Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Management

Nejprodávanější v této kategorii

Management

Autor: Kolektiv autorů - Zlámal Jaroslav,Kolektiv

publisher: Computer Media

0 / 5
22 %
Moderní učebnice managementu pro střední školy.

Sleva 22 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 172 Kč

Skladem

Restart

Autor: Jasdon Fried

publisher: Jan Melvil publishing

3.5 / 5
27 %
Provokativní a mimořádně poučná příručka od zakladatelů obdivované americké firmy 37signals vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání a managementu. Jak říká slavný guru marketingu Seth Godin: „Tuto knihu můžete přehlížet jen na vlastní nebezpečí.“ Kniha se v USA zařadila mezi největší bestsellery roku 2010 v kategorii byznys podle New York Times a Wall

Sleva 27 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 233 Kč

Skladem

Marketingové řízení místního rozvoje

Autor: Miroslav Foret

publisher: KEY Publishing

0 / 5
15 %
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících

Sleva 15 % z běžně ceny 140 Kč

Naše cena: 119 Kč

Skladem u dodavatele

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe

Autor: Kolektiv autorů - Fotr Jiří,Vacík Emil,Souček Ivan,Špaček Miroslav,Hájek Stanislav

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím,

Sleva 15 % z běžně ceny 495 Kč

Naše cena: 421 Kč

Skladem

Marketing management (14. vydání)

Autor: Kolektiv autorů - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

publisher: Grada

3.6 / 5
15 % Doprava zdarma
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost

Sleva 15 % z běžně ceny 2 290 Kč

Naše cena: 1 946 Kč

Skladem u dodavatele

KRIZOVÝ MANAGEMENT PODNIKU PRO 21. STOLETÍ

Autor: Kolektiv autorů - Šárka Zapletalová,Kolektiv

publisher: Ekopress

5 / 5
12 %
Výrazné změny globálního podnikatelského prostředí v průběhu 20. a 21. století vedly ke vzniku nových druhů podnikatelských rizik, a potažmo krizí podnikatelských subjektů, s nimiž nebylo dříve počítáno. Díky těmto změnám začíná vystupovat do popředí zájmu řady ekonomů problematika krizového managementu podniku.Záměrem publikace je poskytnout komplexní zpracování problematiky krizového řízení

Sleva 12 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 219 Kč

Skladem

Procesně řízená organizace

Autor: Řepa Václav

publisher: Grada

2.5 / 5
15 %
Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, včetně vrcholového managementu, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ. Na trhu ojedinělá publikace se komplexně zabývá organizačními procesy a jejich funkcí v řízení firmy či jiné organizace, včetně vztahu této

Sleva 15 % z běžně ceny 369 Kč

Naše cena: 314 Kč

Skladem

Organizační kultura a její změna

Autor: Lukášová Růžena

publisher: Grada

3.3 / 5
15 %
Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační kultura rozumí, jak je možné kulturu organizace poznat a jakými nástroji ji lze utvářet a měnit. Kniha je opřena o nejnovější domácí i zahraniční literaturu a představuje

Sleva 15 % z běžně ceny 375 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Manažerská psychologie a sociologie

Autor: Kolektiv autorů - Eva Bedrnová,Eva Jarošová,Ivan Nový

publisher: Management Press

2.5 / 5
25 %
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své

Sleva 25 % z běžně ceny 698 Kč

Naše cena: 521 Kč

Skladem

Manažerská ekonomika - 5., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů - Synek Miloslav,kolektiv

publisher: Grada

3.1 / 5
15 % Doprava zdarma
V novém vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investiční a finanční činnost, nákup, výroba, inovace a marketing, rozbory, controlling a interní audit), seznámíte se s veličinami charakterizujícími hospodářskou činnost firmy (výnosy, náklady, výsledek hospodaření) a majetkovou

Sleva 15 % z běžně ceny 635 Kč

Naše cena: 540 Kč

Skladem

Management cestovních kanceláří a agentur

Autor: Kolektiv autorů - Palatková Monika,Mráčková Eva,Kittner Milan,Kašťák Ondřej,Šesták Josef

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část

Sleva 15 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 237 Kč

Skladem

Management

Autor: Jedinák Petr

publisher: Aleš Čeněk

0 / 5
Slova management a manažer jsou používána v nejrůznějších prostředích a nejrozmanitějších souvislostech. Zřejmě nikdo však nezpochybňuje funkce řízení a úlohu vedoucích pracovníků ve všech oblastech a úrovních společnosti. Každá lidská aktivita, má-li být smysluplná, musí být orientována na cíl, musí být řízena. Publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři v přehledné formě dostatek informací k

Naše cena: 99 Kč

Skladem u dodavatele

Management

Autor: Kolektiv autorů - Donelly James H.,Gibson James L.,Ivancevich John M.

publisher: Grada

0 / 5
15 % Doprava zdarma
Kompetentní příručka pro manažerskou praxi a vynikající VŠ učebnice je rozdělená do čtyř částí:

Sleva 15 % z běžně ceny 999 Kč

Naše cena: 849 Kč

Skladem u dodavatele

Ekonomické a finanční řízení firmy - Manažerské účetnictví v praxi – 2., výrazně rozšířené a…

Autor: Petřík Tomáš

publisher: Grada

0 / 5
15 % Doprava zdarma
Nové vydání je zcela aktualizováno a výrazně rozšířeno zejména o moderní procesní, hodnotové, zákaznicky a tržně orientované firemní řízení včetně ABC/ABM, o problematiku oceňování a odvozování hodnoty firem a organizací a o interaktivní plánování i rozpočtování. Díky prezentování nejmodernějších přístupů, šíři záběru a mimořádné praktičnosti nemá publikace na trhu konkurenci. Je určena pro

Sleva 15 % z běžně ceny 1 490 Kč

Naše cena: 1 266 Kč

Skladem u dodavatele

Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Autor: Kolektiv autorů - Lošťáková Hana,kolektiv

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány

Sleva 15 % z běžně ceny 375 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem u dodavatele

Sportovní marketing - CSR a sponzoring

Autor: Vilém Kunz

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v

Sleva 15 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 229 Kč

Skladem u dodavatele

Management podniku světové třídy

Autor: Jiří Stýblo

publisher: Professional Publishing

0 / 5
20 %
„Svět se mění natolik, že včerejší recepty neplatí“ napsal před několika málo lety C. K. Prahalad. Přesvědčili jsme se zakrátko, že měl pravdu. Mohli bychom s trochou nadsázky dodat, že mnohdy už ani dnešní recepty neplatí. Budoucnost není extrapolací minulosti. Krize mnohým manažerům vzala iluze o jejich dokonalosti, „nekonečném“ růstu ekonomiky a iluzorním trvalém konkurenčním úspěchu.

Sleva 20 % z běžně ceny 205 Kč

Naše cena: 164 Kč

Skladem

Vlivy ekonomické krize na změnu chování managementu hotelových a gastronomických zařízen

Autor: Merhaut Marek

publisher: Wolters Kluwer ČR

0 / 5
15 %
Publikace se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize právě na oblast hotelnictví a jeho managementu. Kniha je včetně úvodu a seznamu literatury rozdělená do 28 částí. Začíná připomenutím počátků ekonomické krize. Pokračuje tématem etiky a etického kodexu ke krizovému managementu,

Sleva 15 % z běžně ceny 316 Kč

Naše cena: 269 Kč

Skladem u dodavatele

Tajemství facilitace

Autor: Michael Wilkinson

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
26 %
Nedaří se vám dosáhnout úspěchu v práci se skupinami? Chcete poznat tajemství facilitačního procesu? Odhalit techniky, které používají ti nejúspěšnější facilitátoři? Kniha Tajemství facilitace vám představí metodu SMART facilitace (Structured Meeting and Relating Techniques – strukturované techniky setkávání a navazování vztahů), jedenáct principů, jejichž aplikací dosáhnete stálých

Sleva 26 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 148 Kč

Skladem

Moderní management

Autor: Jaromír Řezáč

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
25 %
Kniha vás provede jednotlivými aspekty managementu, a to i těmi, které bývají často opomíjeny. Konkrétně se jedné o aspekty systémové, metodické, aplikační, mezinárodní, etické a sociálně-psychologické. Vše je navíc doplněno případovými studiemi a konkrétními příklady. Na jednom místě tak najdete řadu pojmů, manažerských nástrojů i metod. Pokud si tedy s něčím nevíte rady, tato publikace by ve

Sleva 25 % z běžně ceny 549 Kč

Naše cena: 410 Kč

Skladem

Sociologie pro ekonomy a manažery - 2., přepracované a rozšířené vydání

Autor: Kolektiv autorů - Nový Ivan,Surynek Alois,kolektiv

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Nové, přepracované a rozšířené vydání úspěšné publikace přináší nejnovější poznatky o tom, jak účinně využít sociologické přístupy ve firmách a jiných organizacích, v řízení a vedení lidí a pracovních skupin. Autoři v čele s vedoucím katedry psychologie a sociologie řízení VŠE v Praze se oproti předchozímu vydání výrazněji zaměřují na fungování organizace, vztah organizace a vnějšího okolí a na

Sleva 15 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 271 Kč

Skladem u dodavatele

Mezinárodní marketingový management

Autor: Kolektiv autorů - Ralph Berndt,Matthias Sander,Claudia Fantapié Altobelli

publisher: CPress

0 / 5
26 %
Myslete globálně! Internacionalizace ekonomiky se v mnoha odvětvích nedá zastavit. Soustředění se na domácí trh už není dostačující ani pro středně velké podniky a vedle zajištění existence zde hraje v rámci provozního rozhodování významnou roli také ziskový a růstový potenciál, který se nabízí právě na zahraničních trzích. Rozhodování mezinárodního marketingového managementu mají sloužit

Sleva 26 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 186 Kč

Skladem

Vést, konat, žít - Efektivní management pro novou dobu

Autor: Fredmund Malik

publisher: Anag

0 / 5
20 %
Je management věc názoru, otázka ideologií nebo móda? Podle čeho se pozná spolehlivý koncept vedení? V knize Vést, konat, žít najdou čtenáři konkrétně a srozumitelně všechno, co budou potřebovat vždy a všude, aby byli úspěšnými vedoucími pracovníky.

Sleva 20 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 119 Kč

Skladem u dodavatele

Umění managementu

Autor: Mark H. McCormack

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Světoznámá kniha nejuznávanějšího mistra managementu o základních principech úspěšného řízení. Ve své knize čtenáře vede krok za krokem po cestě k dokonalému zvládnutí problematiky managementu. Odpovídá na nejdůležitější otázky a vysvětluje úskalí hlavních managementských aktivit, jako jsou budování autority, přijímání rozhodnutí, najímání a udržování dobrých vztahů se zaměstnanci, kontrola

Sleva 20 % z běžně ceny 180 Kč

Naše cena: 144 Kč

Skladem



Přihlášení uživatele