Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Ekonomie

Zlato - Minulé a pravé budoucí peníze

Autor: Nathan Lewis

publisher: PRAGMA

0 / 5
93 %
Zlato – přestože jen jeho nepatrná část je skutečně využívána, drží se už stovky let na pozici univerzálního a stabilního platidla. V knize Nathana Lewise se dozvíte vše o vývoji zlatého standardu, co mu předcházelo, jak vznikaly americké peníze a jaký měly dopad na celosvětový trh. V poslední části autor popisuje měnové krize a jejich důsledky pro dnešní svět.

Sleva 93 % z běžně ceny 420 Kč

Naše cena: 29 Kč

Skladem

Nestaňte se uštvaným obchodníkem

Autor: Blair Singer

publisher: PRAGMA

0 / 5
87 %
Kniha Nestaňte se uštvaným obchodníkem:

Sleva 87 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 29 Kč

Skladem

Jak koupit a prodat byznys

Autor: Gerrett Sutton

publisher: PRAGMA

0 / 5
89 %
Tato kniha prozrazuje strategie používané úspěšnými podnikateli k získávání a prodávání obchodních investic. Je napsaná jasným a snadno srozumitelným stylem. Poskytuje znalosti potřebné k tomu, abyste se vyhnuli nezdarům, překonali překážky a dospěli k úspěšnému převodu.Vysvětluje, jak připravit svůj podnik k prodeji; jak analyzovat kandidáty pro získání podniku; hodnotit klady a zápory licencí;

Sleva 89 % z běžně ceny 260 Kč

Naše cena: 29 Kč

Skladem

Příběhy úspěchů - Opravdové příběhy lidí, kteří se řídí radami Bohatého táty

Autor: Kolektiv autorů - Robert T. Kiyosaki,Sharon L. Lechter

publisher: PRAGMA

0 / 5
41 %
Opravdové příběhy lidí, kteří se řídí radami Bohatého táty

Sleva 41 % z běžně ceny 49 Kč

Naše cena: 29 Kč

Skladem

Tao Warrena Buffetta

Autor: Kolektiv autorů - Mary Buffett,David Clark

publisher: PRAGMA

3.5 / 5
20 %
Tato publikace by se měla stát nezbytnou pomůckou obchodního světa, k níž se budou investoři a manažeři stále znovu a znovu vracet. Autoři zachytili srdce, duši a étos Warrena Buffeta – poskytují praktické, trvalé strategie, které můžeme použít ke zlepšení našeho finančního výkonu. Kniha inspiruje, pobaví, zbystří mysl a nabídne velmi cenné investiční rady, které může použít kdokoli. Láká

Sleva 20 % z běžně ceny 198 Kč

Naše cena: 158 Kč

Skladem u dodavatele

Proč jedničkáři pracují pro trojkaře - a dvojkaři pro státní správu

Autor: Robert T. Kiyosaki

publisher: PRAGMA

4.7 / 5
20 %
Kniha světoznámého autora, který se již dlouho věnuje problematice finančního vzdělávání, je určena zejména rodičům. V knize naleznete řadu rad a tipů, jak finančně vzdělávat vaše děti, a tím jim poskytnou výhodu ve skutečném životě. Dozvíte se, co se v běžných školách neučí, a také to, proč většinou nakonec jedničkáři, ti nejlepší studenti, pracují pro trojkaře. Nechte se inspirovat a zajistěte

Sleva 20 % z běžně ceny 340 Kč

Naše cena: 272 Kč

Skladem

Zásady vrcholového vedení - Získejte praxi, ktetou jsem se učil celý život

Autor: John C. Maxwell

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Zásady vrcholového vedení jsou knihou vydanou u příležitosti životního jubilea významného lídra, mentora, učitele a spisovatele Johna Maxwella. Jeho zásadou je předávat dál své poznatky, které získal během čtyřiceti let vedení několika společností i tisíců dobrovolníků. Kniha je určena všem, kteří se věnují vedení, rozvíjení a motivování druhých. Maxwell předává své osobní zkušenosti a doplňuje

Sleva 20 % z běžně ceny 248 Kč

Naše cena: 198 Kč

Skladem u dodavatele

Dotek Midase - Proč někteří podnikatelé zbohatnou a většina ne

Autor: Kolektiv autorů - Robert T. Kiyosaki,Donald J. Trump

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Kniha je určena pro podnikatele, kteří se chtějí stát úspěšnými. Tato kniha není o byznysu, ale o tom, co je zapotřebí, abyste se jimi stali. Coby podnikatelé s vámi sdílíme své myšlenky, svá přesvědčení, naše výhry, ale i prohry, nashromážděné v průběhu dekád. Zjistíte, proč jsme uspěli tam, kde devět z deseti podnikatelů neuspělo. Osvětlíme vám, jak se z našeho podnikání zrodila mezinárodní

Sleva 20 % z běžně ceny 280 Kč

Naše cena: 224 Kč

Skladem

1001 Způsob jak motivovat zaměstnance

Autor: Bob Nelson

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Autor mnoha světových bestsellerů radí zaměstnavatelům, co udělat pro to, aby dostali ze svých zaměstnanců to nejlepší. Bob Nelson poskytuje mnoho užitečných a praktických rad, které pomohou k většímu úspěchu v jakémkoli podnikání. Tyto návrhy a nápady dnes s úspěchem používají manažeři po celé Americe.

Sleva 20 % z běžně ceny 168 Kč

Naše cena: 134 Kč

Skladem

Tajemství - Co výjimeční šéfové vědí a jak postupují

Autor: Kolektiv autorů - Miller Mark,Blanchard Ken

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Vše stojí a padá na vedení. Tak by se dala charakterizovat základní myšlenka knihy úspěšné autorské dvojice, Kena Blancharda a Marka Millera. Na příběhu Debbie Brewster nám autoři demonstrují základní principy úspěšného vedení, především průlomovou myšlenku, že úspěšní lídři slouží. Dozvíte se, co všechno obnáší být úspěšným lídrem a jak neustále zlepšovat své schopnosti vést druhé k mimořádným

Sleva 20 % z běžně ceny 160 Kč

Naše cena: 128 Kč

Skladem

Jak prodat neviditelné

Autor: Harry Beckwith

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Autor poradí jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit se být nejlepší, jak nikdy nepojmenovat svou

Sleva 20 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 176 Kč

Skladem u dodavatele

Umění prodávat

Autor: Tom Hopkins

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Ačkoli jeho prvních šest měsíců v prodeji mělo katastrofické rysy, dokázal se nakonec naučit a aplikovat nejlepší prodejní techniky a vydělat během pouhých tří let více než jeden milion dolarů. Co způsobilo takovou proměnu? Odpověď na tuto otázku naleznete v této knize. Čtenář se dozví, jaká je ve skutečnosti profese prodejce a jak v ní uspět. Dozvíte se: jak vytvářet správné prodejní

Sleva 20 % z běžně ceny 248 Kč

Naše cena: 198 Kč

Skladem

Myslete na velké cíle a dobře se bavte v obchodě i životě

Autor: Kolektiv autorů - Donald J. Trump,Bill Zanker

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Donald J. Trump je ikona a dokonalý příklad amerického úspěchu. Hvězda pořadu The Apprentice a developer jedněch z nejprestižnějších staveb na světě. Bill Zanker založil firmu The Learning Annex s pěti tisíci dolary. Postupně z ní vytvořil firmu s příjmem pěti milionů dolarů ročně. To bylo předtím, než se potkal s Donaldem Trumpem. O třicet měsíců později, když se Zanker naučil myslet ve velkém,

Sleva 20 % z běžně ceny 268 Kč

Naše cena: 214 Kč

Skladem u dodavatele

Zákazník má vždycky pravdu - a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Autor: Tom Markert

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Tom Markert zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka – počínaje pravidlem „znát své produkty“, přes pravidlo „nikdy neříkat ne“, až po „požádat o pomoc, pokud ji potřebujete“ – a samozřejmě – vždy uznat,

Sleva 20 % z běžně ceny 148 Kč

Naše cena: 118 Kč

Skladem u dodavatele

Je nejvyšší čas - Co je třeba udělat, abyste dosáhly finanční svobody

Autor: Kim Kiyosaki

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Co je třeba udělat, abyste dosáhly finanční svobody

Sleva 20 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 238 Kč

Skladem

Realita podnikání

Autor: Guy Kawasaki

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Kniha je komplexním rádcem pro ty, kteří zakládají a řídí významné organizace, tedy ty, jež překonávají test času a ignorují pomíjivé módní trendy v teorii podnikání. Tato nepostradatelná kniha obsahuje aktualizované a rozšířené nejlepší vstupy z autorova populárního blogu a přibližuje jeho nenapodobitelné pojetí různých témat: od efektivního e-mailování přes umění nadbíhat až po to, jak předejít

Sleva 20 % z běžně ceny 448 Kč

Naše cena: 358 Kč

Skladem u dodavatele

VELCÍ ŠÉFOVÉ

Autor: Blanchard Ken

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Úspěšní lídři neusínají na vavřínech. Vedení musí být živý proces, nikoli titul na vizitce. Život znamená růst. Ve své knize nám Ken Blanchard a Mark Miller prostřednictvím příběhu Debbie Brewster a Blakea ukazují, jak zásadní je pro úspěšného lídra rozhodnutí růst a sloužit, ač to nemusí být tak zřejmé. Budete lídr, který je vždy připraven čelit další výzvě, nebo budete lídr, který

Sleva 20 % z běžně ceny 198 Kč

Naše cena: 158 Kč

Skladem u dodavatele

1001 reklamních tipů - Nápady a strategie z největších světových kampaní

Autor: Luc Dupont

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text,

Sleva 20 % z běžně ceny 280 Kč

Naše cena: 224 Kč

Skladem

Umění managementu

Autor: Mark H. McCormack

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Světoznámá kniha nejuznávanějšího mistra managementu o základních principech úspěšného řízení. Ve své knize čtenáře vede krok za krokem po cestě k dokonalému zvládnutí problematiky managementu. Odpovídá na nejdůležitější otázky a vysvětluje úskalí hlavních managementských aktivit, jako jsou budování autority, přijímání rozhodnutí, najímání a udržování dobrých vztahů se zaměstnanci, kontrola

Sleva 20 % z běžně ceny 180 Kč

Naše cena: 144 Kč

Skladem

Ziglar o prodeji - Encyklopedie prodeje pro profesionály

Autor: Zig Ziglar

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Chcete se stát úspěšnými profesionálními prodejci? Chcete zvládnout základy prodeje a vybudovat si solidní kariéru ve světě obchodu? Chcete si přitom uchovat zdravý rozum a nepřijít o přátele a rodinu? Pak je tato kniha určena právě vám. Zig Ziglar vás zavede do světa profesionálního prodejce, ukáže veškerá úskalí a překážky na cestě k uzavření prodeje a nabídne metody a techniky, které

Sleva 20 % z běžně ceny 280 Kč

Naše cena: 224 Kč

Skladem

Jak obchodovat s američany - Příležitosti a možnosti

Autor: Lawrence B. Landman

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Autor používá marketingovou strategii k identifikaci oblastí amerického práva, které má největší vliv na úspěch či neúspěch firmy. Pak tyto oblasti jasně a stručně vysvětluje. Kniha je určena především pro neamerické manažery a neobsahuje žádný žargon.

Sleva 20 % z běžně ceny 198 Kč

Naše cena: 158 Kč

Skladem

Týmová spolupráce

Autor: John C. Maxwell

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Naučte svůj tým vyhrávat a získejte dobrý pocit ze společných úspěchů. Nakladatelství Pragma představuje další z knih Johna C. Maxwella zaměřených na vedení lidí a týmovou práci. Autor čerpá převážně z vlastních zkušeností, které získal jako uznávaný expert v oblasti řízení zaměstnanců, jako řečník a spisovatel. V knize najdete rady, jak se připravit na vedení svých lidí, jak je podpořit v jejich

Sleva 20 % z běžně ceny 160 Kč

Naše cena: 128 Kč

Skladem

Správný postoj 101

Autor: John C. Maxwell

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
Pozitivní postoj automaticky neznamená, že váš tým bude úspěšný, ale negativní postoj zaručuje jeho neúspěch. Tak to tvrdí John C. Maxwell, autor bestsellerů a expert na leadership, v této vysoce praktické knize s názvem Správný postoj 101. Každý, kdo někdy zkoušel vést tým lidí se špatným postojem ví, jak frustrující to může být. Díky tomuto stručnému a čtivému průvodci můžete zvládnout veškeré

Sleva 20 % z běžně ceny 160 Kč

Naše cena: 128 Kč

Skladem

Průvodce podnikatelským plánováním

Autor: Bangs David H.

publisher: PRAGMA

0 / 5
20 %
(plánování jako klíčový faktor úspěchu v podnikání)

Sleva 20 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem



Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele