Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Učebnice managementu a marketingu

Nejprodávanější v této kategorii

Marketingový management destinací

Autor: Palatková Monika

publisher: Grada

3 / 5
15 %
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření

Sleva 15 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 229 Kč

Skladem

Marketing management (14. vydání)

Autor: Kolektiv autorů - Philip Kotler, Kevin Lane Keller

publisher: Grada

3.6 / 5
15 % Doprava zdarma
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost

Sleva 15 % z běžně ceny 2 290 Kč

Naše cena: 1 946 Kč

Skladem

Marketing - 6. vydání

Autor: Kolektiv autorů - Kotler Philip,Armstrong Gary

publisher: Grada

4 / 5
15 % Doprava zdarma
Šesté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy

Sleva 15 % z běžně ceny 999 Kč

Naše cena: 849 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing - základy marketingu 1. učebnice studenta

Autor: Moudrý Marek

publisher: Computer Media

0 / 5
22 %
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a

Sleva 22 % z běžně ceny 210 Kč

Naše cena: 164 Kč

Skladem u dodavatele

Řízení výroby

Autor: Heřman Jan

publisher: Melandrium

0 / 5
60 % Výprodej
Toto skriptum, zabývající se managementem výroby, se snaží čtenáři přiblížit na základě nejnovějších poznatků a informací hlavní aspekty celého produkčního procesu. Základním úkolem tohoto procesu je v rámci celkové strategie frimy navrhnout podle výsledků marketingového průzkumu požadavků zákazníků optimální koncepci a provedení finálního výrobku příp. služby pro spotřebitele.

Sleva 60 % z běžně ceny 114 Kč

Naše cena: 46 Kč

Skladem

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Autor: Moudrý Marek

publisher: Computer Media

0 / 5
26 %
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností

Sleva 26 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 163 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing: Základy marketingu 2 - Učebnice studenta

Autor: Marek Moudrý

publisher: Computer Media

0 / 5
26 %
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.

Sleva 26 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 163 Kč

Skladem

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Autor: Kolektiv autorů - Jitka Vysekalová, Gustav Tomek, Věra Vávrová, Milan Postler, David Říha, Jiří Mařík

publisher: EDUKO nakladatelství

0 / 5
Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.

Sleva 10 % z běžně ceny 190 Kč

Naše cena: 171 Kč

Skladem

Manažment pre nelekárske študijné programy

Autor: Viera Jakušová

publisher: Osveta

0 / 5
15 %
Neoddeliteľnou súčasťou každej organizácie je manažment, a to nezávisle od toho, o aké odvetvie ide. Táto vysokoškolská učebnica sa venuje odvetviu zdravotníctva. Je to systematický výber kľúčových tematických okruhov z manažmentu s akcentom na zdravotnícku prácu.

Sleva 15 % z běžně ceny 235 Kč

Naše cena: 200 Kč

Skladem

Bezpečnostní technologie, systémy a management V.

Autor: Kolektiv autorů - Luděk Lukáš, kol.

publisher: Verbum

0 / 5
15 %
Učebnice - skripta pro vysoké školy.

Sleva 15 % z běžně ceny 340 Kč

Naše cena: 289 Kč

Skladem u dodavatele

Manažer a management

Autor: Jindřich Loukotka

publisher: ALBRA

0 / 5
Publikace určená pro manažery, podnikatele, trenéry, personalisty a studenty se komplexně zabývá chováním jednotlivců a týmů ve firmách a jiných organizacích a prakticky a srozumitelně vysvětluje, jak chování jednotlivců a skupin ovlivňuje výkonnost a úspěšnost firmy a jejích pracovníků. Druhé vydání titulu je rozšířeno o nové směry činností vedoucího pracovníka, problematiku organizačního

Sleva 5 % z běžně ceny 110 Kč

Naše cena: 104 Kč

Skladem u dodavatele



Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele