Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Management

Nejprodávanější v této kategorii

Restart

Autor: Jasdon Fried

publisher: Jan Melvil publishing

3.5 / 5
27 %
Provokativní a mimořádně poučná příručka od zakladatelů obdivované americké firmy 37signals vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání a managementu. Jak říká slavný guru marketingu Seth Godin: „Tuto knihu můžete přehlížet jen na vlastní nebezpečí.“ Kniha se v USA zařadila mezi největší bestsellery roku 2010 v kategorii byznys podle New York Times a Wall

Sleva 27 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 233 Kč

Skladem

Marketing management - 14. vydání

Autor: Kolektiv autorů - Kotler Philip,Keller Kevin Lane

publisher: Grada

3.6 / 5
15 % Doprava zdarma
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je

Sleva 15 % z běžně ceny 2 290 Kč

Naše cena: 1 946 Kč

Skladem

KRIZOVÝ MANAGEMENT PODNIKU PRO 21. STOLETÍ

Autor: Kolektiv autorů - Šárka Zapletalová,Kolektiv

publisher: Ekopress

5 / 5
12 %
Výrazné změny globálního podnikatelského prostředí v průběhu 20. a 21. století vedly ke vzniku nových druhů podnikatelských rizik, a potažmo krizí podnikatelských subjektů, s nimiž nebylo dříve počítáno. Díky těmto změnám začíná vystupovat do popředí zájmu řady ekonomů problematika krizového managementu podniku.Záměrem publikace je poskytnout komplexní zpracování problematiky krizového řízení

Sleva 12 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 219 Kč

Skladem u dodavatele

Manažerská ekonomika - 5., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů - Synek Miloslav,kolektiv

publisher: Grada

2.9 / 5
15 % Doprava zdarma
V novém vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investiční a finanční činnost, nákup, výroba, inovace a marketing, rozbory, controlling a interní audit), seznámíte se s veličinami charakterizujícími hospodářskou činnost firmy (výnosy, náklady, výsledek hospodaření) a majetkovou

Sleva 15 % z běžně ceny 635 Kč

Naše cena: 540 Kč

Skladem

Procesně řízená organizace

Autor: Řepa Václav

publisher: Grada

2.5 / 5
15 %
Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, včetně vrcholového managementu, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ. Na trhu ojedinělá publikace se komplexně zabývá organizačními procesy a jejich funkcí v řízení firmy či jiné organizace, včetně vztahu této

Sleva 15 % z běžně ceny 369 Kč

Naše cena: 314 Kč

Skladem u dodavatele

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe

Autor: Kolektiv autorů - Fotr Jiří,Vacík Emil,Souček Ivan,Špaček Miroslav,Hájek Stanislav

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím,

Sleva 15 % z běžně ceny 495 Kč

Naše cena: 421 Kč

Skladem u dodavatele

Operační management v praxi

Autor: Azhashemi Masoud

publisher: Wolters Kluwer ČR (Aspi)

5 / 5
15 %
Operační management je součástí většiny vysokoškolských kurzů z oblasti podnikání a managementu. Po úvodu často následuje hlubší studium problematiky formou volitelných kurzů. Tato publikace je zaměřena na úvodní programy, svou hloubkou je ale dostačující i pro ty navazující moduly, které se nespecializují na dílčí aspekty operačního managementu.

Sleva 15 % z běžně ceny 592 Kč

Naše cena: 503 Kč

Skladem u dodavatele

Management

Autor: Kolektiv autorů - Zlámal Jaroslav,Kolektiv

publisher: Computer Media

0 / 5
22 %
Moderní učebnice managementu pro střední školy.

Sleva 22 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 172 Kč

Skladem

Organizační kultura a její změna

Autor: Lukášová Růžena

publisher: Grada

3.3 / 5
15 %
Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační kultura rozumí, jak je možné kulturu organizace poznat a jakými nástroji ji lze utvářet a měnit. Kniha je opřena o nejnovější domácí i zahraniční literaturu a představuje

Sleva 15 % z běžně ceny 375 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem u dodavatele

Manažerská psychologie a sociologie

Autor: Kolektiv autorů - Eva Bedrnová,Eva Jarošová,Ivan Nový

publisher: Management Press

3 / 5
25 %
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své

Sleva 25 % z běžně ceny 698 Kč

Naše cena: 521 Kč

Skladem

Management cestovních kanceláří a agentur

Autor: Kolektiv autorů - Palatková Monika,Mráčková Eva,Kittner Milan,Kašťák Ondřej,Šesták Josef

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část

Sleva 15 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 237 Kč

Skladem

Management

Autor: Jedinák Petr

publisher: Aleš Čeněk

0 / 5
15 %
Slova management a manažer jsou používána v nejrůznějších prostředích a nejrozmanitějších souvislostech. Zřejmě nikdo však nezpochybňuje funkce řízení a úlohu vedoucích pracovníků ve všech oblastech a úrovních společnosti. Každá lidská aktivita, má-li být smysluplná, musí být orientována na cíl, musí být řízena. Publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři v přehledné formě dostatek informací k

Sleva 15 % z běžně ceny 99 Kč

Naše cena: 84 Kč

Skladem

Management bezpečnosti a ochrany zdraví při práci

Autor: Pincová Eva

publisher: Professional Publishing

0 / 5
20 %
Kniha je praktickým manuálem pro manažery, reaguje na rostoucí požadavky v oblasti bezpečnosti práce, poskytuje návod jak připravit organizaci na zavedení systému řízení bezpečnosti práce podle aktuální novelizace normativního doporučení OHSAS 18 001. Poskytuje organizacím nejen teoretické základy, nutné pro zavádění systému, ale i praktické příklady a upozornění na specifika systému a aktuální

Sleva 20 % z běžně ceny 205 Kč

Naše cena: 164 Kč

Skladem

Management současný a budoucí

Autor: Stýblo Jiří

publisher: Professional Publishing

0 / 5
20 %
Současný management je plný změn. Často tak rychlých a převratných, že se s nimi sotva stačíme vyrovnat a už k nám v naší zrychlené době míří další a další. Svět práce se převtěluje do lidských zdrojů, aktivem se stávají znalosti a lidský kapitál, boj o přežití se odehrává v aréně konkurenční schopnosti. Přesto lidé chtějí své jistoty a své osudy svěřují do rukou manažerů a leaderů. Zcela nová a

Sleva 20 % z běžně ceny 278 Kč

Naše cena: 222 Kč

Skladem

Management budoucnosti

Autor: Jirásek Jaroslav A.

publisher: Professional Publishing

0 / 5
20 %
ezmeme-li v úvahu téměř milion živnostníků a vedoucí malých, středních a velkých podniků, představuji ti, kteří přímo řídí, asi jeden a půl milionu lidí, což je zhruba jedna sedmina obyvatel České republiky. Je to velké číslo, ale také velká odpovědnost, vyžadující nemalé znalosti a dovednosti. Jako konkrétní pomoc manažerům vydává nakladatelství Professional Publishing knihu jedné z našich

Sleva 20 % z běžně ceny 268 Kč

Naše cena: 214 Kč

Skladem

Tajemství facilitace

Autor: Michael Wilkinson

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
26 %
Nedaří se vám dosáhnout úspěchu v práci se skupinami? Chcete poznat tajemství facilitačního procesu? Odhalit techniky, které používají ti nejúspěšnější facilitátoři? Kniha Tajemství facilitace vám představí metodu SMART facilitace (Structured Meeting and Relating Techniques – strukturované techniky setkávání a navazování vztahů), jedenáct principů, jejichž aplikací dosáhnete stálých

Sleva 26 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 148 Kč

Skladem

Moderní management

Autor: Jaromír Řezáč

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
25 %
Kniha vás provede jednotlivými aspekty managementu, a to i těmi, které bývají často opomíjeny. Konkrétně se jedné o aspekty systémové, metodické, aplikační, mezinárodní, etické a sociálně-psychologické. Vše je navíc doplněno případovými studiemi a konkrétními příklady. Na jednom místě tak najdete řadu pojmů, manažerských nástrojů i metod. Pokud si tedy s něčím nevíte rady, tato publikace by ve

Sleva 25 % z běžně ceny 549 Kč

Naše cena: 410 Kč

Skladem

Sociologie pro ekonomy a manažery - 2., přepracované a rozšířené vydání

Autor: Kolektiv autorů - Nový Ivan,Surynek Alois,kolektiv

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na

Sleva 15 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 271 Kč

Skladem u dodavatele

Management od A do Z

Autor: Kolektiv autorů - Bengt Karlöf,Fredrik Helin Lövingsson

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
25 %
Nejdůležitější termíny, které by měl ovládat každý manažer. Měl by jim nejen rozumět, ale vědět, kdy má kterou techniku či postup uplatnit v praxi. Termíny jsou v knize řazeny abecedně, u každého z nich následuje jeho definice a komentář. U každého z nich je navíc uvedena případová studie nebo cvičení, aby čtenář prakticky pochopil, jak je taková znalost či dovednost v praxi využívána.

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Mezinárodní marketingový management

Autor: Kolektiv autorů - Ralph Berndt,Matthias Sander,Claudia Fantapié Altobelli

publisher: CPress

0 / 5
26 %
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit

Sleva 26 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 186 Kč

Skladem

Management

Autor: Kolektiv autorů - Donelly James H.,Gibson James L.,Ivancevich John M.

publisher: Grada

0 / 5
15 % Doprava zdarma
Kompetentní příručka pro manažerskou praxi a vynikající VŠ učebnice je rozdělená do čtyř částí:

Sleva 15 % z běžně ceny 999 Kč

Naše cena: 849 Kč

Skladem

Ekonomické a finanční řízení firmy - Manažerské účetnictví v praxi – 2., výrazně rozšířené a…

Autor: Petřík Tomáš

publisher: Grada

0 / 5
15 % Doprava zdarma
Nové vydání je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro

Sleva 15 % z běžně ceny 1 490 Kč

Naše cena: 1 266 Kč

Skladem

Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Autor: Kolektiv autorů - Lošťáková Hana,kolektiv

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány

Sleva 15 % z běžně ceny 375 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem u dodavatele

Vést, konat, žít - Efektivní management pro novou dobu

Autor: Fredmund Malik

publisher: Anag

0 / 5
20 %
Je management věc názoru, otázka ideologií nebo móda? Podle čeho se pozná spolehlivý koncept vedení? V knize Vést, konat, žít najdou čtenáři konkrétně a srozumitelně všechno, co budou potřebovat vždy a všude, aby byli úspěšnými vedoucími pracovníky.

Sleva 20 % z běžně ceny 465 Kč

Naše cena: 372 Kč

Skladem u dodavatele



Přihlášení uživatele