Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Ostatní

Nejprodávanější v této kategorii

Svobodná nesvoboda

Autor: Vladimír Bystrov

publisher: Vyšší odborná škola publicisti

5 / 5
20 %
Publikace současného českého žurnalisty Vladimíra Bystrova přináší příklady z dosud málo známé historie komunizace a sovětizace československé společnosti hned po skončení druhé světové války ještě před uchvácením moci komunistickým režimem v roce 1948. Autor představuje téměř tři desítky dokumentů uložených v archivních fondech tehdejšího ministerstva vnitra a vypovídajících o snaze umlčet

Sleva 20 % z běžně ceny 179 Kč

Naše cena: 143 Kč

Skladem u dodavatele

Média, kultura a náboženství

Autor: kolektiv

publisher: Vyšší odborná škola publicisti

0 / 5
20 %
Sborník Kultura, média a náboženství je druhým vydavatelským počinem Vyšší odborné školy publicistiky, navazujícím v ediční řadě Studie na předchozí titul Vladimíra Bystrova Svobodná nesvoboda. Do svého obsahu soustředil příspěvky erudovaných odborníků z kulturní, mediálně – společenské i náboženské sféry, ale i historiků či ekonoma (Martin C. Putna, Aleš Opatrný, Jiří Zajíc, Jiří Hanuš, Tomáš

Sleva 20 % z běžně ceny 239 Kč

Naše cena: 191 Kč

Skladem u dodavatele

Kdo řídí internet - Iluze o světě bez hranic

Autor: Kolektiv autorů - Jack Goldsmith,Tim Wu

publisher: Argo; Dokořán

0 / 5
20 %
V 90. letech 20. století akademici i ředitelé velkých firem považovali Internet za hnací motor nové globalizace, která podkope autoritu a význam klasického státu. Zdálo se, že příchod Internetu je předzvěstí nového způsobu uspořádání lidských záležitostí, který nás navždy vysvobodí z tyranie teritoriálních vládců. Tato kniha vypráví příběh o Internetu, který v 90. letech 20. století

Sleva 20 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 238 Kč

Skladem u dodavatele

Heidegger, Habermas a mobilní telefon

Autor: George Myerson

publisher: Triton

0 / 5
27 %
Přeskočte elektronické obchodování, mantru konce dvacátého století … a přivítejte mobilní obchodování, heslo nového milénia! Všichni si pamatujeme příjemný slogan propagující telefonování na konci minulého století: “Je dobré si pohovořit.” Teď však jsme svědky globální kampaně na propagaci mobilu – jako kreditní karty, jako Internetového napojení, jako e-mailového portu, a máte-li ještě čas, také

Sleva 27 % z běžně ceny 49 Kč

Naše cena: 36 Kč

Skladem u dodavatele

Marshall McLuhan a virtualita

Autor: Christopher Horrocks

publisher: Triton

0 / 5
27 %
V šedesátých letech dosáhl Marshall McLuhan postavení nejdůležitějšího myslitele po Newtonovi, Darwinovi a Einsteinovi. Když však v roce 1980 zemřel, jevily se jeho výzkumy médií často jako bezvýznamné a naivní. V posledních letech se mcluhanismu dostalo vzkříšení. Proč? Tato kniha tvrdí, že radikální proměny v médiích a technologii znovu posílily debatu o McLuhanově slavném výroku „médium je

Sleva 27 % z běžně ceny 49 Kč

Naše cena: 36 Kč

Skladem

Arogance

Autor: Bernard Goldberg

publisher: Ideál

0 / 5
22 %
Dlouho očekávaná kniha amerického novináře a publicisty, který 28 let pracoval v televizní stanici CBS.

Sleva 22 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 195 Kč

Skladem u dodavatele

Jak novináři manipulují - Stanice CBS očima svého reportéra

Autor: Bernard Goldberg

publisher: Ideál

0 / 5
22 %
Téměř třicet let pracoval Bernard Goldberg pro televizní stanici CBS a za tu dobu nasbíral dost nelichotivého materiálu o některých žurnalistických praktikách: například čemu se movináři věnují a čemu se nevěnují a proč, kde končí jejich ochota analyzovat skutečnost, jak svůj osobní prospěch nadsazují prospěchu obecnému. Goldberg sice píše o Americe a především o televizi, ale mnohé závěry a

Sleva 22 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 233 Kč

Skladem u dodavatele

Cybersex - forma internetové komunikace

Autor: Radana Divínová

publisher: Triton

0 / 5
26 %
Kniha o komunikaci, Internetu a lidské sexualitě. Jak lidé vystupují, komunikují a navazují vztahy ve virtualitě? Co to je cybersex a čím je tak přitažlivý? Jakou roli může mít v životě člověka, jak je vnímán a jak mohou cybersexuální zážitky ovlivnit sexualitu člověka? Kniha umožňuje zorietovat se v problematice cybersexuálních aktivit a zároveň shrnuje poznatky z oblasti psychologie Internetu.

Sleva 26 % z běžně ceny 199 Kč

Naše cena: 147 Kč

Skladem

Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu

Autor: František Kalvas

publisher: Vydavatelství Západočeské univ

0 / 5
20 %
Publikace vychází z aktuálně obhájené autorovy disertace a empiricky zkoumá proces nastolování agendy. Nejprve je tu rekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V jednotlivých kapitolách je pak empiricky ověřována: (1) podstata fungování tohoto procesu, (2) role struktury mediálního obsahu, (3) role přímé osobní zkušenosti, (4) role interpersonální komunikace a (5) role

Sleva 20 % z běžně ceny 257 Kč

Naše cena: 206 Kč

Skladem u dodavatele

V hlavních zprávách: Televize - Fakta, která před vámi zatajili

Autor: Kolektiv autorů - Jan Čulík,Tomáš Pecina

publisher: ISV

0 / 5
20 %
Výbor z textů publikovaných v Britských listech k situaci v České televizi. Tato kniha přináší exkluzivní informace, které širší veřejnost nezná, a ukazuje, že kořeny vánoční televizní krize sahají až do doby nejméně před třemi lety. Autory této knihy jsou reportéři internetového deníku Britské listy, který se systematicky zabývá situací v České televizi už několik let.

Sleva 20 % z běžně ceny 139 Kč

Naše cena: 111 Kč

Skladem u dodavatele

Elektroakustická hudba a vybrané koncepty radioartu

Autor: Michal Rataj

publisher: Akademie múzických umění, KANT

0 / 5
20 %
Každé médium v tom nejobecnějším slova smyslu si v prostředí současného evropského umění po staletí buduje své vyjadřovací prostředky, své kódy, tvůrčí způsoby sdělování, i svou žánrovou, estetickou a sociokulturní orientaci. Za několik desítek let existence soustavné umělecké tvorby pro rozhlas se vyvinula celá řada více či méně ustálených, standardizovaných a tradici konstitujících forem, ať už

Sleva 20 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem u dodavatele



Přihlášení uživatele