současný guru time-managementu Allen do nové knihy vložil nasbírané zkušenosti s metodou „Getting Things Done“ a věnuje se i vyšší úrovni této metody – naplňování životních cílů.

Sleva 26 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 221 Kč

Skladem

Vědomý business - Integrita, úspěch a štěstí

Autor: Fred Kofman

publisher: Portál s.r.o

0 / 5
15 %
Vědomý business je efektivní a dobrodružnou cestou k opravdovému leaderovství. Fred Kofman mistrně propojuje praktické dovednosti, co a jak můžeme udělat hned zítra ve svém (nejen) pracovním životě jinak, s odpověďmi na hluboce lidskou potřebu smyslu, štěstí a opravdovosti. S moudrostí, zkušeností, humorem a geniální praktičností nás autor provází sedmi kvalitami vědomého businessu, které –

Sleva 15 % z běžně ceny 497 Kč

Naše cena: 422 Kč

Skladem u dodavatele

Manažerská ekonomika - 5., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů - Synek Miloslav,kolektiv

publisher: Grada

2.9 / 5
15 % Doprava zdarma
V novém vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investiční a finanční činnost, nákup, výroba, inovace a marketing, rozbory, controlling a interní audit), seznámíte se s veličinami charakterizujícími hospodářskou činnost firmy (výnosy, náklady, výsledek hospodaření) a majetkovou

Sleva 15 % z běžně ceny 635 Kč

Naše cena: 540 Kč

Skladem

Pravidlo 80/20 - Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím

Autor: Richard Koch

publisher: Management Press

3 / 5
25 %
Kontrolujte svůj život, nedovolte, aby okolnosti kontrolovaly vás!

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování (2., rozšířené vydání)

Autor: Ladislav Blažek

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém lidé pracují, a musí být schopen realizovat jeho změnu - reorganizaci. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. určit cíl a zvolit správnou

Sleva 15 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 271 Kč

Skladem

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe

Autor: Kolektiv autorů - Fotr Jiří,Vacík Emil,Souček Ivan,Špaček Miroslav,Hájek Stanislav

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím,

Sleva 15 % z běžně ceny 495 Kč

Naše cena: 421 Kč

Skladem

Krizový management - Případové bezpečnostní studie

Autor: Kolektiv autorů - Mareš Miroslav,Kolektiv

publisher: Ekopress

4.5 / 5
12 %
Zajištění bezpečnosti občanů prostřednictvím krizového managementu je významným segmentem veřejných politik a také součástí veřejných služeb. Jde přitom o specifickou veřejnou službu, která je – na rozdíl od jiných veřejných služeb – jako je zdravotnictví, školství, sociální zabezpečení apod., obtížněji standartizovatelná, vzhledem ke kategoriím nahodilosti a pravděpodobnosti, které souvisejí s

Sleva 12 % z běžně ceny 290 Kč

Naše cena: 255 Kč

Skladem u dodavatele

Integrované řízení výroby - Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci

Autor: Kolektiv autorů - Gustav Tomek, Věra Vávrová

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci operativního řízení výroby. Kniha spojující teorii s praxí je určena

Sleva 15 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 169 Kč

Skladem

Nejprve porušte pravidla-Co dělají nejlepší světoví manažeři jinak

Autor: Kolektiv autorů - Curt Coffman,Marcus Buckingham

publisher: BIZBOOKS

5 / 5
25 %
Nejlepší manažeři světa nemají mnoho společného. Jsou různého pohlaví, rasy a věku. Liší se styl jejich práce i cíle, které si stanovují. V jednom se však špičkoví manažeři shodují: Než začnou pracovat, nejprve poruší veškerá zažitá pravidla. Nevěří, že člověk je schopen dosáhnout všeho, pro co se rozhodne. Nesnaží se bojovat se slabými stránkami svých podřízených. Důsledně ignorují

Sleva 25 % z běžně ceny 369 Kč

Naše cena: 275 Kč

Skladem

Tajemství spolupráce v týmech - Action Learning - praktický management

Autor: Kolektiv autorů - Viktor Bosák,Tomáš Bujna,Michal Henych,Sláva Kubátová,David Müller

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Vzhledem k povaze „komplexních“ problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností jejich studentů-manažerů formulují autoři klíčové dovednosti, které si manažeři musí osvojit v zájmu úspěšné spolupráce s jejich kolegy i ostatními zájmovými skupinami. Vychází v edici Action Learning – praktický management.

Sleva 25 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

KRIZOVÝ MANAGEMENT PODNIKU PRO 21. STOLETÍ

Autor: Kolektiv autorů - Šárka Zapletalová,Kolektiv

publisher: Ekopress

5 / 5
12 %
Výrazné změny globálního podnikatelského prostředí v průběhu 20. a 21. století vedly ke vzniku nových druhů podnikatelských rizik, a potažmo krizí podnikatelských subjektů, s nimiž nebylo dříve počítáno. Díky těmto změnám začíná vystupovat do popředí zájmu řady ekonomů problematika krizového managementu podniku.Záměrem publikace je poskytnout komplexní zpracování problematiky krizového řízení

Sleva 12 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 219 Kč

Skladem u dodavatele

Krizový management ve veřejné správě. Teorie a praxe

Autor: Rektořík Jaroslav

publisher: Ekopress

4.5 / 5
Celosvětový pohled i domácí příklady ukazují na vzrůstající význam krizového managementu ve veřejné správě. Při řešení mimořádných situací záleží na schopnostech a dovednostech orgánů a pracovníků veřejné správy, kteří těmto událostem čelí. Záměrem knihy je zajistit doplnění znalostí o aktuálních problémech krizového řízení ve veřejné správě u zaměstnanců státní správy, úředníků a zastupitelů

Sleva 10 % z běžně ceny 325 Kč

Naše cena: 292 Kč

Skladem

Velká kniha o řízení firmy - Praktické postupy pro úspěšný rozvoj organizace

Autor: Janišová Dana, Křivánek Mirko

publisher: Grada

4.5 / 5
15 % Doprava zdarma
Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. Autoři s mnohaletými zkušenostmi z praxe ukazují, že firma se chová jako živý organismus, ve kterém jsou jednotlivé části vzájemně provázány, a pokud přestane fungovat jedna z nich, odrazí se to

Sleva 15 % z běžně ceny 590 Kč

Naše cena: 502 Kč

Skladem

Marketing management (14. vydání)

Autor: Kolektiv autorů - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

publisher: Grada

3.6 / 5
15 % Doprava zdarma
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost

Sleva 15 % z běžně ceny 2 290 Kč

Naše cena: 1 946 Kč

Skladem

Řízení IT projektů pro úplné začátečníky

Autor: Tomáš Komzák

publisher: Computer Press

5 / 5
25 %
Jste IT manažerem, IT expertem či IT ředitelem? Potřebujete průvodce plného ukázek, doporučení z praxe a vzorových příkladů, který by vás úplně od začátku zasvětil do tajů řízení IT projektů? Tato publikace vás provede světem IT projektů od první projektové myšlenky přes přípravu projektu, složení týmu až po finální předání dosažených výsledků. Upozorní vás na možná úskalí a překážky a ukáže vám

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem u dodavatele

Podniková informatika - Počítačové aplikace v podnikové a mezipodnikové praxi (3., aktualizované…

Autor: Kolektiv autorů - Libor Gála, Zuzana Šedivá, Jan Pour

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Kniha je určena všem, kteří se potřebují dobře orientovat v možnostech, omezeních a vazbách informačních a komunikačních technologií a jejich aplikací využívaných v podnikovém řízení. Nové vydání je kompletně aktualizováno v souvislosti s vývojem v jednotlivých oblastech.

Sleva 15 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 254 Kč

Skladem

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu - Úspěšné návyky vizionářských společností - Překlad…

Autor: Kolektiv autorů - Jim Collins, Jerry I. Porras

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují?

Sleva 15 % z běžně ceny 469 Kč

Naše cena: 399 Kč

Skladem

O byznysu a kariéře - A jak v nich zvítězit

Autor: Kolektiv autorů - Jack Welch, Suzy Welch

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Světoznámí podnikatelé a autoři bestsellerů Jack a Suzy Welchovi shrnují ve své nové knize to nejdůležitější z byznysu a kariéry, co by měl znát každý manažer, podnikatel i ten, kdo o této dráze teprve uvažuje. Ať už chcete uspět dnes či v budoucnu, v této knize naleznete odpovědi na většinu otázek, které si klademe v současné době velkých ekonomických změn:

Sleva 15 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 254 Kč

Skladem

Vedení založené na principech

Autor: Covey R.Stephen

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Skutečný charakter a rozvoj schopností a dovedností lidí jsou spojeny s přirozenými zákony a principy. Pokud si tuto skutečnost uvědomíme, získáme sílu k překonání starých návyků, dokážeme změnit paradigmata, zpřetrhat vazby s minulostí a dosáhnout a efektivnosti v mezilidských vztazích. V dnešním prostředí často bývá mimořádně těžké „zakotvit“ a nalézt v něm své uplatnění. Takové zakotvení

Sleva 25 % z běžně ceny 419 Kč

Naše cena: 313 Kč

Skladem u dodavatele



Láskou ji nespoutáš
Artemis

Přihlášení uživatele