Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing a reklama

Nejprodávanější v této kategorii

Základy marketingu (2., přepracované a rozšířené vydání)

Autor: Kolektiv autorů - Miroslav Karlíček, kol.

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou

Sleva 15 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 253 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing - základy marketingu 2. učebnice studenta

Autor: Moudrý Marek

publisher: Computer Media

0 / 5
22 %
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a

Sleva 22 % z běžně ceny 210 Kč

Naše cena: 164 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing-cesta k trhu

Autor: Světlík Jaroslav

publisher: Aleš Čeněk

3.2 / 5
Doprava zdarma
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto

Naše cena: 345 Kč

Skladem u dodavatele

Internetový marketing

Autor: Viktor Janouch

publisher: Computer Press

2.9 / 5
25 %
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a

Sleva 15 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů - Vysekalová Jitka,Mikeš Jiří

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky

Sleva 15 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 229 Kč

Skladem u dodavatele

Copywriting - Pište texty, které prodávají

Autor: Kolektiv autorů - Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora

publisher: Computer Press

0 / 5
25 %
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit.

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Autor: Kolektiv autorů - Radek Tahal, kol.

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci.

Sleva 15 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem u dodavatele

Jak prodat vycpaného žraloka

Autor: Don Thompson

publisher: KNIHA ZLÍN

4 / 5
25 %
Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním.

Sleva 25 % z běžně ceny 389 Kč

Naše cena: 290 Kč

Skladem

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Autor: Moudrý Marek

publisher: Computer Media

3.3 / 5
26 %
Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům.

Sleva 26 % z běžně ceny 330 Kč

Naše cena: 244 Kč

Skladem

Online marketing

publisher: Computer Press

3.5 / 5
25 %
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Autor: Kolektiv autorů - Jitka Vysekalová, Gustav Tomek, Věra Vávrová, Milan Postler, David Říha, Jiří Mařík

publisher: EDUKO nakladatelství

1.5 / 5
Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.

Sleva 10 % z běžně ceny 190 Kč

Naše cena: 171 Kč

Skladem

Reklamní slogany-a příběhy stojící za jejich vznikem - a příběhy stojící za jejich vznikem

Autor: Lionel Salem

publisher: BIZBOOKS

3.7 / 5
25 %
Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali. Důležitost dobrého sloganu si firmy dobře uvědomují a jejich tvorbě věnují obrovské úsilí. Některé úspěšné slogany pak provázejí značku i desítky let. Které slogany jsou opravdu světoznámé a které se staly

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

publisher: CPress

5 / 5
25 %
Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu. Poradí vám jak zákazníka poznat, jak vytvořit sdělení šité přesně na něj, jaký vybrat komunikační kanál tak, aby ho co nejlépe i nejefektivněji oslovil, a jak vyhodnotit úspěšnost celé akce. Autor Miroslav Foret patří mezi přední odborníky na marketing u

Sleva 25 % z běžně ceny 890 Kč

Naše cena: 664 Kč

Skladem

Marketingový průzkum-Poznáváme svoje zákazníky - Poznáváme svoje zákazníky

Autor: Miroslav Foret

publisher: BIZBOOKS

4.5 / 5
25 %
Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při

Sleva 25 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 186 Kč

Skladem

Marketing management (14. vydání)

Autor: Kolektiv autorů - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

publisher: Grada

3.6 / 5
15 % Doprava zdarma
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost

Sleva 15 % z běžně ceny 2 290 Kč

Naše cena: 1 946 Kč

Skladem u dodavatele

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

publisher: CPress

0 / 5
25 %
Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně

Sleva 25 % z běžně ceny 445 Kč

Naše cena: 332 Kč

Skladem

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem

Autor: Vivien Lattenberg

publisher: CPress

0 / 5
26 %
Chtěli byste představit své nové produkty, oslavit výročí firmy, upevnit vztahy s obchodními partnery, proškolit zaměstnance a zároveň utužit jejich kolektiv nebo třeba i přitáhnout pozornost médií? Pak zorganizujte event. Tato kniha vás bude hned na začátku nabádat, abyste si zodpověděli otázku, proč chcete event pořádat. Podle toho pak volíte konkrétní druh akce, například seminář, konferenci,

Sleva 26 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 260 Kč

Skladem

Intuitivní marketing pro 21. století

Autor: Miloš Toman

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Koncepce intuitivního marketingu se neustále šíří. Pronikla do

Sleva 25 % z běžně ceny 289 Kč

Naše cena: 216 Kč

Skladem

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Autor: Kolektiv autorů - Kašparová Klára,Kunz Vilém

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování. Ty jsou blíže představeny nejen z pohledu teorie, ale i z hlediska jejich využití samotnými firmami. Kniha se také podrobně věnuje standardům upravujícím společensky

Sleva 15 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 212 Kč

Skladem u dodavatele

Jak mnohem lépe prodávat - Osvědčené metody a techniky prodeje používané nejlepšími obchodníky

Autor: Kolektiv autorů - Brian Tracy, Petr Hrubý

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
25 %
Kniha je koncentrátem Tracyho dlouholeté obchodní praxe. Objasňuje, že prodej je především „duševní hra“ a že úspěšný obchodník potřebuje mít psychologickou převahu nad zákazníkem či odběratelem, a učí, jak této převahy dosáhnout. Podstatná je na knize její ucelenost a podrobnost: nic není vynecháno, kniha vám poslouží jako průvodce k vytvoření kompletního systému úspěšného prodeje. Ocení ji

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Webová režie: Základy koncepčního myšlení u online projektů

Autor: Michal Hudeček

publisher: Maintop Businesses s.r.o.

0 / 5
Kniha pro všechny podnikatele, investory, marketéry, designéry a další internetové nadšence, kteří by se rádi naučili vyvolávat v online publiku zamýšlené reakce a rozpoznávat, do čeho má a nemá smysl u daného webu investovat čas a peníze.

Naše cena: 0 Kč

Skladem

Marketing - 6. vydání

Autor: Kolektiv autorů - Kotler Philip,Armstrong Gary

publisher: Grada

4 / 5
15 % Doprava zdarma
Šesté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy

Sleva 15 % z běžně ceny 999 Kč

Naše cena: 849 Kč

Skladem

Moderní marketing - 4. evropské vydání

Autor: Kolektiv autorů - Saunders John,Kotler Philip,Armstrong Gary,Wong Veronica

publisher: Grada

2.9 / 5
15 % Doprava zdarma
Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu,

Sleva 15 % z běžně ceny 1 499 Kč

Naše cena: 1 274 Kč

Skladem u dodavatele



Přihlášení uživatele