Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Učebnice managementu a marketingu

Nejprodávanější v této kategorii

Řízení výroby

Autor: Heřman Jan

publisher: Melandrium

0 / 5
60 % Výprodej
Toto skriptum, zabývající se managementem výroby, se snaží čtenáři přiblížit na základě nejnovějších poznatků a informací hlavní aspekty celého produkčního procesu. Základním úkolem tohoto procesu je v rámci celkové strategie frimy navrhnout podle výsledků marketingového průzkumu požadavků zákazníků optimální koncepci a provedení finálního výrobku příp. služby pro spotřebitele.

Sleva 60 % z běžně ceny 114 Kč

Naše cena: 46 Kč

Skladem

Operační management v praxi

Autor: Azhashemi Masoud

publisher: Wolters Kluwer ČR (Aspi)

5 / 5
15 %
Operační management je součástí většiny vysokoškolských kurzů z oblasti podnikání a managementu. Po úvodu často následuje hlubší studium problematiky formou volitelných kurzů. Tato publikace je zaměřena na úvodní programy, svou hloubkou je ale dostačující i pro ty navazující moduly, které se nespecializují na dílčí aspekty operačního managementu.

Sleva 15 % z běžně ceny 592 Kč

Naše cena: 503 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing management (14. vydání)

Autor: Kolektiv autorů - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

publisher: Grada

3.6 / 5
15 % Doprava zdarma
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost

Sleva 15 % z běžně ceny 2 290 Kč

Naše cena: 1 946 Kč

Skladem

Marketing - 6. vydání

Autor: Kolektiv autorů - Kotler Philip,Armstrong Gary

publisher: Grada

4 / 5
15 % Doprava zdarma
Šesté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy

Sleva 15 % z běžně ceny 999 Kč

Naše cena: 849 Kč

Skladem

Marketingový management destinací

Autor: Palatková Monika

publisher: Grada

1 / 5
15 %
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření

Sleva 15 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 229 Kč

Skladem u dodavatele

Znalectvo – praktikum

Autor: Kolektiv autorů - Kubica Milan,Kardoš Peter,Jakubec Miroslav

publisher: Wolters Kluwer ČR (Aspi)

0.5 / 5
15 %
Predkladaná publikácia Znalectvo – praktikum je na slovenskom knižnom trhu prvotinou v oblasti aplikácie znaleckej teórie. Je rozdelená na sedem základných kapitol. Na začiatku každej z nich sú stručne opísané legislatívne a teoretické vymedzenia vysvetľujúce danú problematiku. Jednotlivé kapitoly obsahujú zadanie na vypracovanie znaleckého posudku. Následné praktické riešenia znaleckých

Sleva 15 % z běžně ceny 200 Kč

Naše cena: 170 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Autor: Kolektiv autorů - Jitka Vysekalová, Gustav Tomek, Věra Vávrová, Milan Postler, David Říha, Jiří Mařík

publisher: EDUKO nakladatelství

0 / 5
Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.

Sleva 10 % z běžně ceny 200 Kč

Naše cena: 180 Kč

Skladem

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Autor: Moudrý Marek

publisher: Computer Media

0 / 5
26 %
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností

Sleva 26 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 163 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing: Základy marketingu 2 - Učebnice studenta

Autor: Marek Moudrý

publisher: Computer Media

0 / 5
26 %
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.

Sleva 26 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 163 Kč

Skladem

Manažment pre nelekárske študijné programy

Autor: Viera Jakušová

publisher: Osveta

0 / 5
15 %
Neoddeliteľnou súčasťou každej organizácie je manažment, a to nezávisle od toho, o aké odvetvie ide. Táto vysokoškolská učebnica sa venuje odvetviu zdravotníctva. Je to systematický výber kľúčových tematických okruhov z manažmentu s akcentom na zdravotnícku prácu.

Sleva 15 % z běžně ceny 235 Kč

Naše cena: 200 Kč

Skladem

Ekonomické minimum hlavného kontrolóra, 2. vydanie

Autor: Konečná Veverková Ingrid

publisher: Wolters Kluwer ČR (Aspi)

0 / 5
15 %
Druhé aktualizované vydanie publikácie Ekonomické minimum hlavného kontrolóra prichádza na knižný trh z dôvodu viacerých noviel všeobecne záväzných právnych predpisov. V súvislosti s uvedenými novelami bolo aktualizované vydanie doplnené o nové poznatky z praxe. Publikácia sebe spája cenný mix najdôležitejších poznatkov, praktických príkladov, návodov na správnu aplikáciu právnych predpisov,

Sleva 15 % z běžně ceny 419 Kč

Naše cena: 356 Kč

Skladem u dodavatele

Bezpečnostní technologie, systémy a management V.

Autor: Kolektiv autorů - Luděk Lukáš, kol.

publisher: Verbum

0 / 5
15 %
Učebnice - skripta pro vysoké školy.

Sleva 15 % z běžně ceny 340 Kč

Naše cena: 289 Kč

Skladem u dodavatele

Manažer a management

Autor: Jindřich Loukotka

publisher: ALBRA

0 / 5
Publikace určená pro manažery, podnikatele, trenéry, personalisty a studenty se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků. Druhé vydání titulu je rozšířeno o nové směry činností vedoucího pracovníka, problematiku organizačního

Sleva 5 % z běžně ceny 110 Kč

Naše cena: 104 Kč

Skladem u dodavatele



Přihlášení uživatele