Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Marketing a reklama

Nejprodávanější v této kategorii

Internetový marketing

Autor: Viktor Janouch

publisher: Computer Press

2.9 / 5
25 %
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Reklamní slogany-a příběhy stojící za jejich vznikem - a příběhy stojící za jejich vznikem

Autor: Lionel Salem

publisher: BIZBOOKS

3.7 / 5
25 %
Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali. Důležitost dobrého sloganu si firmy dobře uvědomují a jejich tvorbě věnují obrovské úsilí. Některé úspěšné slogany pak provázejí značku i desítky let. Které slogany jsou opravdu světoznámé a které se staly

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Online marketing

publisher: Computer Press

3.5 / 5
25 %
Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

publisher: CPress

5 / 5
25 %
Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu. Poradí vám jak zákazníka poznat, jak vytvořit sdělení šité přesně na něj, jaký vybrat komunikační kanál tak, aby ho co nejlépe i nejefektivněji oslovil, a jak vyhodnotit úspěšnost celé akce. Autor Miroslav Foret patří mezi přední odborníky na marketing u

Sleva 25 % z běžně ceny 890 Kč

Naše cena: 664 Kč

Skladem

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a

Sleva 15 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem

Marketing management (14. vydání)

Autor: Kolektiv autorů - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

publisher: Grada

3.6 / 5
15 % Doprava zdarma
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost

Sleva 15 % z běžně ceny 2 290 Kč

Naše cena: 1 946 Kč

Skladem

Reklub 1927 – 1949 (Kapitoly z dějin československé reklamy)

Autor: Dušan Pavlů

publisher: Professional Publishing

5 / 5
15 %
Kniha se u nás poprvé zabývá historií marketingových komunikací v Československu v první polovině minulého století, kdy dominantní místo v této oblasti zaujímal Reklamní klub československý. V osmi kapitolách se zkušenému autorovi podařilo zachytit velmi širokou činnost existence Reklubu, jeho úspěchy i problémy, ale především jeho přínos pro vývoj československé reklamy a marketingové komunikace

Sleva 15 % z běžně ceny 388 Kč

Naše cena: 330 Kč

Skladem

Internetový marketing s YouTube-Průvodce využitím on-line videa v byznysu

Autor: Michael Miller

publisher: Computer Press

0 / 5
25 %
Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem. K zahájení internetového marketingu na YouTube a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. Tento průvodce vás

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Základy marketingu (2., přepracované a rozšířené vydání)

Autor: Kolektiv autorů - Miroslav Karlíček, kol.

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou

Sleva 15 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 253 Kč

Skladem

Marketing - 6. vydání

Autor: Kolektiv autorů - Kotler Philip,Armstrong Gary

publisher: Grada

4 / 5
15 % Doprava zdarma
Šesté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy

Sleva 15 % z běžně ceny 999 Kč

Naše cena: 849 Kč

Skladem u dodavatele

Jak prodat vycpaného žraloka

Autor: Don Thompson

publisher: KNIHA ZLÍN

4 / 5
25 %
Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním.

Sleva 25 % z běžně ceny 389 Kč

Naše cena: 290 Kč

Skladem

Marketing-cesta k trhu

Autor: Světlík Jaroslav

publisher: Aleš Čeněk

3.2 / 5
15 %
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto

Sleva 15 % z běžně ceny 345 Kč

Naše cena: 293 Kč

Skladem u dodavatele

Moderní marketing - 4. evropské vydání

Autor: Kolektiv autorů - Saunders John,Kotler Philip,Armstrong Gary,Wong Veronica

publisher: Grada

2.8 / 5
15 % Doprava zdarma
Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu,

Sleva 15 % z běžně ceny 1 499 Kč

Naše cena: 1 274 Kč

Skladem u dodavatele

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Autor: Lakhani Dave

publisher: Grada

3 / 5
15 %
Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové ''bibli'' prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky. Dozvíte se, jak najít zákazníky připravené ke koupi, jak úspěšně uzavírat nové obchody, jaké nové možnosti komunikace využívat, co

Sleva 15 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 271 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Autor: Moudrý Marek

publisher: Computer Media

3.3 / 5
26 %
Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům.

Sleva 26 % z běžně ceny 330 Kč

Naše cena: 244 Kč

Skladem

Pravidlo 80/20 - Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím

Autor: Richard Koch

publisher: Management Press

3 / 5
25 %
Kontrolujte svůj život, nedovolte, aby okolnosti kontrolovaly vás!

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Žijte a myslete kreativně

Autor: Vít Baloušek

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
25 %
Vše, co jste kdy chtěli vědět o práci v reklamní agentuře, ale báli jste se zeptat. Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby. „Autor je reklamní praktik. A na textu je to znát. Vše je popsáno jednoduchou, živou a vtipnou formou. Protože taková má být i reklama. Kniha

Sleva 25 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 335 Kč

Skladem

Moderní marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů - Přikrylová Jana,Jahodová Hana

publisher: Grada

1.7 / 5
15 %
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces

Sleva 15 % z běžně ceny 419 Kč

Naše cena: 356 Kč

Skladem u dodavatele

Jak na média

Autor: Jan Pospíšil

publisher: Computer Media

2 / 5
26 %
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.

Sleva 26 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 163 Kč

Skladem

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Autor: Jakubíková Dagmar

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti. Je určena jak marketingovým praktikům, manažerům a podnikatelům, tak studentům VŠ a MBA studií. Srozumitelně vysvětluje obsah a důležitost strategického marketingu v podnikání, jeho podstatu i jednotlivé etapy

Sleva 15 % z běžně ceny 495 Kč

Naše cena: 421 Kč

Skladem

Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

Autor: Naomi Kleinová

publisher: Argo

0 / 5
20 %
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře

Sleva 20 % z běžně ceny 548 Kč

Naše cena: 438 Kč

Skladem

Česká reklama-Od pana Vajíčka po falešné soby - Od pana Vajíčka po falešné soby

Autor: Jaroslav Krupka

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
25 %
„Začaly mi chodit anonymní dopisy, které mi vyhrožovaly smrtí. To jsem bral ještě na lehkou váhu, jenže pak jsme jednou ráno přišli Na Zatlance do kanceláře a pod nohama nám křupalo sklo, protože nám v noci vytloukli všechna okna. To už bylo horší, takže jsme volali policii, která dva dny a dvě noci hlídkovala před agenturou, a u dětí jsem měl ochranku...“ Zajímá vás svět české reklamy a

Sleva 25 % z běžně ceny 690 Kč

Naše cena: 515 Kč

Skladem

Přesvědčujte a ovlivňujte pomocí příběhů

Autor: Annette Simmons

publisher: CPress

0 / 5
26 %
Kniha Přesvědčujte a ovlivňujte pomocí příběhů je určena zejména manažerům, obchodníkům a podnikatelům, zkrátka těm, kteří jsou denně ve styku s lidmi (ať už se zákazníky nebo svými spolupracovníky). Přidejte do dialogu trochu lidskosti. Naučte se vyprávět příběhy a žasněte nad tím, jak je snadné ostatní nejen přesvědčovat a ovlivňovat, což prozrazuje titul této knihy, ale také: - získat důvěru

Sleva 26 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem

Dlouhý chvost

Autor: Chris Anderson

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
25 %
Kniha Dlouhý chvost (anglicky The Long Tail, někdy je možné se setkat i s výrazem dlouhý ocas) upozorňuje na změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet. Ten totiž, podle autorových slov, přesunuje zájem od masových produktů (hitů) s vysokým prodejem k okrajovým produktům určeným pro menšinu. Klasický prodej využívá takzvaný Paretův princip, podle kterého je 80 % obratu tvořeno 20 %

Sleva 25 % z běžně ceny 185 Kč

Naše cena: 138 Kč

Skladem



Knihy s dárkem
Artemis

Přihlášení uživatele