Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Ekonomie - Miroslav Foret

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

publisher: CPress

5 / 5
25 %
Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu. Poradí vám jak zákazníka poznat, jak vytvořit sdělení šité přesně na něj, jaký vybrat komunikační kanál tak, aby ho co nejlépe i nejefektivněji oslovil, a jak vyhodnotit úspěšnost celé akce. Autor Miroslav Foret patří mezi přední odborníky na marketing u

Sleva 25 % z běžně ceny 890 Kč

Naše cena: 664 Kč

Skladem

Marketingové řízení místního rozvoje

Autor: Miroslav Foret

publisher: KEY Publishing

0 / 5
15 %
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících

Sleva 15 % z běžně ceny 140 Kč

Naše cena: 119 Kč

Skladem

Marketingový průzkum-Poznáváme svoje zákazníky - Poznáváme svoje zákazníky

Autor: Miroslav Foret

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
25 %
Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při

Sleva 25 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 186 Kč

Skladem

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

publisher: CPress

0 / 5
25 %
Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně

Sleva 25 % z běžně ceny 445 Kč

Naše cena: 332 Kč

Skladem

Management organizace a management destinace

Autor: Miroslav Foret

publisher: KEY Publishing

0 / 5
15 %
Monografie se věnuje specifikům managementu organizace a managementu destinace. Obě oblasti mají mnoho společného, ale stejně významné jsou i jejich odlišnosti. Management organizace a management destinace se uplatňují při řízení místního rozvoje, který není myslitelný bez rozvoje jednotlivých organizací.

Sleva 15 % z běžně ceny 140 Kč

Naše cena: 119 Kč

Skladem



Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele