Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Média a komunikace

Nejprodávanější v této kategorii

Úvod do teorie masové komunikace

Autor: Denis McQuail

publisher: Portál s.r.o

0 / 5
15 %
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení

Sleva 15 % z běžně ceny 745 Kč

Naše cena: 633 Kč

Skladem

Láska a manipulace

Autor: Isabelle Nazare-Aga

publisher: Portál

0 / 5
15 %
Tématem nové knihy autorky, jejíž kniha Nenechte sebou manipulovat zaujala i české čtenáře, je opět manipulace, tentokrát v partnerských vztazích. Autorka opět vychází ze své terapeutické praxe a na mnoha konkrétních příbězích partnerských dvojic ukazuje různé způsoby systematické manipulace i to, jak se vyvíjí v různých fázích partnerského vztahu a jaké jsou její psychické, fyzické i sociální

Sleva 15 % z běžně ceny 235 Kč

Naše cena: 200 Kč

Skladem u dodavatele

Základy teorie krizového managementu

Autor: Emil Antušák , Josef Vilášek

publisher: Karolinum

5 / 5
24 %
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Pro aktuálnost problematiky krizového řízení může být vhodným studijním materiálem také pro učitele základních a středních škol. Zvládnutí potřebných teoretických východisek základů krizového managementu

Sleva 24 % z běžně ceny 180 Kč

Naše cena: 137 Kč

Skladem u dodavatele

Svobodná nesvoboda

Autor: Vladimír Bystrov

publisher: Vyšší odborná škola publicisti

5 / 5
20 %
Publikace současného českého žurnalisty Vladimíra Bystrova přináší příklady z dosud málo známé historie komunizace a sovětizace československé společnosti hned po skončení druhé světové války ještě před uchvácením moci komunistickým režimem v roce 1948. Autor představuje téměř tři desítky dokumentů uložených v archivních fondech tehdejšího ministerstva vnitra a vypovídajících o snaze umlčet

Sleva 20 % z běžně ceny 179 Kč

Naše cena: 143 Kč

Skladem u dodavatele

Lege artis v medicíně

Autor: Ptáček Radek, Bartůněk Petr, Mach Jan

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Předkládaná publikace je dalším dílem spojeným se sérií publikací na téma „Etika a komunikace v medicíně“. Jedná se o monografickou publikaci, která skládá fakta, poznatky a názory významných reprezentantů daných oborů. Publikace je uvedena poměrně obsáhlou částí o právním vymezení a souvislostech lege artis ve smyslu „náležité úrovně zdravotních služeb“ tak, jak ji definuje zákon o

Sleva 15 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 305 Kč

Skladem

Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)

Autor: Štefan Švec

publisher: Karolinum

4.5 / 5
24 %
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. Jedná se o dosud málo zmapovanou oblast historie českých médií, zahrnující desítky titulů, z nichž některé formovaly celé generace, a jiné jsou dnes již téměř zapomenuty.

Sleva 24 % z běžně ceny 470 Kč

Naše cena: 357 Kč

Skladem u dodavatele

Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky

Autor: Renáta Sedláková

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření

Sleva 15 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 254 Kč

Skladem

Proč cítím to, co ty - Intuitivní komunikace a tajemství zrcadlových neuronů

Autor: Joachim Bauer

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Tato knížka změní vaše vnímání lidí.

Sleva 15 % z běžně ceny 89 Kč

Naše cena: 76 Kč

Skladem

E-learning ve vzdělávání dospělých

Autor: Andrea Barešová

publisher: VOX

2 / 5
20 %
Publikace představuje komplexnější pohled na problematiku e-learningu, který je zařazen do širšího kontextu celoživotního učení. Ke komplexnímu pohledu přispívá i přehled teoretických pohledů, které vysvětlují a zároveň ovlivňují pojetí a přístupy k e-learningu.

Sleva 20 % z běžně ceny 255 Kč

Naše cena: 204 Kč

Skladem

Analýza obsahu mediálních sdělení

Autor: Irena Carpentier - Reifová

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky

Sleva 24 % z běžně ceny 165 Kč

Naše cena: 125 Kč

Skladem u dodavatele

Sensační podívaná! - Dějiny kladenských biografů

Autor: Zdeněk Pospíšil , Roman Hájek

publisher: Halda

4.5 / 5
20 %
Báječné! Sensační! Světová novinka!!!! Poprvé zde! KOSMOGRAF, div mechaniky a optiky. Těmito slovy oznamoval dobový tisk s největší pravděpodobností první kinematografické představení v Kladně, které proběhlo prvního října 1899 v hotelu U bílého beránka. Od té doby se začala psát pozoruhodná historie kladenských kinematografů, od těch prvních, kočovných, až po rozmach stálých kin v druhé a

Sleva 20 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem u dodavatele

Masová média

Autor: Kolektiv autorů - Jan Jirák,Barbara Köpplová

publisher: Portál

0 / 5
15 %
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde

Sleva 15 % z běžně ceny 555 Kč

Naše cena: 472 Kč

Skladem

Co je bulvár, co je bulvarizace

Autor: Barbora Osvaldová

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané, jako byly texty O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství – poznámky k eseji, Rozhovory o interview, O komentáři, o komentátorech, Žurnalistika v informační společnosti a podobně. Vždy se jedná o obecný úvod a poté jsou zařazeny relevantní

Sleva 24 % z běžně ceny 180 Kč

Naše cena: 137 Kč

Skladem u dodavatele

Žurnalistika a společnost

Autor: Denis McQuail

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
Žurnalistika dnes čelí jedné z největších výzev ve své historii. Nové komunikační možnosti mění způsob šíření informací, do něhož se stále častěji zapojují lidé mimo redakce velkých mediálních domů. Profesionální novináři ztrácejí své postavení dominantního zprostředkovatele dění kolem nás a zároveň sílí tábor zastánců názoru, že novináři vůbec nejsou potřeba.

Sleva 24 % z běžně ceny 320 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem u dodavatele

Mediokracie

Autor: Miloslav Bednář , Jiří Bystřický , Helena Chaloupková , Ladislav Jakl , Jiří Svoboda , Zdeněk Zbořil , Petr Žantovský

publisher: Čas

0 / 5
26 %
Mediokracie je pojem skloňovaný po řadu uplynulých let v různých kontextech. Zpravidla se jím míní skutečnost, že hromadné sdělovací prostředky neboli masmédia mají významný vliv na společenské dění, který občas přerůstá nejen v ambici, ale – za jistých okolností i schopnost formovat či deformovat události na politické scéně. Jako by média vskutku měla „moc“. Většina těch, kdo se na

Sleva 26 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 110 Kč

Skladem

Medienwissenschaft - Východiska a aktuální pozice německé filozofie a teorie médií

Autor: Kateřina Krtilová , Kateřina Svatoňová

publisher: Academia

0 / 5
24 %
Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických kontextů.

Sleva 24 % z běžně ceny 395 Kč

Naše cena: 300 Kč

Skladem

Media life - Život v médiích

Autor: Mark Deuze

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
Publikace předkládá ucelenou a originální koncepci „života v médiích“. Přestože člověk obvykle trvá na pojetí technologie jako něčeho, co je vůči životu vnější, média nejen reprodukují, ale i utvářejí svět, v němž žijeme.

Sleva 24 % z běžně ceny 300 Kč

Naše cena: 228 Kč

Skladem u dodavatele

Bulvarizace českých médií

Autor: kol.

publisher: Občanské sdružení Medias res

0 / 5
24 %
Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto, že mizí inteligentní čtenář, posluchač, divák médií, nebo si jen média sama usnadňují život a na snižování nároků poptávky publika se

Sleva 24 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 113 Kč

Skladem

Základy metodologie výzkumu

Autor: Ludvík Eger , Dana Egerová

publisher: Západočeská univerzita

0 / 5
20 %
Publikace pojednává o metodologii výzkumu. V první části autoři čtenáře seznamují se strategií a designem výzkumu. Objasňují základní pojmy a rozebírají první kroky vedoucí k vymezení nezbytných aspektů nutných k ucelenému výzkumu, např. etiku a pramennou základnu. V druhé části publikace autoři nastiňují jednotlivé metody, jejich výhody, nevýhody. Instruují, jak správně nakládat se získanými

Sleva 20 % z běžně ceny 110 Kč

Naše cena: 88 Kč

Skladem

Voice of the Locality: Local Media and Local Audience

Autor: Lenka Waschková Císařová

publisher: Masarykova univerzita Brno

0 / 5
20 %
Publikace se zaměřuje na téma lokálních médií, které je v oboru mediálních studií často opomíjené. Hlavními úhly pohledu jsou analýza lokálních publik a charakteristika vztahu lokálních médií a lokálních publik. Mezinárodní kolektiv devatenácti autorů mapuje specifika fungování lokálních médií a obecněji lokální komunikace v různých (především evropských) státech.

Sleva 20 % z běžně ceny 265 Kč

Naše cena: 212 Kč

Skladem u dodavatele

Média, lži a příliš rychlý mozek - Průvodce postpravdivým světem

Autor: Petr Nutil

publisher: Grada

0 / 5
15 %
- Jak jsme manipulováni a nevíme o tom?

Sleva 15 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 229 Kč

Skladem

Jazyk nových médií

Autor: Lev Manovich

publisher: Karolinum

0 / 5
24 % Novinka
Tato publikace představuje jeden z nejsystematičtějších pokusů o teoretické ukotvení počítačové technologie a její dopad na současnou kulturu. Manovich se snaží nová média zasadit do širšího kontextu dějin technologií a kulturních forem, analyzuje základní principy, operace i formy; některá zjednodušení ale také problematizuje, například mýtus interaktivity nebo polarizaci digitálních a

Sleva 24 % z běžně ceny 390 Kč

Naše cena: 296 Kč

Skladem u dodavatele

Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu

Autor: František Kalvas

publisher: Vydavatelství Západočeské univ

0 / 5
20 %
Publikace vychází z aktuálně obhájené autorovy disertace a empiricky zkoumá proces nastolování agendy. Nejprve je tu rekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V jednotlivých kapitolách je pak empiricky ověřována: (1) podstata fungování tohoto procesu, (2) role struktury mediálního obsahu, (3) role přímé osobní zkušenosti, (4) role interpersonální komunikace a (5) role

Sleva 20 % z běžně ceny 257 Kč

Naše cena: 206 Kč

Skladem u dodavatele

Spotřební kultura - Historie, teorie a výzkum

Autor: Pavel Zahrádka

publisher: Academia

0 / 5
26 %
Čtrnáct studií, čtrnáct vybraných problémů a témat: 1. historie vzniku spotřební kultury a jejího výzkumu, 2. vztah spotřeby, identity a společenského postavení, 3. propagace spotřební kultury prostřednictvím reklamy, marketingu a obchodních značek, 4. kritika spotřební kultury a reflexe jejího dalšího vývoje.

Sleva 26 % z běžně ceny 550 Kč

Naše cena: 407 Kč

Skladem



G K podpis SKY

Přihlášení uživatele