Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Média a komunikace

Nejprodávanější v této kategorii

Zpravodajství a zpravodajské služby

Autor: Kolektiv autorů - Michálek Luděk,Pokorný Ladislav,Stieranka Jozef,Marko Michal

publisher: Aleš Čeněk

0 / 5
15 %
Zpravodajství ve smyslu nejpoužívanějšího anglického pojmu intelligence znamená znalost (knowledge) neboli zpravodajskou informaci, zpravodajskou činnost (activity) anebo zpravodajskou organizaci (organization). Podobně lze rozčlenit i akademickou disciplínu zabývající se teorií a praxí zpravodajství – zpravodajská studia (intelligence studies). První část publikace je zaměřena na teorii

Sleva 15 % z běžně ceny 350 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem u dodavatele

Svobodná nesvoboda

Autor: Vladimír Bystrov

publisher: Vyšší odborná škola publicisti

5 / 5
20 %
Publikace současného českého žurnalisty Vladimíra Bystrova přináší příklady z dosud málo známé historie komunizace a sovětizace československé společnosti hned po skončení druhé světové války ještě před uchvácením moci komunistickým režimem v roce 1948. Autor představuje téměř tři desítky dokumentů uložených v archivních fondech tehdejšího ministerstva vnitra a vypovídajících o snaze umlčet

Sleva 20 % z běžně ceny 179 Kč

Naše cena: 143 Kč

Skladem u dodavatele

Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)

Autor: Štefan Švec

publisher: Karolinum

4.5 / 5
24 %
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. Jedná se o dosud málo zmapovanou oblast historie českých médií, zahrnující desítky titulů, z nichž některé formovaly celé generace, a jiné jsou dnes již téměř zapomenuty.

Sleva 24 % z běžně ceny 470 Kč

Naše cena: 357 Kč

Skladem u dodavatele

Písemná komunikace v praxi - Úprava obchodních a úředních písemností v 21. století

Autor: Radim Martynek , Jiří Pondělíček , Zuzana Stolarská

publisher: VOX

5 / 5
20 %
Knyha Pýsemná komunykace v praksi je důkazem toho, že nikdy – a tedy ani v písemném styku – nemáme druhou šanci udělat perfektní první dojem.

Sleva 20 % z běžně ceny 377 Kč

Naše cena: 302 Kč

Skladem

Základy teorie krizového managementu

Autor: Emil Antušák , Josef Vilášek

publisher: Karolinum

5 / 5
24 %
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Pro aktuálnost problematiky krizového řízení může být vhodným studijním materiálem také pro učitele základních a středních škol. Zvládnutí potřebných teoretických východisek základů krizového managementu

Sleva 24 % z běžně ceny 180 Kč

Naše cena: 137 Kč

Skladem u dodavatele

Kniha kódů a šifer - Tajná komunikace od starého Egypta po kvantovou kryptografii

Autor: Simon Singh

publisher: Argo; Dokořán

0 / 5
20 %
Téma tajemných kódů a šifer – „nekonečný souboj mezi tvůrci a luštiteli“ – láká od nejstarších dob. V politice a válečnictví hrála utajená komunikace často klíčovou roli, její význam v informačním věku ještě stoupá a dotýká se zájmů skutečně každého jednotlivce a to zejména ve svobodné společnosti. Singhova kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a podrobně zpracovává klíčová

Sleva 20 % z běžně ceny 388 Kč

Naše cena: 310 Kč

Skladem

E-learning ve vzdělávání dospělých

Autor: Andrea Barešová

publisher: VOX

2 / 5
20 %
Publikace představuje komplexnější pohled na problematiku e-learningu, který je zařazen do širšího kontextu celoživotního učení. Ke komplexnímu pohledu přispívá i přehled teoretických pohledů, které vysvětlují a zároveň ovlivňují pojetí a přístupy k e-learningu.

Sleva 20 % z běžně ceny 255 Kč

Naše cena: 204 Kč

Skladem

Analýza obsahu mediálních sdělení

Autor: Irena Carpentier - Reifová

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky

Sleva 24 % z běžně ceny 165 Kč

Naše cena: 125 Kč

Skladem u dodavatele

Sensační podívaná! - Dějiny kladenských biografů

Autor: Zdeněk Pospíšil , Roman Hájek

publisher: Halda

4.5 / 5
20 %
Báječné! Sensační! Světová novinka!!!! Poprvé zde! KOSMOGRAF, div mechaniky a optiky. Těmito slovy oznamoval dobový tisk s největší pravděpodobností první kinematografické představení v Kladně, které proběhlo prvního října 1899 v hotelu U bílého beránka. Od té doby se začala psát pozoruhodná historie kladenských kinematografů, od těch prvních, kočovných, až po rozmach stálých kin v druhé a

Sleva 20 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem u dodavatele

Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě - Předpoklady gnozeologické analýzy obrazové stránky…

Autor: Jaroslav Vančát

publisher: Karolinum

5 / 5
24 %
Cílem práce je prozkoumat vizuálněobrazné prostředky s představou o jejich neustálém strukturním prohlubování od

Sleva 24 % z běžně ceny 240 Kč

Naše cena: 182 Kč

Skladem u dodavatele

Kdo řídí internet - Iluze o světě bez hranic

Autor: Kolektiv autorů - Jack Goldsmith,Tim Wu

publisher: Argo; Dokořán

0 / 5
20 %
V 90. letech 20. století akademici i ředitelé velkých firem považovali Internet za hnací motor nové globalizace, která podkope autoritu a význam klasického státu. Zdálo se, že příchod Internetu je předzvěstí nového způsobu uspořádání lidských záležitostí, který nás navždy vysvobodí z tyranie teritoriálních vládců. Tato kniha vypráví příběh o Internetu, který v 90. letech 20. století

Sleva 20 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 238 Kč

Skladem u dodavatele

Heidegger, Habermas a mobilní telefon

Autor: George Myerson

publisher: Triton

0 / 5
27 %
Přeskočte elektronické obchodování, mantru konce dvacátého století … a přivítejte mobilní obchodování, heslo nového milénia! Všichni si pamatujeme příjemný slogan propagující telefonování na konci minulého století: “Je dobré si pohovořit.” Teď však jsme svědky globální kampaně na propagaci mobilu – jako kreditní karty, jako Internetového napojení, jako e-mailového portu, a máte-li ještě čas, také

Sleva 27 % z běžně ceny 49 Kč

Naše cena: 36 Kč

Skladem u dodavatele

Marshall McLuhan a virtualita

Autor: Christopher Horrocks

publisher: Triton

0 / 5
27 %
V šedesátých letech dosáhl Marshall McLuhan postavení nejdůležitějšího myslitele po Newtonovi, Darwinovi a Einsteinovi. Když však v roce 1980 zemřel, jevily se jeho výzkumy médií často jako bezvýznamné a naivní. V posledních letech se mcluhanismu dostalo vzkříšení. Proč? Tato kniha tvrdí, že radikální proměny v médiích a technologii znovu posílily debatu o McLuhanově slavném výroku „médium je

Sleva 27 % z běžně ceny 49 Kč

Naše cena: 36 Kč

Skladem

Dialog - Sémiotické rozměry a rozhraní dialogu

Autor: Ladislav Tondl

publisher: Filosofia

0 / 5
20 %
Studie je příspěvkem k vybudování interdisciplinární teorie dialogu, zároveň představuje i praktický krok na složité cestě ke kultivování našeho veřejného života a hlavně těch komunikačních zařízení, které se vyznačují hledáním pravdy prostřednictvím polemiky.

Sleva 20 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem u dodavatele

Cybersex - forma internetové komunikace

Autor: Radana Divínová

publisher: Triton

0 / 5
26 %
Kniha o komunikaci, Internetu a lidské sexualitě. Jak lidé vystupují, komunikují a navazují vztahy ve virtualitě? Co to je cybersex a čím je tak přitažlivý? Jakou roli může mít v životě člověka, jak je vnímán a jak mohou cybersexuální zážitky ovlivnit sexualitu člověka? Kniha umožňuje zorietovat se v problematice cybersexuálních aktivit a zároveň shrnuje poznatky z oblasti psychologie Internetu.

Sleva 26 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 147 Kč

Skladem

Zpravodajství v médiích

Autor: kolektiv

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství. Kniha mapuje různé oblasti zpravodajství - počínaje nejstarší žurnalistikou psanou, přes agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku, až po produkci tzv. nových médií. Samostatná kapitola je věnována jazyku zpráv a zpravodajství a pro úplnost je zařazena i prakticky zaměřená kapitola o žurnalistice v extrémních situacích.

Sleva 24 % z běžně ceny 145 Kč

Naše cena: 110 Kč

Skladem u dodavatele

Mediální monopol

Autor: M. A. Verick

publisher: EarthSave CZ

0 / 5
20 %
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí.

Sleva 20 % z běžně ceny 275 Kč

Naše cena: 220 Kč

Skladem u dodavatele

Kapitoly z dějin a teorie médií

publisher: Akademie výtvarných umění

0 / 5
20 %
Třetí svazek Edice VVP přináší překlady klíčových textů předních světových historiků a teoretiků médií. Pozornost je v nich věnována filosofickým, sociologickým, estetickým a historickým problémům médií a komunikace.

Sleva 20 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 200 Kč

Skladem u dodavatele

Arogance

Autor: Bernard Goldberg

publisher: Ideál

0 / 5
22 %
Dlouho očekávaná kniha amerického novináře a publicisty, který 28 let pracoval v televizní stanici CBS.

Sleva 22 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 195 Kč

Skladem u dodavatele

Jak novináři manipulují - Stanice CBS očima svého reportéra

Autor: Bernard Goldberg

publisher: Ideál

0 / 5
22 %
Téměř třicet let pracoval Bernard Goldberg pro televizní stanici CBS a za tu dobu nasbíral dost nelichotivého materiálu o některých žurnalistických praktikách: například čemu se movináři věnují a čemu se nevěnují a proč, kde končí jejich ochota analyzovat skutečnost, jak svůj osobní prospěch nadsazují prospěchu obecnému. Goldberg sice píše o Americe a především o televizi, ale mnohé závěry a

Sleva 22 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 233 Kč

Skladem u dodavatele

Počátky novinového zpravodajství - (Do devadesátých let 18. století)

Autor: Zdeněk Šimeček

publisher: Matice moravská

0 / 5
20 %
Publikace se zabývá strukturou médií, organizací novinového zpravodajství a jeho funkcí ve společnosti. Psané a tištěné noviny, pravidelně rozšiřované v českých zemích, byly součástí zpravodajského systému, který měl celoevropský charakter. Tyto souvislosti jsou sledovány ve sféře produkce i recepce, přičemž proces šíření novinového zpravodajství a vznik pravidelně vydávaných týdenních novin byl

Sleva 20 % z běžně ceny 390 Kč

Naše cena: 312 Kč

Skladem

Psychologie médií

Autor: Giles David

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Od novin po sociální sítě hrají masmédia obrovskou roli v utváření způsobu, jakým nahlížíme sami sebe i ty druhé.Studentům, odborníkům v praxi i zájemcům o mediální svět tento úvod do psychologie médií pomůže odhalit, v jaké míře a jakým způsobem média zasahují do našich životů.

Sleva 15 % z běžně ceny 149 Kč

Naše cena: 127 Kč

Skladem u dodavatele

Aktuální témata kulturních studií

Autor: Angela McRobbie

publisher: Portál s.r.o

0 / 5
23 %

Sleva 23 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 253 Kč

Skladem u dodavatele

Systémy médií v postmoderním světě - Tři modely médii a politiky

Autor: Kolektiv autorů - Daniel Hallin,Paolo Mancini

publisher: Portál s.r.o

0 / 5
23 %
Kniha, která představuje základní přehled národních mediálních systémů euro-amerického prostoru, je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Autoři rozlišují tři základní typy mediálních systémů – polarizovaně pluralitní, demokraticko-korporativní a liberální – přičemž srovnávají fungování politických a mediálních systémů ve třech geograficky a zároveň politicky spřízněných

Sleva 23 % z běžně ceny 575 Kč

Naše cena: 443 Kč

Skladem u dodavatele



Přihlášení uživatele