Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Média a komunikace

Nejprodávanější v této kategorii

Média, lži a příliš rychlý mozek - Průvodce postpravdivým světem

Autor: Petr Nutil

publisher: Grada

0 / 5
15 % Novinka
- Jak jsme manipulováni a nevíme o tom?

Sleva 15 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 229 Kč

Skladem

Kniha kódů a šifer - Tajná komunikace od starého Egypta po kvantovou kryptografii

Autor: Simon Singh

publisher: Argo; Dokořán

0 / 5
20 %
Téma tajemných kódů a šifer – „nekonečný souboj mezi tvůrci a luštiteli“ – láká od nejstarších dob. V politice a válečnictví hrála utajená komunikace často klíčovou roli, její význam v informačním věku ještě stoupá a dotýká se zájmů skutečně každého jednotlivce a to zejména ve svobodné společnosti. Singhova kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a podrobně zpracovává klíčová

Sleva 20 % z běžně ceny 388 Kč

Naše cena: 310 Kč

Skladem

Proč cítím to, co ty - Intuitivní komunikace a tajemství zrcadlových neuronů

Autor: Joachim Bauer

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Tato knížka změní vaše vnímání lidí.

Sleva 15 % z běžně ceny 89 Kč

Naše cena: 76 Kč

Skladem

Základy teorie krizového managementu

Autor: Emil Antušák , Josef Vilášek

publisher: Karolinum

5 / 5
24 %
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Pro aktuálnost problematiky krizového řízení může být vhodným studijním materiálem také pro učitele základních a středních škol. Zvládnutí potřebných teoretických východisek základů krizového managementu

Sleva 24 % z běžně ceny 180 Kč

Naše cena: 137 Kč

Skladem u dodavatele

Svobodná nesvoboda

Autor: Vladimír Bystrov

publisher: Vyšší odborná škola publicisti

5 / 5
20 %
Publikace současného českého žurnalisty Vladimíra Bystrova přináší příklady z dosud málo známé historie komunizace a sovětizace československé společnosti hned po skončení druhé světové války ještě před uchvácením moci komunistickým režimem v roce 1948. Autor představuje téměř tři desítky dokumentů uložených v archivních fondech tehdejšího ministerstva vnitra a vypovídajících o snaze umlčet

Sleva 20 % z běžně ceny 179 Kč

Naše cena: 143 Kč

Skladem u dodavatele

Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě - Předpoklady gnozeologické analýzy obrazové stránky…

Autor: Jaroslav Vančát

publisher: Karolinum

5 / 5
24 %
Cílem práce je prozkoumat vizuálněobrazné prostředky s představou o jejich neustálém strukturním prohlubování od

Sleva 24 % z běžně ceny 240 Kč

Naše cena: 182 Kč

Skladem u dodavatele

Lege artis v medicíně

Autor: Ptáček Radek, Bartůněk Petr, Mach Jan

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Předkládaná publikace je dalším dílem spojeným se sérií publikací na téma „Etika a komunikace v medicíně“. Jedná se o monografickou publikaci, která skládá fakta, poznatky a názory významných reprezentantů daných oborů. Publikace je uvedena poměrně obsáhlou částí o právním vymezení a souvislostech lege artis ve smyslu „náležité úrovně zdravotních služeb“ tak, jak ji definuje zákon o

Sleva 15 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 305 Kč

Skladem

Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)

Autor: Štefan Švec

publisher: Karolinum

4.5 / 5
24 %
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. Jedná se o dosud málo zmapovanou oblast historie českých médií, zahrnující desítky titulů, z nichž některé formovaly celé generace, a jiné jsou dnes již téměř zapomenuty.

Sleva 24 % z běžně ceny 470 Kč

Naše cena: 357 Kč

Skladem u dodavatele

Masová média

Autor: Kolektiv autorů - Jan Jirák,Barbara Köpplová

publisher: Portál

0 / 5
15 %
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde

Sleva 15 % z běžně ceny 555 Kč

Naše cena: 472 Kč

Skladem

Jak získat a ovlivnit téměř každého

Autor: McGee Paul

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? V této čtivé knížce plné rad a tipů se dozvíte, jak na to. Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu. Tato schopnost vám pomůže k postupu v práci, snáze přesvědčíte druhé o určité myšlence či nápadu a budete dobře vycházet i se členy rodiny.

Sleva 15 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 229 Kč

Skladem

E-learning ve vzdělávání dospělých

Autor: Andrea Barešová

publisher: VOX

2 / 5
20 %
Publikace představuje komplexnější pohled na problematiku e-learningu, který je zařazen do širšího kontextu celoživotního učení. Ke komplexnímu pohledu přispívá i přehled teoretických pohledů, které vysvětlují a zároveň ovlivňují pojetí a přístupy k e-learningu.

Sleva 20 % z běžně ceny 255 Kč

Naše cena: 204 Kč

Skladem

Láska a manipulace

Autor: Isabelle Nazare-Aga

publisher: Portál

0 / 5
15 %
Tématem nové knihy autorky, jejíž kniha Nenechte sebou manipulovat zaujala i české čtenáře, je opět manipulace, tentokrát v partnerských vztazích. Autorka opět vychází ze své terapeutické praxe a na mnoha konkrétních příbězích partnerských dvojic ukazuje různé způsoby systematické manipulace i to, jak se vyvíjí v různých fázích partnerského vztahu a jaké jsou její psychické, fyzické i sociální

Sleva 15 % z běžně ceny 235 Kč

Naše cena: 200 Kč

Skladem u dodavatele

Sensační podívaná! - Dějiny kladenských biografů

Autor: Zdeněk Pospíšil , Roman Hájek

publisher: Halda

4.5 / 5
20 %
Báječné! Sensační! Světová novinka!!!! Poprvé zde! KOSMOGRAF, div mechaniky a optiky. Těmito slovy oznamoval dobový tisk s největší pravděpodobností první kinematografické představení v Kladně, které proběhlo prvního října 1899 v hotelu U bílého beránka. Od té doby se začala psát pozoruhodná historie kladenských kinematografů, od těch prvních, kočovných, až po rozmach stálých kin v druhé a

Sleva 20 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem u dodavatele

Jak (pře)žít s médii - Příležitosti a hrozby informačního věku a nové úkoly pedagogiky.

Autor: Uwe Buermann

publisher: Poznání

0 / 5
20 %
Televize, internet, mobilní telefony a další média vtrhla do našich životů a není pochyb o tom, že ovlivňují nejen naše komunikační chování. Velmi mnoho otázek se také vynořuje v souvislosti s jejich vlivem na naše děti. Jak můžeme jako rodiče a pedagogové čelit všudypřítomnosti médií v dětském životě? A jestliže na děti působíme svým vzorem, jak se my sami můžeme vymanit z přílišného vlivu

Sleva 20 % z běžně ceny 228 Kč

Naše cena: 182 Kč

Skladem u dodavatele

Média, kultura a náboženství

Autor: kolektiv

publisher: Vyšší odborná škola publicisti

0 / 5
20 %
Sborník Kultura, média a náboženství je druhým vydavatelským počinem Vyšší odborné školy publicistiky, navazujícím v ediční řadě Studie na předchozí titul Vladimíra Bystrova Svobodná nesvoboda. Do svého obsahu soustředil příspěvky erudovaných odborníků z kulturní, mediálně – společenské i náboženské sféry, ale i historiků či ekonoma (Martin C. Putna, Aleš Opatrný, Jiří Zajíc, Jiří Hanuš, Tomáš

Sleva 20 % z běžně ceny 239 Kč

Naše cena: 191 Kč

Skladem u dodavatele

Jak rozumět médiím - Extenze člověka

Autor: Marshall McLuhan

publisher: Mladá fronta

0 / 5
20 %
Marshall McLuhan (1911–1980) je jedním z nejvýznamnějších teoretiků masových médií a sociologů kultury a jeho dílo patří k základním pilířům společenských věd.

Sleva 20 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 359 Kč

Skladem u dodavatele

Zpravodajství v médiích

Autor: kolektiv

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství. Kniha mapuje různé oblasti zpravodajství - počínaje nejstarší žurnalistikou psanou, přes agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku, až po produkci tzv. nových médií. Samostatná kapitola je věnována jazyku zpráv a zpravodajství a pro úplnost je zařazena i prakticky zaměřená kapitola o žurnalistice v extrémních situacích.

Sleva 24 % z běžně ceny 145 Kč

Naše cena: 110 Kč

Skladem u dodavatele

Mediální monopol

Autor: M. A. Verick

publisher: EarthSave CZ

0 / 5
20 %
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí.

Sleva 20 % z běžně ceny 275 Kč

Naše cena: 220 Kč

Skladem u dodavatele

Kapitoly z dějin a teorie médií

publisher: Akademie výtvarných umění

0 / 5
20 %
Třetí svazek Edice VVP přináší překlady klíčových textů předních světových historiků a teoretiků médií. Pozornost je v nich věnována filosofickým, sociologickým, estetickým a historickým problémům médií a komunikace.

Sleva 20 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 200 Kč

Skladem u dodavatele

Co je bulvár, co je bulvarizace

Autor: Barbora Osvaldová

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané, jako byly texty O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství – poznámky k eseji, Rozhovory o interview, O komentáři, o komentátorech, Žurnalistika v informační společnosti a podobně. Vždy se jedná o obecný úvod a poté jsou zařazeny relevantní

Sleva 24 % z běžně ceny 180 Kč

Naše cena: 137 Kč

Skladem u dodavatele

Žurnalistika a společnost

Autor: Denis McQuail

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
Žurnalistika dnes čelí jedné z největších výzev ve své historii. Nové komunikační možnosti mění způsob šíření informací, do něhož se stále častěji zapojují lidé mimo redakce velkých mediálních domů. Profesionální novináři ztrácejí své postavení dominantního zprostředkovatele dění kolem nás a zároveň sílí tábor zastánců názoru, že novináři vůbec nejsou potřeba.

Sleva 24 % z běžně ceny 320 Kč

Naše cena: 243 Kč

Skladem u dodavatele

Dialog - Sémiotické rozměry a rozhraní dialogu

Autor: Ladislav Tondl

publisher: Filosofia

0 / 5
20 %
Studie je příspěvkem k vybudování interdisciplinární teorie dialogu, zároveň představuje i praktický krok na složité cestě ke kultivování našeho veřejného života a hlavně těch komunikačních zařízení, které se vyznačují hledáním pravdy prostřednictvím polemiky.

Sleva 20 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem u dodavatele

Cybersex - forma internetové komunikace

Autor: Radana Divínová

publisher: Triton

0 / 5
26 %
Kniha o komunikaci, Internetu a lidské sexualitě. Jak lidé vystupují, komunikují a navazují vztahy ve virtualitě? Co to je cybersex a čím je tak přitažlivý? Jakou roli může mít v životě člověka, jak je vnímán a jak mohou cybersexuální zážitky ovlivnit sexualitu člověka? Kniha umožňuje zorietovat se v problematice cybersexuálních aktivit a zároveň shrnuje poznatky z oblasti psychologie Internetu.

Sleva 26 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 147 Kč

Skladem

Výzkum médií - Nejužívanější metody a techniky

Autor: Renáta Sedláková

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření

Sleva 15 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 254 Kč

Skladem u dodavatele



Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele