Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Média a komunikace

Nejprodávanější v této kategorii

Proč cítím to, co ty - Intuitivní komunikace a tajemství zrcadlových neuronů

Autor: Joachim Bauer

publisher: Grada

0 / 5
15 %
Tato knížka změní vaše vnímání lidí.

Sleva 15 % z běžně ceny 89 Kč

Naše cena: 76 Kč

Skladem

Média, lži a příliš rychlý mozek - Průvodce postpravdivým světem

Autor: Petr Nutil

publisher: Grada

0 / 5
15 % Novinka
- Jak jsme manipulováni a nevíme o tom?

Sleva 15 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 229 Kč

Skladem

Láska a manipulace

Autor: Isabelle Nazare-Aga

publisher: Portál

0 / 5
20 %
Tématem nové knihy autorky, jejíž kniha Nenechte sebou manipulovat zaujala i české čtenáře, je opět manipulace, tentokrát v partnerských vztazích. Autorka opět vychází ze své terapeutické praxe a na mnoha konkrétních příbězích partnerských dvojic ukazuje různé způsoby systematické manipulace i to, jak se vyvíjí v různých fázích partnerského vztahu a jaké jsou její psychické, fyzické i sociální

Sleva 20 % z běžně ceny 235 Kč

Naše cena: 188 Kč

Skladem u dodavatele

Zpravodajství a zpravodajské služby

Autor: Kolektiv autorů - Michálek Luděk,Pokorný Ladislav,Stieranka Jozef,Marko Michal

publisher: Aleš Čeněk

0 / 5
15 %
Zpravodajství ve smyslu nejpoužívanějšího anglického pojmu intelligence znamená znalost (knowledge) neboli zpravodajskou informaci, zpravodajskou činnost (activity) anebo zpravodajskou organizaci (organization). Podobně lze rozčlenit i akademickou disciplínu zabývající se teorií a praxí zpravodajství – zpravodajská studia (intelligence studies). První část publikace je zaměřena na teorii

Sleva 15 % z běžně ceny 350 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem u dodavatele

Svobodná nesvoboda

Autor: Vladimír Bystrov

publisher: Vyšší odborná škola publicisti

5 / 5
20 %
Publikace současného českého žurnalisty Vladimíra Bystrova přináší příklady z dosud málo známé historie komunizace a sovětizace československé společnosti hned po skončení druhé světové války ještě před uchvácením moci komunistickým režimem v roce 1948. Autor představuje téměř tři desítky dokumentů uložených v archivních fondech tehdejšího ministerstva vnitra a vypovídajících o snaze umlčet

Sleva 20 % z běžně ceny 179 Kč

Naše cena: 143 Kč

Skladem u dodavatele

Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě - Předpoklady gnozeologické analýzy obrazové stránky…

Autor: Jaroslav Vančát

publisher: Karolinum

5 / 5
24 %
Cílem práce je prozkoumat vizuálněobrazné prostředky s představou o jejich neustálém strukturním prohlubování od

Sleva 24 % z běžně ceny 240 Kč

Naše cena: 182 Kč

Skladem u dodavatele

Lege artis v medicíně

Autor: Ptáček Radek, Bartůněk Petr, Mach Jan

publisher: Grada

5 / 5
15 %
Předkládaná publikace je dalším dílem spojeným se sérií publikací na téma „Etika a komunikace v medicíně“. Jedná se o monografickou publikaci, která skládá fakta, poznatky a názory významných reprezentantů daných oborů. Publikace je uvedena poměrně obsáhlou částí o právním vymezení a souvislostech lege artis ve smyslu „náležité úrovně zdravotních služeb“ tak, jak ji definuje zákon o

Sleva 15 % z běžně ceny 359 Kč

Naše cena: 305 Kč

Skladem

Česky psané časopisy pro děti (1850-1989)

Autor: Štefan Švec

publisher: Karolinum

4.5 / 5
24 %
Jako předmět zkoumání zvolil autor knihy česky psané časopisy pro děti. Jedná se o dosud málo zmapovanou oblast historie českých médií, zahrnující desítky titulů, z nichž některé formovaly celé generace, a jiné jsou dnes již téměř zapomenuty.

Sleva 24 % z běžně ceny 470 Kč

Naše cena: 357 Kč

Skladem u dodavatele

Základy teorie krizového managementu

Autor: Emil Antušák , Josef Vilášek

publisher: Karolinum

5 / 5
24 %
Publikace je určena především studentům dvouoborového studia studijního oboru Ochrana obyvatelstva se zaměřením na vzdělávání na Fakultě tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze. Pro aktuálnost problematiky krizového řízení může být vhodným studijním materiálem také pro učitele základních a středních škol. Zvládnutí potřebných teoretických východisek základů krizového managementu

Sleva 24 % z běžně ceny 180 Kč

Naše cena: 137 Kč

Skladem u dodavatele

Kniha kódů a šifer - Tajná komunikace od starého Egypta po kvantovou kryptografii

Autor: Simon Singh

publisher: Argo; Dokořán

0 / 5
20 %
Téma tajemných kódů a šifer – „nekonečný souboj mezi tvůrci a luštiteli“ – láká od nejstarších dob. V politice a válečnictví hrála utajená komunikace často klíčovou roli, její význam v informačním věku ještě stoupá a dotýká se zájmů skutečně každého jednotlivce a to zejména ve svobodné společnosti. Singhova kniha mapuje historii šifrování i současný stav kryptologie a podrobně zpracovává klíčová

Sleva 20 % z běžně ceny 388 Kč

Naše cena: 310 Kč

Skladem

E-learning ve vzdělávání dospělých

Autor: Andrea Barešová

publisher: VOX

2 / 5
20 %
Publikace představuje komplexnější pohled na problematiku e-learningu, který je zařazen do širšího kontextu celoživotního učení. Ke komplexnímu pohledu přispívá i přehled teoretických pohledů, které vysvětlují a zároveň ovlivňují pojetí a přístupy k e-learningu.

Sleva 20 % z běžně ceny 255 Kč

Naše cena: 204 Kč

Skladem

Sensační podívaná! - Dějiny kladenských biografů

Autor: Zdeněk Pospíšil , Roman Hájek

publisher: Halda

4.5 / 5
20 %
Báječné! Sensační! Světová novinka!!!! Poprvé zde! KOSMOGRAF, div mechaniky a optiky. Těmito slovy oznamoval dobový tisk s největší pravděpodobností první kinematografické představení v Kladně, které proběhlo prvního října 1899 v hotelu U bílého beránka. Od té doby se začala psát pozoruhodná historie kladenských kinematografů, od těch prvních, kočovných, až po rozmach stálých kin v druhé a

Sleva 20 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem u dodavatele

Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu

Autor: František Kalvas

publisher: Vydavatelství Západočeské univ

0 / 5
20 %
Publikace vychází z aktuálně obhájené autorovy disertace a empiricky zkoumá proces nastolování agendy. Nejprve je tu rekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V jednotlivých kapitolách je pak empiricky ověřována: (1) podstata fungování tohoto procesu, (2) role struktury mediálního obsahu, (3) role přímé osobní zkušenosti, (4) role interpersonální komunikace a (5) role

Sleva 20 % z běžně ceny 257 Kč

Naše cena: 206 Kč

Skladem u dodavatele

Obecná, ekonomická a informační etika

Autor: Vaněk Jiří

publisher: Wolters Kluwer ČR (Aspi)

0 / 5
15 %
Kniha pojednává o základních typech etických postojů, jež lze v běžném životě zaujmout, a poskytuje pro ně bližší argumenty, jež zformulovali jejich teoretičtí zastánci. Vyznačuje rovněž širší sociálně-psychologické předpoklady utváření charakteru a ve stručnosti provází tradičními mravními soustavami. Zvláštní pozornost je věnována hospodářské etice, posouzení možností ekologické

Sleva 15 % z běžně ceny 385 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem u dodavatele

Jak (pře)žít s médii - Příležitosti a hrozby informačního věku a nové úkoly pedagogiky.

Autor: Uwe Buermann

publisher: Poznání

0 / 5
20 %
Televize, internet, mobilní telefony a další média vtrhla do našich životů a není pochyb o tom, že ovlivňují nejen naše komunikační chování. Velmi mnoho otázek se také vynořuje v souvislosti s jejich vlivem na naše děti. Jak můžeme jako rodiče a pedagogové čelit všudypřítomnosti médií v dětském životě? A jestliže na děti působíme svým vzorem, jak se my sami můžeme vymanit z přílišného vlivu

Sleva 20 % z běžně ceny 228 Kč

Naše cena: 182 Kč

Skladem u dodavatele

Média, kultura a náboženství

Autor: kolektiv

publisher: Vyšší odborná škola publicisti

0 / 5
20 %
Sborník Kultura, média a náboženství je druhým vydavatelským počinem Vyšší odborné školy publicistiky, navazujícím v ediční řadě Studie na předchozí titul Vladimíra Bystrova Svobodná nesvoboda. Do svého obsahu soustředil příspěvky erudovaných odborníků z kulturní, mediálně – společenské i náboženské sféry, ale i historiků či ekonoma (Martin C. Putna, Aleš Opatrný, Jiří Zajíc, Jiří Hanuš, Tomáš

Sleva 20 % z běžně ceny 239 Kč

Naše cena: 191 Kč

Skladem u dodavatele

Propaganda, symbolika a rituály protestantské Evropy (1580-1650)

Autor: Jaroslav Miller

publisher: NLN - Nakladatelství Lidové no

0 / 5
20 %
Co způsobilo výbuch třicetileté války, nejničivějšího konfliktu předmoderní doby, který – podobně jako později napoleonské války – nasměroval Evropu do zcela nové etapy jejího vývoje? Tato otázka mobilizuje již celé generace historiků.

Sleva 20 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 279 Kč

Skladem u dodavatele

Aktuální témata kulturních studií

Autor: Angela McRobbie

publisher: Portál s.r.o

0 / 5
23 %

Sleva 23 % z běžně ceny 329 Kč

Naše cena: 253 Kč

Skladem u dodavatele

Systémy médií v postmoderním světě - Tři modely médii a politiky

Autor: Kolektiv autorů - Daniel Hallin,Paolo Mancini

publisher: Portál s.r.o

0 / 5
23 %
Kniha, která představuje základní přehled národních mediálních systémů euro-amerického prostoru, je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Autoři rozlišují tři základní typy mediálních systémů – polarizovaně pluralitní, demokraticko-korporativní a liberální – přičemž srovnávají fungování politických a mediálních systémů ve třech geograficky a zároveň politicky spřízněných

Sleva 23 % z běžně ceny 575 Kč

Naše cena: 443 Kč

Skladem

Metody výzkumu médií

Autor: Kolektiv autorů - Tomáš Trampota,Martina Vojtěchovská

publisher: Portál s.r.o

0 / 5
23 %
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň

Sleva 23 % z běžně ceny 365 Kč

Naše cena: 281 Kč

Skladem u dodavatele

Zpravodajství v médiích

Autor: kolektiv

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství. Kniha mapuje různé oblasti zpravodajství - počínaje nejstarší žurnalistikou psanou, přes agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku, až po produkci tzv. nových médií. Samostatná kapitola je věnována jazyku zpráv a zpravodajství a pro úplnost je zařazena i prakticky zaměřená kapitola o žurnalistice v extrémních situacích.

Sleva 24 % z běžně ceny 145 Kč

Naše cena: 110 Kč

Skladem u dodavatele

Mediální monopol

Autor: M. A. Verick

publisher: EarthSave CZ

0 / 5
20 %
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí.

Sleva 20 % z běžně ceny 275 Kč

Naše cena: 220 Kč

Skladem u dodavatele

Kapitoly z dějin a teorie médií

publisher: Akademie výtvarných umění

0 / 5
20 %
Třetí svazek Edice VVP přináší překlady klíčových textů předních světových historiků a teoretiků médií. Pozornost je v nich věnována filosofickým, sociologickým, estetickým a historickým problémům médií a komunikace.

Sleva 20 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 200 Kč

Skladem u dodavatele

Arogance

Autor: Bernard Goldberg

publisher: Ideál

0 / 5
22 %
Dlouho očekávaná kniha amerického novináře a publicisty, který 28 let pracoval v televizní stanici CBS.

Sleva 22 % z běžně ceny 150 Kč

Naše cena: 117 Kč

Skladem u dodavatele



Muž a žena
Apríl? Ani omylem

Přihlášení uživatele