Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Management

Nejprodávanější v této kategorii

Restart

Autor: Jasdon Fried

publisher: Jan Melvil publishing

3.5 / 5
27 %
Provokativní a mimořádně poučná příručka od zakladatelů obdivované americké firmy 37signals vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání a managementu. Jak říká slavný guru marketingu Seth Godin: „Tuto knihu můžete přehlížet jen na vlastní nebezpečí.“ Kniha se v USA zařadila mezi největší bestsellery roku 2010 v kategorii byznys podle New York Times a Wall

Sleva 27 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 233 Kč

Skladem

Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe

Autor: Kolektiv autorů - Fotr Jiří,Vacík Emil,Souček Ivan,Špaček Miroslav,Hájek Stanislav

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Kniha uznávaných autorů pomůže manažerům a specialistům zvýšit kvalitu tvorby strategie i strategických plánů s důrazem na investiční program a strategický finanční plán, jejich realizaci, kontrolu, řízení rizik a zvládání krizových situací. Kniha je na českém trhu zcela ojedinělá tím,

Sleva 15 % z běžně ceny 495 Kč

Naše cena: 421 Kč

Skladem

KRIZOVÝ MANAGEMENT PODNIKU PRO 21. STOLETÍ

Autor: Kolektiv autorů - Šárka Zapletalová,Kolektiv

publisher: Ekopress

5 / 5
12 %
Výrazné změny globálního podnikatelského prostředí v průběhu 20. a 21. století vedly ke vzniku nových druhů podnikatelských rizik, a potažmo krizí podnikatelských subjektů, s nimiž nebylo dříve počítáno. Díky těmto změnám začíná vystupovat do popředí zájmu řady ekonomů problematika krizového managementu podniku.Záměrem publikace je poskytnout komplexní zpracování problematiky krizového řízení

Sleva 12 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 219 Kč

Skladem

Marketing management (14. vydání)

Autor: Kolektiv autorů - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

publisher: Grada

3.6 / 5
15 % Doprava zdarma
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost

Sleva 15 % z běžně ceny 2 290 Kč

Naše cena: 1 946 Kč

Skladem

To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku

Autor: Peter F. Drucker

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Souborná Druckerova kniha pojmenovává základní principy managementu i jeho problémy a příležitosti. Profesionálům poskytuje spolehlivý nástroj, jak čelit novým nárokům ekonomického a společenského vývoje, pro méně obeznámené čtenáře bude výborným úvodem do managementu. Je reprezentativním výběrem z jeho více než šedesátileté myšlenkové tvorby a publikační činnosti v oboru managementu. Jejích

Sleva 25 % z běžně ceny 499 Kč

Naše cena: 372 Kč

Skladem

Procesně řízená organizace

Autor: Řepa Václav

publisher: Grada

2.5 / 5
15 %
Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, včetně vrcholového managementu, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ. Na trhu ojedinělá publikace se komplexně zabývá organizačními procesy a jejich funkcí v řízení firmy či jiné organizace, včetně vztahu této

Sleva 15 % z běžně ceny 369 Kč

Naše cena: 314 Kč

Skladem

Organizační kultura a její změna

Autor: Lukášová Růžena

publisher: Grada

3.3 / 5
15 %
Moderní publikace je věnována problematice organizační kultury jako důležité determinanty výkonnosti a dlouhodobé úspěšnosti firmy. Autorka, která je uznávanou kapacitou v této oblasti u nás, objasňuje, co se pojmem organizační kultura rozumí, jak je možné kulturu organizace poznat a jakými nástroji ji lze utvářet a měnit. Kniha je opřena o nejnovější domácí i zahraniční literaturu a představuje

Sleva 15 % z běžně ceny 375 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem

Manažerská psychologie a sociologie

Autor: Kolektiv autorů - Eva Bedrnová,Eva Jarošová,Ivan Nový

publisher: Management Press

3 / 5
25 %
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své

Sleva 25 % z běžně ceny 698 Kč

Naše cena: 521 Kč

Skladem

Manažerská ekonomika - 5., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů - Synek Miloslav,kolektiv

publisher: Grada

2.9 / 5
15 % Doprava zdarma
V novém vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři ve firmách (investiční a finanční činnost, nákup, výroba, inovace a marketing, rozbory, controlling a interní audit), seznámíte se s veličinami charakterizujícími hospodářskou činnost firmy (výnosy, náklady, výsledek hospodaření) a majetkovou

Sleva 15 % z běžně ceny 635 Kč

Naše cena: 540 Kč

Skladem

Management cestovních kanceláří a agentur

Autor: Kolektiv autorů - Palatková Monika,Mráčková Eva,Kittner Milan,Kašťák Ondřej,Šesták Josef

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě činnosti cestovních kanceláří a agentur, a to i v návaznosti na legislativu evropskou, zejména pokud jde o ochranu spotřebitele. Druhá část

Sleva 15 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 237 Kč

Skladem

Management

Autor: Jedinák Petr

publisher: Aleš Čeněk

0 / 5
15 %
Slova management a manažer jsou používána v nejrůznějších prostředích a nejrozmanitějších souvislostech. Zřejmě nikdo však nezpochybňuje funkce řízení a úlohu vedoucích pracovníků ve všech oblastech a úrovních společnosti. Každá lidská aktivita, má-li být smysluplná, musí být orientována na cíl, musí být řízena. Publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři v přehledné formě dostatek informací k

Sleva 15 % z běžně ceny 99 Kč

Naše cena: 84 Kč

Skladem u dodavatele

Koučování pro manažery - aneb Všichni mají zdroje pro své cíle

Autor: Podaná Radoslava

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Publikace je přehlednou příručkou a pomocníkem nejen pro manažery, personalisty, lektory či mentory, ale také pro začínající kouče. Pokud chcete využívat metodu koučování k rozvoji a motivaci spolupracovníků, klientů či přátel, získáte zde ucelený návod jak na to. V knížce zkušené autorky najdete jednoduše popsanou strukturu koučovacího rozhovoru, systém práce s koučováním včetně souhrnu

Sleva 15 % z běžně ceny 169 Kč

Naše cena: 144 Kč

Skladem

Řízení změn ve firmách a jiných organizacích

Autor: Kolektiv autorů - Kubíčková Lea,Rais Karel

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Změna je událost, která za život každé firmy či jiné organizace proběhne mnohokrát. Cílem této publikace je čtenáře seznámit se základními principy řízení změn ve firmě (tzv. change management) tak, aby byla konkrétní změna uskutečněna úspěšně. Provedení změny v organizační struktuře, ve firemní strategii nebo v informačních systémech má určitá pravidla, a proto se v knize seznámíte nejprve se

Sleva 15 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 212 Kč

Skladem

Management MŠ

Autor: kolektiv

publisher: Raabe

0 / 5
22 %
Publikace je zaměřena na oblast manažerských dovedností ředitelky mateřské školy. Poradí Vám, jak si budovat osobnost manažerky, vést rozhovor, řešit konflikty, posilovat profesní růst zaměstnanců. Najdete zde také výčet nejčastějších chyb ve vedení a tipy, jak se jich vyvarovat.

Sleva 22 % z běžně ceny 365 Kč

Naše cena: 285 Kč

Skladem u dodavatele

Vlivy ekonomické krize na změnu chování managementu hotelových a gastronomických zařízen

Autor: Merhaut Marek

publisher: Wolters Kluwer ČR (Aspi)

0 / 5
15 %
Publikace se zabývá managementem hotelových a gastronomických zařízení. Novost přístupu autora k tématu spočívá v tom, že má zájem postihnout dopad ekonomické krize právě na oblast hotelnictví a jeho managementu. Kniha je včetně úvodu a seznamu literatury rozdělená do 28 částí. Začíná připomenutím počátků ekonomické krize. Pokračuje tématem etiky a etického kodexu ke krizovému managementu,

Sleva 15 % z běžně ceny 316 Kč

Naše cena: 269 Kč

Skladem u dodavatele

Aplikovaná analýza rizika ve finančním managementu a investičním rozhodování - (2., aktualizované a…

Autor: Kolektiv autorů - Jiř Hnilica, Jiří Fotr

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Na trhu ojedinělá publikace představuje moderní nástroje, které lze uplatnit ve firmách při analýze rizika v rámci finančního řízení a investičního rozhodování, a to s využitím praktických příkladů. Nové vydání se podrobněji věnuje využití scénářů a rozhodovacích stromů v analýze rizika. Výrazněji je rozšířena také problematika optimalizace tvorby portfolia z hlediska analýzy rizika a

Sleva 15 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 169 Kč

Skladem

Management

Autor: Kolektiv autorů - Zlámal Jaroslav,Kolektiv

publisher: Computer Media

0 / 5
22 %
Moderní učebnice managementu pro střední školy.

Sleva 22 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 172 Kč

Skladem

Management - 50 myšlenek, které musíte znát

publisher: Slovart

0 / 5
20 %
E. Russell-Walling, spisovatel a editor se specializací na podnikání, finance a ekonomiku, zpřístupňuje pojmy, které by měl znát každý manažer, podnikatel či student managementu. Vybavuje čtenáře účinnými teoriemi a nástroji, např. pravidlem 80:20 nebo mixem čtyř P, odhaluje tajemství účinného vedení lidí, strategie, inovací a loajality, osvětluje budování značky, vlastnickou správu firem či

Sleva 20 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 199 Kč

Skladem

Strategie modrého oceánu

Autor: Mauborgne Renée

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem u dodavatele

Alignment - systémové vyladění organizace

Autor: Kaplan Robert S.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Nový praktický průvodce organizační transformací, přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců dnes široce uplatňované manažerské koncepce Balanced Scorecard na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací ukazuje nové možnosti jejího uplatnění - jejího propojení s mapami strategie a jejího využití v procesu vzájemného strategického ""vylaďování""

Sleva 25 % z běžně ceny 510 Kč

Naše cena: 380 Kč

Skladem

Nový obraz budoucnosti, 3. vydání

Autor: Gibson Rowan (ed.)

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Doplněné vydání světového bestselleru; kniha původních příspěvků čelných světových představitelů vědy o managementu a dalších společenských věd (např. A. Toffler, Ch. Handy, S. Covey, M. Porter, M. Hammer, P. Senge, W. Bennis, J. Kotter, A. Ries a J. Trout, P. Kotler, J. Naisbitt, L. Thurow) je jedinečným souborem úvah o probíhajících změnách v ekonomickém prostředí, byznysu, managementu a

Sleva 25 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem u dodavatele

Management podle Druckera

Autor: Haas Edersheim Elizabeth

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Autorka, americká konzultantka a úspěšná autorka, vedla s Peterem F. Druckerem více než 16 měsíců obsažné rozhovory, které se staly základem této jeho ""myšlenkové biografie"". Kniha zachycuje Druckerovy zásadní manažerské koncepce a sleduje případy jejich úspěšných praktických aplikací i možnosti jejich uplatnění v podmínkách rizik a příležitostí nadcházejících desetiletí. Přináší jeho postřehy

Sleva 25 % z běžně ceny 450 Kč

Naše cena: 336 Kč

Skladem

Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce, 2. vydání

Autor: Kolektiv autorů - Kolektiv,Veber Jaromír

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
2. aktualizované vydání Obsahem nové knihy kolektivu zkušených autorů a předních domácích odborníků je především výklad manažerských systémů zaměřených na kvalitu, environment a bezpečnost práce, jak vyplývají z požadavků mezinárodních norem ISO 9001 a 14 001 a normy ČSN OHSAS 18 001. Přináší podrobné informace o legislativní úpravě předmětné problematiky a o nejdůležitějších metodách a

Sleva 25 % z běžně ceny 539 Kč

Naše cena: 402 Kč

Skladem

Benchmarking - Mýty a skutečnost

Autor: Kolektiv autorů - Halfarová Petra,Nenadál Jaroslav,Vykydal David

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Ojedinělá publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Přináší návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, přičemž každá z jeho fází je podrobně popsána z hlediska praktických postupů, metod a nástrojů, kterých lze využít při

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem



G K podpis SKY
Letní čtení

Přihlášení uživatele