Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Obchod a prodej

Nejprodávanější v této kategorii

Praktický průvodce opčním obchodováním

Autor: Jan Široký

publisher: Impossible

3.8 / 5
22 %
Praktický průvodce opčním obchodováním je první knihou na českém trhu, která se zaměřuje na zcela praktickou stránku tradingu akciových opcí. Zabývá se komplexním výběrem vhodné opce k nákupu a prodeji (vypisování), určením historické a implicitní volatility, popisem jednotlivých opčních strategií a samozřejmě řízením pozice až po výstup z obchodu. Mezi strategiemi nechybí jak základní přístupy

Sleva 22 % z běžně ceny 305 Kč

Naše cena: 238 Kč

Skladem

Ziglar o prodeji - Encyklopedie prodeje pro profesionály

Autor: Zig Ziglar

publisher: PRAGMA

0 / 5
75 %
Chcete se stát úspěšnými profesionálními prodejci? Chcete zvládnout základy prodeje a vybudovat si solidní kariéru ve světě obchodu? Chcete si přitom uchovat zdravý rozum a nepřijít o přátele a rodinu? Pak je tato kniha určena právě vám. Zig Ziglar vás zavede do světa profesionálního prodejce, ukáže veškerá úskalí a překážky na cestě k uzavření prodeje a nabídne metody a techniky, které

Sleva 75 % z běžně ceny 280 Kč

Naše cena: 69 Kč

Skladem

Jak prodat vycpaného žraloka

Autor: Don Thompson

publisher: KNIHA ZLÍN

4 / 5
25 %
Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním.

Sleva 25 % z běžně ceny 389 Kč

Naše cena: 290 Kč

Skladem

Hitmakeři - Tajemství popularity v éře rozptylování

Autor: Derek Thompson

publisher: Jan Melvil publishing

0 / 5
22 %
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.

Sleva 22 % z běžně ceny 369 Kč

Naše cena: 288 Kč

Skladem

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Autor: Lakhani Dave

publisher: Grada

3 / 5
15 %
Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové ''bibli'' prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky. Dozvíte se, jak najít zákazníky připravené ke koupi, jak úspěšně uzavírat nové obchody, jaké nové možnosti komunikace využívat, co

Sleva 15 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 271 Kč

Skladem

Jak myslí špičkový obchodník - Co odlišuje ty nejlepší od průměrných

Autor: Limbeck Martin

publisher: Grada

3.3 / 5
15 %
Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl. V knížce, která se během pár týdnů stala

Sleva 15 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 229 Kč

Skladem

Jak být nejlepší v systému MLM

Autor: John Kalench

publisher: Alman

0 / 5
26 %
Jak se stát krok za krokem velmi úspěšným v podnikání MLM/network marketing. Jedná se o nejúspěšnější titul z oblasti network marketingu.Obsah:

Sleva 26 % z běžně ceny 248 Kč

Naše cena: 184 Kč

Skladem

Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

Autor: Kolektiv autorů - Lošťáková Hana,kolektiv

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány

Sleva 15 % z běžně ceny 375 Kč

Naše cena: 319 Kč

Skladem u dodavatele

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace - Organizace strukturního prodeje

Autor: Don Failla

publisher: Alman

0 / 5
26 %
/Network marketingové organizace/Organizace strukturního prodeje

Sleva 26 % z běžně ceny 148 Kč

Naše cena: 110 Kč

Skladem u dodavatele

Největší příležitost v dějinách světa

Autor: John Kalench

publisher: Alman

0 / 5
26 %
Proč začít podnikat v systému MLM/network marketing a co to pro jeho účastníka znamená.Obsah:

Sleva 26 % z běžně ceny 118 Kč

Naše cena: 87 Kč

Skladem u dodavatele

Moderní přístupy k řízení výroby, 3. doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů - Miloslav Keřkovský,Ondřej Valsa

publisher: Nakladatelství C. H. Beck

0 / 5
Třetí doplněné vydání nejprodávanější publikace ediční řady C. H. Beck pro praxi přináší v oblasti přístupu k řízení výroby řadu nových postřehů. Kniha si v průběhu let získala oblibu nejen u manažerů, kteří jsou v praxi nuceni rychle reagovat na měnící se podmínky podnikání, ale slouží i jako učebnice v MBA a MSc programech B.I.B.S. - vysoké školy a také na dalších školách v České republice i na

Sleva 10 % z běžně ceny 440 Kč

Naše cena: 396 Kč

Skladem u dodavatele

Umění prodávat

Autor: Tom Hopkins

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Ačkoli jeho prvních šest měsíců v prodeji mělo katastrofické rysy, dokázal se nakonec naučit a aplikovat nejlepší prodejní techniky a vydělat během pouhých tří let více než jeden milion dolarů. Co způsobilo takovou proměnu? Odpověď na tuto otázku naleznete v této knize. Čtenář se dozví, jaká je ve skutečnosti profese prodejce a jak v ní uspět. Dozvíte se: jak vytvářet správné prodejní

Sleva 20 % z běžně ceny 248 Kč

Naše cena: 198 Kč

Skladem

Chytře vedená prodejna - Jak mít více zákazníků a větší tržby – 3., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Hammond Richard

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? Jak nalákat zákazníky do prodejny, překvapit je a potěšit, aby se vrátili znovu? Jak efektivně vést a motivovat prodejní tým? To vše a mnohem více se dozvíte v této ojedinělé knížce, jejíž třetí vydání obsahuje kromě

Sleva 15 % z běžně ceny 99 Kč

Naše cena: 84 Kč

Skladem u dodavatele

Prodej problémovým zákazníkům - Klíč k vyjednávání a přesvědčování – 3., rozšířené vydání

Autor: Caron Nicolas

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které vám pomohou dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny a efektivně přistoupit k

Sleva 15 % z běžně ceny 339 Kč

Naše cena: 288 Kč

Skladem u dodavatele

Zákazník má vždycky pravdu - a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Autor: Tom Markert

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka – počínaje pravidlem „znát své produkty“, přes pravidlo „nikdy neříkat ne“, až po „požádat o pomoc, pokud ji potřebujete“ – a samozřejmě – vždy uznat,

Sleva 20 % z běžně ceny 148 Kč

Naše cena: 118 Kč

Skladem u dodavatele

Nestaňte se uštvaným obchodníkem

Autor: Blair Singer

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Kniha Nestaňte se uštvaným obchodníkem:

Sleva 20 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 176 Kč

Skladem u dodavatele

Jak prodat neviditelné

Autor: Harry Beckwith

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Autor poradí jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit se být nejlepší, jak nikdy nepojmenovat svou

Sleva 20 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 176 Kč

Skladem u dodavatele

Vytváření spotřebitelské hodnoty: Prostřednictvím řízení kvality výrobku a unikátnosti návrhu…

Autor: Tomáš Macák

publisher: Wolters Kluwer ČR (Aspi)

0 / 5
15 %
Publikace přináší originální přístup k managementu hodnotových inovací a vytváření spotřebitelské hodnoty. Je určená manažerům, specialistům z oblasti řízení kvality, řízení výroby, marketingu a studentům vysokých a vyšších odborných škol. Tematicky je publikace rozdělena do čtyř základních oblastí: management lidského potenciálu, vytváření superprioritního produktu, produkční systém a regulace

Sleva 15 % z běžně ceny 273 Kč

Naše cena: 232 Kč

Skladem

Jak prodávat, aby od vás kupovali - Průvodce úspěšného obchodníka

Autor: Petr Ulčin

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Jak se odlišit od stovek ostatních obchodníků?

Sleva 15 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 212 Kč

Skladem u dodavatele

Mistr Sun a umění obchodu - Jak správně použít principy Umění války v podnikání

Autor: Mark R. McNeilly

publisher: B4U Publishing

0 / 5
25 %
Umění války, jehož autorem je slavný čínský generál Mistr Sun, je již dva a půl tisíce let zdrojem inspirace a praktických ponaučení nejen pro vojenské stratégy a politiky, ale stále více také pro manažery a obchodníky. Stejně jako ve válce jde totiž i ve světě obchodu o vítězství. Jak k němu svou firmu dovést za cenu co nejmenších ztrát shrnuje Marc McNeilly ve své knize Mistr Sun a umění

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem

Praktický průvodce fakturací - aneb Jak správně vystavovat faktury a další doklady 2014

Autor: Dagmar Halabrinová

publisher: Aprofitail Czech Republic s.r.

0 / 5
20 %
Praktický průvodce fakturací aneb Jak správně vystavovat faktury a další doklady. Tato kniha je určena pro podnikatele, pro administrativní pracovníky, fakturanty, asistentky, účetní a další zaměstnance, kteří se setkávají ve své profesní oblasti s účetními doklady nebo je sami vyhotovují. Obsah: 1. Podnikání fyzické a právnické osoby (uplatňování paušálních výdajů, daňová evidence, účetnictví)

Sleva 20 % z běžně ceny 279 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem u dodavatele

Prodej – dřina nebo hra

Autor: Jemelka Jiří

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Držíte v rukou knížku, která vás chytne a nepustí! Osobně laděnou knihu zkušeného obchodníka, který zažil řadu úspěchů a neúspěchů při prodeji a postupně přišel na to, co opravdu rozhoduje o výborných výsledcích. V knize se dělí o své zkušenosti, bere čtenáře na řadu svých obchodních jednání, přemýšlí o příčinách svých úspěchů a neúspěchů a dochází ke klíčovým poznatkům, díky nimž jsou někteří

Sleva 15 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 254 Kč

Skladem u dodavatele

Přesvědčujte a ovlivňujte pomocí příběhů

Autor: Annette Simmons

publisher: CPress

0 / 5
26 %
Kniha Přesvědčujte a ovlivňujte pomocí příběhů je určena zejména manažerům, obchodníkům a podnikatelům, zkrátka těm, kteří jsou denně ve styku s lidmi (ať už se zákazníky nebo svými spolupracovníky). Přidejte do dialogu trochu lidskosti. Naučte se vyprávět příběhy a žasněte nad tím, jak je snadné ostatní nejen přesvědčovat a ovlivňovat, což prozrazuje titul této knihy, ale také: - získat důvěru

Sleva 26 % z běžně ceny 129 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem

Dlouhý chvost

Autor: Chris Anderson

publisher: BIZBOOKS

0 / 5
25 %
Kniha Dlouhý chvost (anglicky The Long Tail, někdy je možné se setkat i s výrazem dlouhý ocas) upozorňuje na změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet. Ten totiž, podle autorových slov, přesunuje zájem od masových produktů (hitů) s vysokým prodejem k okrajovým produktům určeným pro menšinu. Klasický prodej využívá takzvaný Paretův princip, podle kterého je 80 % obratu tvořeno 20 %

Sleva 25 % z běžně ceny 185 Kč

Naše cena: 138 Kč

Skladem



Přihlášení uživatele