Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Úvody,přehledy, slovníky

Nejprodávanější v této kategorii

Analýza obsahu mediálních sdělení

Autor: Irena Carpentier - Reifová

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky

Sleva 24 % z běžně ceny 165 Kč

Naše cena: 125 Kč

Skladem u dodavatele

Vývoj obrazivosti od objektu k interaktivitě - Předpoklady gnozeologické analýzy obrazové stránky…

Autor: Jaroslav Vančát

publisher: Karolinum

5 / 5
24 %
Cílem práce je prozkoumat vizuálněobrazné prostředky s představou o jejich neustálém strukturním prohlubování od

Sleva 24 % z běžně ceny 240 Kč

Naše cena: 182 Kč

Skladem u dodavatele

Mediální monopol

Autor: M. A. Verick

publisher: EarthSave CZ

0 / 5
20 %
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí.

Sleva 20 % z běžně ceny 275 Kč

Naše cena: 220 Kč

Skladem u dodavatele

Kapitoly z dějin a teorie médií

publisher: Akademie výtvarných umění

0 / 5
20 %
Třetí svazek Edice VVP přináší překlady klíčových textů předních světových historiků a teoretiků médií. Pozornost je v nich věnována filosofickým, sociologickým, estetickým a historickým problémům médií a komunikace.

Sleva 20 % z běžně ceny 250 Kč

Naše cena: 200 Kč

Skladem u dodavatele

Dialog - Sémiotické rozměry a rozhraní dialogu

Autor: Ladislav Tondl

publisher: Filosofia

0 / 5
20 %
Studie je příspěvkem k vybudování interdisciplinární teorie dialogu, zároveň představuje i praktický krok na složité cestě ke kultivování našeho veřejného života a hlavně těch komunikačních zařízení, které se vyznačují hledáním pravdy prostřednictvím polemiky.

Sleva 20 % z běžně ceny 120 Kč

Naše cena: 96 Kč

Skladem u dodavatele

Vývoj výzkumu rozhlasových posluchačů - v Československu a v České republice

Autor: Veronika Hankusová

publisher: Karolinum

0 / 5
24 %
Metodologie a historie výzkumu českého rozhlasu jsou hlavní témata práce Veroniky Hankusové. Autorka nejprve osvětluje vztah médium – publikum a představuje posluchače jako objekt výzkumu, poté srovnává jednotlivé metody a zmiňuje se také o výzkumu v zahraničí. Druhá část knihy je věnována vývoji výzkumu, dopadu a aplikaci výsledků a rozhlasové propagaci v Československu a České

Sleva 24 % z běžně ceny 155 Kč

Naše cena: 118 Kč

Skladem u dodavatele



Přihlášení uživatele