Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Podnikání

Nejprodávanější v této kategorii

Restart

Autor: Jasdon Fried

publisher: Jan Melvil publishing

3.3 / 5
27 %
Provokativní a mimořádně poučná příručka od zakladatelů obdivované americké firmy 37signals vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání a managementu. Jak říká slavný guru marketingu Seth Godin: „Tuto knihu můžete přehlížet jen na vlastní nebezpečí.“ Kniha se v USA zařadila mezi největší bestsellery roku 2010 v kategorii byznys podle New York Times a Wall

Sleva 27 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 233 Kč

Skladem

Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování (2., rozšířené vydání)

Autor: Ladislav Blažek

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, manažerům a podnikatelům. Nejprve se seznámíte s problematikou organizování. Manažer musí totiž dobře rozumět prostředí, ve kterém lidé pracují, a musí být schopen realizovat jeho změnu - reorganizaci. Dále se dozvíte, jak správně rozhodovat, tzn. určit cíl a zvolit správnou

Sleva 15 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 271 Kč

Skladem

Vnitřní směrnice pro podnikatele 2017 + CD

Autor: Hana Kovalíková

publisher: Anag

5 / 5
20 %
Povinností každé účetní jednotky je nejen tvorba vnitřních směrnic, ale také jejich úprava na základě legislativních změn.

Sleva 20 % z běžně ceny 589 Kč

Naše cena: 471 Kč

Skladem

Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu - Úspěšné návyky vizionářských společností - Překlad…

Autor: Kolektiv autorů - Jim Collins, Jerry I. Porras

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Co odlišuje skutečně výjimečné a trvale úspěšné firmy od jejich konkurence? Jaké společné postupy tyto významné firmy po celou dobu své existence uplatňují?

Sleva 15 % z běžně ceny 469 Kč

Naše cena: 399 Kč

Skladem u dodavatele

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Autor: Collins Jim

publisher: Grada

0 / 5
15 %
PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti -

Sleva 15 % z běžně ceny 425 Kč

Naše cena: 361 Kč

Skladem u dodavatele

Konkurenční potenciál průmyslového podniku

Autor: Kolektiv autorů - Kolektiv,Mikoláš Zdeněk,Peterková Jindra,Tvrdíková Milena

publisher: Nakladatelství C. H. Beck

0 / 5
Kniha reaguje na slabiny podnikového managementu a podnikání, které odhalila finanční krize a postupující proces globalizace na konci první dekády 21. století. Autoři publikace přinášejí nové koncepce a teoretické pohledy na problematiku konkurenčního potenciálu průmyslových podniků. Definují konkurenceschopnost podniků v soudobé globální ekonomice a vysvětlují nové pohledy na

Sleva 10 % z běžně ceny 520 Kč

Naše cena: 468 Kč

Skladem u dodavatele

Nadnárodní společnosti v České republice. Vývojové trendy - Organizace a řízení - Kultura a odpovědn

Autor: Kolektiv autorů - Ladislav Blažek,Alena Šafrová Drášilová

publisher: Nakladatelství C. H. Beck

0 / 5

Sleva 10 % z běžně ceny 490 Kč

Naše cena: 441 Kč

Skladem

Obchod s Čínou bez rizika a se ziskem

Autor: Kolektiv autorů - Jan Hebnar, kol.

publisher: Mladá fronta

5 / 5
20 %
Máte zajímavý produkt? Už jste se etablovali na českém, slovenském a snad také evropském trhu? Možná pro Vás může být Čína zajímavou exportní příležitostí, a to především kapitoly, které se exportu do Číny a marketingu v Číně detailně věnují. Máte firmu, která distribuuje produkty, o kterých víte, že jsou z Číny, ale nakupujete je od českého nebo německého distributora? I pro Vás je nová kniha

Sleva 20 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 199 Kč

Skladem

Velká kniha o řízení firmy - Praktické postupy pro úspěšný rozvoj organizace

Autor: Janišová Dana, Křivánek Mirko

publisher: Grada

4.5 / 5
15 % Doprava zdarma
Kniha se komplexně a s důrazem na využití předkládaných poznatků v praxi věnuje řízení firmy od strategie až po praktickou implementaci metod a nástrojů usnadňujících fungování celé firemní organizace. Autoři s mnohaletými zkušenostmi z praxe ukazují, že firma se chová jako živý organismus, ve kterém jsou jednotlivé části vzájemně provázány, a pokud přestane fungovat jedna z nich, odrazí se to

Sleva 15 % z běžně ceny 590 Kč

Naše cena: 502 Kč

Skladem u dodavatele

Integrované řízení výroby - Od operativního řízení výroby k dodavatelskému řetězci

Autor: Kolektiv autorů - Gustav Tomek, Věra Vávrová

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá předpoklady a vlastním řízením výroby v podmínkách marketingové koncepce. Poskytuje návod, jak řešit rozpory mezi funkcemi hodnototvorného procesu s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy a hodnoty pro zákazníka. Základem je procesní pohled na řízení odbytu, výroby a nákupu v rámci operativního řízení výroby. Kniha spojující teorii s praxí je určena

Sleva 15 % z běžně ceny 429 Kč

Naše cena: 365 Kč

Skladem

Zvítězíme i v globální ekonomice

Autor: Souček Zdeněk

publisher: Professional Publishing

0 / 5
20 %

Sleva 20 % z běžně ceny 402 Kč

Naše cena: 322 Kč

Skladem

Hledání vlastní cesty

Autor: Milan Zelený

publisher: CPress

0 / 5
25 %
Strategie je akce. Strategie není o strategických dokumentech, deklaracích, nástěnných heslech a ppt prezentacích na valných hromadách akcionářů. Strategie je co děláte, ne to co říkáte. Neznám jiného úspěchu než žít svůj život po svém a kráčet svojí vlastní cestou. Každému z nás patří pouze jeden příběh – ten náš. Once is enough. Jen jednou skrz, jen jednou musí stačit. Nelze pročekat, promrhat

Sleva 25 % z běžně ceny 490 Kč

Naše cena: 366 Kč

Skladem

Tajemství inovací Steva Jobse

Autor: Carmine Gallo

publisher: Computer Press

0 / 5
25 %
Pokud jde o inovace, je osoba Steva Jobse doslova legendou. Slogan jeho společnosti „Myslete jinak“ je více než jen nástroj marketingu. Je to způsob života – mocný, pozitivní, vše měnící přístup k inovacím, který může aplikovat kdokoliv na jakýkoli druh lidského úsilí. Sedm principů inovací inspirovaných samotným mistrem: 1.Dělejte to, co máte rádi. Přemýšlejte jinak o své kariéře. 2.Udělejte

Sleva 25 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 201 Kč

Skladem u dodavatele

Podnikání malé a střední firmy - 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů - Veber Jaromír,Srpová Jitka,kolektiv

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami právních norem, které zasahují zejména oblast pracovních a smluvních vztahů, dále jsou v knize aktualizovány programy podpory malého a

Sleva 15 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 373 Kč

Skladem

Dějiny moderního podnikání

Autor: Geršlová Jana

publisher: Professional Publishing

0 / 5
20 %
Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi.

Sleva 20 % z běžně ceny 288 Kč

Naše cena: 230 Kč

Skladem u dodavatele

Světové standardy projektového řízení - Pro malé a střední firmy

Autor: Kolektiv autorů - Pavel Máchal, Martina Kopečková, Radmila Presová

publisher: Grada

4 / 5
15 %
Poprvé na českém trhu porovnávají zkušení autoři tři celosvětově používané standardy projektového managementu: IPMA, PMI a PRINCE2. Publikace je určena pracovníkům malých a středních firem, kteří chtějí do firmy implementovat principy projektového řízení, a dále studentům vysokých škol a posluchačům kurzů projektového řízení. Manažerům kniha umožní snadnější komparaci a výběr standardu pro svou

Sleva 15 % z běžně ceny 229 Kč

Naše cena: 195 Kč

Skladem u dodavatele

Tvorba business modelů-Příručka pro vizionáře, inovátory a všechny, co se nebojí výzev - Příručka…

Autor: Kolektiv autorů - Alexander Osterwalder,Yves Pigneur

publisher: BIZBOOKS

4 / 5
25 %
Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích všeho druhu. Symbolem naší generace jsou rozvratné nové business modely. Jen málokdo jim však opravdu rozumí, a to přesto, že tyto modely zcela mění

Sleva 25 % z běžně ceny 599 Kč

Naše cena: 447 Kč

Skladem u dodavatele

Finanční analýza a řízení podniku

Autor: Kalouda František

publisher: Aleš Čeněk

3 / 5
15 %
Publikace je věnována problematice finančního řízení podniku, což je téma stále aktuální. Standardní obsah je v knize pojat v mnoha ohledech nestandardně, a to způsobem, který činí text zajímavějším, když s využitím původních vědeckých a výzkumných aktivit jednak uvádí na pravou míru některá tradiční dogmata finančního řízení (dogma o konkurenčních výhodách kapitálově lehké a těžké

Sleva 15 % z běžně ceny 350 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem u dodavatele

Podnikatelský plán a strategie

Autor: Kolektiv autorů - Srpová Jitka,Svobodová Ivana,Skopal Pavel,Orlík Tomáš

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Zkušení autoři v knížce radí, jak postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, s nímž uspějete u investora či banky. Naleznete zde příklady podnikatelských plánů i jejich hodnocení z pohledu investora. Získáte představu, jaké požadavky na vás může mít banka, pokud budete uvažovat o financování svého podnikatelského plánu formou úvěru, a seznámíte se i s dalšími možnostmi jeho financování. Dozvíte

Sleva 15 % z běžně ceny 259 Kč

Naše cena: 220 Kč

Skladem

Dotek Midase - Proč někteří podnikatelé zbohatnou a většina ne

Autor: Kolektiv autorů - Robert T. Kiyosaki,Donald J. Trump

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Kniha je určena pro podnikatele, kteří se chtějí stát úspěšnými. Tato kniha není o byznysu, ale o tom, co je zapotřebí, abyste se jimi stali. Coby podnikatelé s vámi sdílíme své myšlenky, svá přesvědčení, naše výhry, ale i prohry, nashromážděné v průběhu dekád. Zjistíte, proč jsme uspěli tam, kde devět z deseti podnikatelů neuspělo. Osvětlíme vám, jak se z našeho podnikání zrodila mezinárodní

Sleva 20 % z běžně ceny 280 Kč

Naše cena: 224 Kč

Skladem



Přihlášení uživatele