Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Manažerské dovednosti

Nejprodávanější v této kategorii

Lídři jedí poslední

Autor: Simon Sinek

publisher: Jan Melvil publishing

3.5 / 5
22 %
Jak vybuduji stabilní a a výkonný tým, ve kterém všichni usilují o dosažení společného cíle? Kde nepanuje cynismus a sobectví? Kde jsou si kolegové oporou?

Sleva 22 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 241 Kč

Skladem

Logistika - Základy logistiky

Autor: Alena Oudová

publisher: Computer Media

2 / 5
26 %
Logistika je dnes pojmem zcela běžným a každodenně užívaným. Ač se logistika jako samostatný vědní obor objevila relativně nedávno, s logistickými principy jako takovými je možné se setkat již od nepaměti. Už staří Egypťané potřebovali vynaložit nezměrné úsilí podpořené strategickým plánováním a důslednou organizací na stavbu svých velkolepých pyramid, mnohé národy organizovaly a

Sleva 26 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 163 Kč

Skladem

Inner Game pro manažery, 2. vydání

Autor: Gallwey W. Timothy

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Nové, druhé doplněné a aktualizované vydání bestselleru „Inner Game of Work“ W. Timothyho Gallweye, mezinárodně uznávaného autora, konzultanta a vynikajícího kouče, které pod názvem Inner Game pro manažery a s podtitulem Tajemství vysoké pracovní výkonnosti připravilo nakladatelství Management Press (brož., 260 str., doporučená cena 360 Kč, z angličtiny knihu přeložil Aleš Lisa), aplikuje

Sleva 25 % z běžně ceny 389 Kč

Naše cena: 290 Kč

Skladem u dodavatele

Aby vše klapalo - Jak hravě zvládat pracovní a životní výzvy

Autor: David Allen

publisher: Jan Melvil publishing

4.5 / 5
26 %
Kniha „Aby vše klapalo“ navazuje na celosvětově úspěšný titul „Mít vše hotovo - Jak zvládnout práci i život a cítit se při tom dobře“. Současný guru time-managementu Allen do nové knihy vložil nasbírané zkušenosti s metodou „Getting Things Done“ a věnuje se i vyšší úrovni této metody – naplňování životních cílů.

Sleva 26 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 221 Kč

Skladem

Nejprve porušte pravidla-Co dělají nejlepší světoví manažeři jinak

Autor: Kolektiv autorů - Curt Coffman,Marcus Buckingham

publisher: BIZBOOKS

5 / 5
25 %
Nejlepší manažeři světa nemají mnoho společného. Jsou různého pohlaví, rasy a věku. Liší se styl jejich práce i cíle, které si stanovují. V jednom se však špičkoví manažeři shodují: Než začnou pracovat, nejprve poruší veškerá zažitá pravidla. Nevěří, že člověk je schopen dosáhnout všeho, pro co se rozhodne. Nesnaží se bojovat se slabými stránkami svých podřízených. Důsledně ignorují

Sleva 25 % z běžně ceny 369 Kč

Naše cena: 275 Kč

Skladem

Tajemství spolupráce v týmech - Action Learning - praktický management

Autor: Kolektiv autorů - Viktor Bosák,Tomáš Bujna,Michal Henych,Sláva Kubátová,David Müller

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Vzhledem k povaze „komplexních“ problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností jejich studentů-manažerů formulují autoři klíčové dovednosti, které si manažeři musí osvojit v zájmu úspěšné spolupráce s jejich kolegy i ostatními zájmovými skupinami. Vychází v edici Action Learning – praktický management.

Sleva 25 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Kvalitativní diagnostika v oblasti lidských zdrojů

Autor: Kolektiv autorů - Jan Gruber, Hana Kyrianová, Alexandra Fonville

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Naučte se orientovat v lidských vlastnostech a dovednostech! Jste-li manažerem nebo zaměstnancem oddělení lidských zdrojů, je pro vás klíčové umět posoudit schopnosti stávajících i potenciálních kolegů. Potřebujete odhadnout, jakým způsobem přemýšlejí a pracují, znát jejich pracovní výkonnost, motivaci a schopnost plánovat. Také musíte vědět, zda dokážou přesvědčit a motivovat druhé. Způsobům,

Sleva 15 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 127 Kč

Skladem

Interní komunikace v teorii a praxi

Autor: Jana Holá

publisher: Univerzita Pardubice

0 / 5
20 %
Odborná publikace Interní komunikace v teorii a praxi přináší čtenáři ucelený pohled na problematiku interní komunikace. Interní komunikace se v současné době emancipuje jako samostatná manažerská disciplína, která se stává stále významnější součástí dnešního managementu v jakékoliv organizaci. Kniha je zajímavým příspěvkem k poznávání a diskusím této problematiky. V první části přináší přehled

Sleva 20 % z běžně ceny 472 Kč

Naše cena: 378 Kč

Skladem

Jak zvládnout práci manažera - Čeští lídři a zajímavé osobnosti poodkrývají tajemství svého úspěchu

Autor: Michal Pohludka

publisher: Marmer Media

0 / 5
20 %
Odpovídá práce manažera obsahu teoretických knih a školení? Existuje jednoduchá a univerzální rada, jak se stát dobrým manažerem a jak se chovat a pracovat od prvního dne na manažerské pozici?

Sleva 20 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 279 Kč

Skladem

Systémové myšlení pro manažery

Autor: Vladimír Bureš

publisher: Professional Publishing

0 / 5
20 %
Posuzovaná publikace od autora, který přes svůj mladý věk již patří mezi světově uznávané odborníky, představuje v ČR významný nakladatelský počin. Zaměřuje se na většinou manažery dosud nejvíce opomíjenou složku jejich podnikatelského myšlení - na uplatnění systémového přístupu k řešení složitých podnikatelských problémů. Podnikatelské myšlení moderních manažerů vychází ze základny, která se

Sleva 20 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 247 Kč

Skladem

1001 Způsob jak motivovat zaměstnance

Autor: Bob Nelson

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Autor mnoha světových bestsellerů radí zaměstnavatelům, co udělat pro to, aby dostali ze svých zaměstnanců to nejlepší. Bob Nelson poskytuje mnoho užitečných a praktických rad, které pomohou k většímu úspěchu v jakémkoli podnikání. Tyto návrhy a nápady dnes s úspěchem používají manažeři po celé Americe.

Sleva 20 % z běžně ceny 168 Kč

Naše cena: 134 Kč

Skladem

8. návyk

Autor: Stephen R. Covey

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Kniha proslulého autora a rádce, jehož "7 návyků vůdčích osobností" je považováno za jednu z nejvlivnějších knih 20. století, se zaměřuje na osvojování si potřebného nového návyku, jenž v nové době informací a znalostí umožní člověku nalézt cestu k prosazení osobní výjimečnosti a k sebeuspokojení v pracovním i v osobním životě. Musíme se naučit řídit se svým vnitřním hlasem (najít sebe sama, být

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem u dodavatele

Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše

Autor: Covey Stephen M.R.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho ""7 návyků skutečně efektivních lidí"" a ""8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti"". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji

Sleva 25 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 335 Kč

Skladem

Typologie osobnosti pro manažery

Autor: Michal Čakrt

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kkniha Michala Čakrta se tentokrát neobrací na profesně vymezenou skupinu, ale na nejširší okruh čtenářů, rovněž vychází z typologie MBTI (Myer-Briggs Type Indicator), již po desetiletí úspěšně používané v partnerském a personálním poradenství, ve školství apod. Tento Čakrtův skvělý "klíč k určování lidí" vám pomůže nejen k sebepoznání, ale umožní vám lépe porozumět také přátelům, partnerům či

Sleva 25 % z běžně ceny 419 Kč

Naše cena: 313 Kč

Skladem

Vedení založené na principech

Autor: Covey R.Stephen

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Skutečný charakter a rozvoj schopností a dovedností lidí jsou spojeny s přirozenými zákony a principy. Pokud si tuto skutečnost uvědomíme, získáme sílu k překonání starých návyků, dokážeme změnit paradigmata, zpřetrhat vazby s minulostí a dosáhnout a efektivnosti v mezilidských vztazích. V dnešním prostředí často bývá mimořádně těžké „zakotvit“ a nalézt v něm své uplatnění. Takové zakotvení

Sleva 25 % z běžně ceny 419 Kč

Naše cena: 313 Kč

Skladem

Efektivní systém řízení strategie-Nový nástroj zvyšování výkonnosti

Autor: Kolektiv autorů - Kaplan S.Robert,Norton P.David

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nejnovější kniha tvůrců manažerské koncepce Balanced Scorecard představuje další významný mezník ve vývoji strategického myšlení a strategického managementu. Autoři v ní předkládají ověřený šestifázový systém tvorby a řízení strategie, jenž integruje a koordinuje různé prvky implementace strategie a představuje inovativní nástroj zvyšování výkonnosti organizace a dosahování jejích hodnotových

Sleva 25 % z běžně ceny 549 Kč

Naše cena: 410 Kč

Skladem

Versatilní vedení

Autor: Kolektiv autorů - Jarošová Eva,Kaiser Robert B.,Pavlica Karel

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Známí vysokoškolští pedagogové ve spolupráci s americkým odborníkem na problematiku vedení lidí představují jedinečnou koncepci versatilního vedení, která zdůrazňuje nutnost osvojit si soubor zdánlivě protikladných, avšak doplňujících se manažerských dovedností a jejich přiměřeného a vyváženého uplatňování v praxi. Kniha nabízí postupy, jak se vyvarovat jednostranného používání silných stránek

Sleva 26 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 260 Kč

Skladem

Outsourcing a outplacement

Autor: Stýblo Jiří

publisher: Wolters Kluwer ČR

0 / 5
15 %
Kniha je praktickou a návodnou literaturou jak kultivovaně, společensky odpovědně a ekonomicky racionálně si osvojit základní doprovodné jevy transformace a restrukturalizace. Publikace poskytuje návod, jak postupovat při transformaci firem spojené obvykle nutně s vyčleňováním činnosti a popisuje jak stanovit nová pravidla pro utváření pracovních míst, uvolňování nepotřebných zaměstnanců a

Sleva 15 % z běžně ceny 161 Kč

Naše cena: 137 Kč

Skladem u dodavatele

The Passionate Manager - Praktická příručka pro manažery prodejních týmů životního pojištění

Autor: Heidema James M.

publisher: Wolters Kluwer ČR

0 / 5
15 %
The Passionate ManagerPublikace je určena každému, kdo řídí pracovníky zabývající se prodejem služeb, především pak manažerům prodejních týmů životního pojištění. Cílem knihy je pomoci pochopit podstatu pojišťovnictví. V jednotlivých kapitolách autor čtenářům přibližuje filozofii pojišťovnictví, postavení manažera, poradce, jejich týmu a klienta v něm, rozebírá nástroje a postupy, jimiž

Sleva 15 % z běžně ceny 405 Kč

Naše cena: 344 Kč

Skladem u dodavatele

Management znalostních pracovníků

Autor: Mládková Ludmila

publisher: Nakladatelství C. H. Beck

0 / 5
"Máte skvělé, vzdělané a zkušené pracovníky a přesto jejich výkony nebo styl práce jsou naprosto odlišné. Proč tomu tak je a co s tím - tomu se věnuje tato publikace. Kniha je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola pojednává o tom, kdo jsou znalostní pracovníci a proč jsou pro své organizace důležití. Ve druhé kapitole je vysvětlen pojem ""znalosti"" a jsou charakterizovány jejich dvě

Sleva 10 % z běžně ceny 260 Kč

Naše cena: 234 Kč

Skladem u dodavatele

Přesvědčujte a ovlivňujte pomocí příběhů

Autor: Annette Simmons

publisher: CPress

0 / 5
26 %
Kniha Přesvědčujte a ovlivňujte pomocí příběhů je určena zejména manažerům, obchodníkům a podnikatelům, zkrátka těm, kteří jsou denně ve styku s lidmi (ať už se zákazníky nebo svými spolupracovníky). Přidejte do dialogu trochu lidskosti. Naučte se vyprávět příběhy a žasněte nad tím, jak je snadné ostatní nejen přesvědčovat a ovlivňovat, což prozrazuje titul této knihy, ale také: - získat důvěru

Sleva 26 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem

Virtuální tým

Autor: Jaroslava Ester Evangelu

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
25 %
Virtuální tým Efektivní řízení lidí na dálku Jaroslava Ester Evangelu, David Grundel Chcete držet krok se současným trendem řízení společností? Vyžaduje vaše pozice umění vést lidi na dálku? Potřebujete poradit, jak koordinovat práci lidí napříč geografickými, časovými i organizačními hranicemi – jak řídit virtuální tým? V současné globalizující se společnosti se významně mění přístup lidí k

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem

Příště spadni líp!

Autor: Ivan Pilný

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
25 %
„Pro mne bylo vždycky potěšení s Ivanem spolupracovat, dokonce jsem se občas chlubil, že dostávám konzultace zdarma. Byznys určitě potřebuje kromě tvrdé práce také trošku nadhledu a odstupu. Doufám, že si jej čtenáři užijí stejně jako já.“ Tomio Okamura, majitel cestovní kanceláře, investor z pořadu Den D Ivan Pilný, zakladatel české pobočky společnosti Microsoft, bývalý vrcholový manažer Českého

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem u dodavatele

Jak být motivujícím manažerem - ...a dosáhnout výsledků rychle a s minimem stresu

Autor: Fairweather Alan

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Kniha je nepostradatelnou příručkou pro všechny manažery a vedoucí týmů, kteří chtějí, aby jejich tým byl vysoce motivovaný a výrazně přispíval k výsledkům celé firmy. Dozvíte se, jak vybrat správné lidi a jasně jim sdělit, co od nich očekáváte. Ukáže vám, jak svým lidem správně poskytovat zpětnou vazbu, jak jim věřit, naslouchat a poskytnout jim to, co potřebují. Poradí vám, jak jednat

Sleva 15 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 271 Kč

Skladem u dodavatele



G K podpis SKY

Přihlášení uživatele