Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Kariéra a osobní rozvoj

7 návyků skutečně efektivních lidí

Autor: Stephen M. R. Covey

publisher: Management Press

3.4 / 5
26 %
Vliv Stephena R. Coveyho se rozšířil natolik, že obsáhl celou naši planetu. Covey během této doby diskutoval s mnoha lidmi na svých seminářích i mimo ně, s mnoha vrcholovými manažery i běžnými pracovníky a nejrůznějšími způsoby je seznamoval s principy efektivního života a s tím, jak jich dosáhnout. V době svého skonu v roce 2012 byl považován za jednoho z nejvlivnějších lidí na světě a kniha 7

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Pátá disciplína - Teorie a praxe učící se organizace

Autor: Peter M. Senge

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Aktualizované vydání bestselleru Petera M. Sengeho – jedné z nejvýznamnějších osobností v oboru managementu – lze bez nadsázky zařadit mezi klasická díla světové manažerské literatury. Vychází z patnácti let zkušeností s uplatňováním hlavních myšlenek knihy v praxi a dokazuje, že jedinou konkurenční výhodou, kterou může organizace získat, je schopnost učit se rychleji než konkurence. Popisuje,

Sleva 25 % z běžně ceny 759 Kč

Naše cena: 566 Kč

Skladem

Tajemství spolupráce v týmech - Action Learning - praktický management

Autor: Kolektiv autorů - Viktor Bosák,Tomáš Bujna,Michal Henych,Sláva Kubátová,David Müller

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Vzhledem k povaze „komplexních“ problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností jejich studentů-manažerů formulují autoři klíčové dovednosti, které si manažeři musí osvojit v zájmu úspěšné spolupráce s jejich kolegy i ostatními zájmovými skupinami. Vychází v edici Action Learning – praktický management.

Sleva 25 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Kmen - Všichni chceme někam patřit

Autor: Sebastian Junger

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Žijeme ve společnosti, která nám zajišťuje maximální míru pohodlí, aniž bychom přitom museli vstupovat do kontaktu s jinými lidmi. Navzdory všem moderním vymoženostem ovšem máme stále pocit, že nám něco chybí. Máme totiž v sobě bytostně zakódovanou potřebu být součástí nějaké skupiny, která má společný cíl a která se řídí vlastními, nepsanými zákony. Potřebujeme zkrátka být součástí „kmene“. A

Sleva 25 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 201 Kč

Skladem

Esencialismus - Zaměřte se na to podstatné

Autor: Greg McKeown

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kniha, jejíž název Esencialismus – přestože neobvyklý - na první pohled neslibuje „marketingový trhák“, přesto se za ním skrývá obsahově zajímavý a velmi poučný text, vyznačující se srozumitelností, přístupností a zajímavostí výkladu. Autor svým uměním pracovat s příklady natolik osvěžuje čtení, že mnohdy vzniká dojem zábavného textu. Značná obsahová odlišnost i jiný, atraktivní způsob výkladu je

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Ego je váš nepřítel - Jak zkrotit přebujelé já a prosadit se

Autor: Ryan Holiday

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Ryan Holiday, jeden z předních myslitelů své generace, ve své zatím nejlepší knize rozebírá ego, které je, dle jeho názoru, nepřítelem všeho, co opravdu chceme dokázat. Snad každý člověk se považuje za dokonale vyrovnanou osobnost. Nicméně ego se o slovo přihlásí u každého, kdo má nějaké ambice, schopnosti, motivaci, nějaký potenciál, který chce naplnit. Přesně to, co z nás dělá slibné myslitele,

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem

Dvakrát měř, než rozhodneš!

Autor: Michael J. Mauboussin

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kniha amerického investičního stratéga určená nejen podnikatelům a investorům, kteří chtějí přijímat lepší rozhodnutí, probírá obvyklé myšlenkové chyby, jichž se při rozhodování dopouštějí vysoce inteligentní pracovníci odborných profesí. S využitím příběhů a případových studií prezentuje pravidla umožňující takovým chybám předcházet a rozpoznat situace, v nichž byste měli „měřit dvakrát“ – znovu

Sleva 25 % z běžně ceny 389 Kč

Naše cena: 290 Kč

Skladem

Třetí alternativa

Autor: Stephen R. Covey

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Ve své nejnovější - a bohužel i poslední - knize autor bestselleru "7 návyků..." představuje nový, vysoce účinný způsob řešení problémů, jimž každodenně čelíme ve svém profesním i osobním životě. Ukazuje, jak překonat tradiční postupy řešení konfliktů a nalézat takové, jež budou přijatelné pro všechny zúčastněné strany. Nejlepší postup není ani ten „můj“, ani „tvůj“, ale postup kvalitativně

Sleva 25 % z běžně ceny 529 Kč

Naše cena: 395 Kč

Skladem

Obtížné rozhovory - Jak vyjednávat o věcech, na nichž nejvíce záleží

Autor: Kolektiv autorů - Douglas Stone,Kolektiv

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Mezinárodní bestseller přináší návod, jak konstruktivně (a úspěšně) vyjednávat, aniž bychom byli zatíženi přemírou stresu a vypjatých emocí i za předpokladu, že jsme ke konfliktu více či méně přispěli. Autoři předkládají praxí ověřenou metodu, jak „obtížné rozhovory“ začínat, aniž bychom se začali bránit, jak při nich bez zbytečných útoků a obviňování postupovat a především jak se vyhnout

Sleva 25 % z běžně ceny 448 Kč

Naše cena: 334 Kč

Skladem

Manažer 80/20 - Dosáhněte co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím

Autor: Richard Koch

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Světově proslulý a úspěšný autor před lety seznámil svět s pravidlem 80/20 – s myšlenkou, že 80 procent vašeho úspěchu v jakékoli oblasti vaší činnosti je důsledkem pouhých 20 procent vámi vynaloženého času, úsilí a vašich klíčových rozhodnutí. Ve své nové knize ukazuje, jak tohoto pravidla využít tak, aby se i z vás stali efektivní manažeři a abyste dosahovali výjimečných výsledků ve

Sleva 25 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem

Trénink sociálních a manažerských dovedností, 2.vydání

Autor: Jarošová Eva

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Publikace zkušených vysokoškolských pedagogů nabízí nové zkušenosti se souborem interaktivních technik, které se v našich podmínkách již osvědčily a jichž lze úspěšně využít ve výcvikových programech manažerských a sociálních dovedností. Zabývá se technikami zaměřenými jednak na učení, sebepoznávání a poznávání druhých, jednak na zdokonalování komunikačních schopností. Neopomíjí ani dovednosti

Sleva 25 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem

Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše

Autor: Covey Stephen M.R.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho ""7 návyků skutečně efektivních lidí"" a ""8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti"". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji

Sleva 25 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 335 Kč

Skladem

Strategie firemní komunikace, 2. vydání

Autor: Horáková Iveta

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři"" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin,

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Přesvědčování. Umění dosáhnout svého

Autor: Lakhani Dave

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Kniha proslulého marketéra a poradce v oboru komunikace určená jak manažerům a podnikatelům, tak i všem těm, kteří dennodenně musí někoho přesvědčovat o své věci (rodinné příslušníky, přátele), krok za krokem seznamuje čtenáře s osvědčenými účinnými technikami přesvědčování, které jsou založeny nikoli na manipulaci, nýbrž na čestnosti, otevřenosti, autentičnosti a schopnosti ""vyprávět"" svůj

Sleva 26 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 222 Kč

Skladem

Vědomí naléhavosti

Autor: Kotter John P.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Knižní novinka Johna Kottera, předního světového odborníka v oboru vedení lidí a prosazování a řízení změn, se soustřeďuje na hlavní předpoklad a první, nejtěžší krok originálního osmifázového rámce úspěšné realizace procesu změny – vyvolávání a udržování pravého a konstruktivního vědomí naléhavosti změny: jedinečného postoje, jenž vede lidi k tomu, aby se zbavovali nebezpečného sebeuspokojení,

Sleva 25 % z běžně ceny 348 Kč

Naše cena: 260 Kč

Skladem

Typologie osobnosti pro manažery

Autor: Michal Čakrt

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kkniha Michala Čakrta se tentokrát neobrací na profesně vymezenou skupinu, ale na nejširší okruh čtenářů, rovněž vychází z typologie MBTI (Myer-Briggs Type Indicator), již po desetiletí úspěšně používané v partnerském a personálním poradenství, ve školství apod. Tento Čakrtův skvělý "klíč k určování lidí" vám pomůže nejen k sebepoznání, ale umožní vám lépe porozumět také přátelům, partnerům či

Sleva 25 % z běžně ceny 419 Kč

Naše cena: 313 Kč

Skladem

Vedení založené na principech

Autor: Covey R.Stephen

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Skutečný charakter a rozvoj schopností a dovedností lidí jsou spojeny s přirozenými zákony a principy. Pokud si tuto skutečnost uvědomíme, získáme sílu k překonání starých návyků, dokážeme změnit paradigmata, zpřetrhat vazby s minulostí a dosáhnout a efektivnosti v mezilidských vztazích. V dnešním prostředí často bývá mimořádně těžké „zakotvit“ a nalézt v něm své uplatnění. Takové zakotvení

Sleva 25 % z běžně ceny 419 Kč

Naše cena: 313 Kč

Skladem

Efektivní systém řízení strategie-Nový nástroj zvyšování výkonnosti

Autor: Kolektiv autorů - Kaplan S.Robert,Norton P.David

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nejnovější kniha tvůrců manažerské koncepce Balanced Scorecard představuje další významný mezník ve vývoji strategického myšlení a strategického managementu. Autoři v ní předkládají ověřený šestifázový systém tvorby a řízení strategie, jenž integruje a koordinuje různé prvky implementace strategie a představuje inovativní nástroj zvyšování výkonnosti organizace a dosahování jejích hodnotových

Sleva 25 % z běžně ceny 549 Kč

Naše cena: 410 Kč

Skladem

Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech

Autor: Kolektiv autorů - Bob Whitman,Breck England,Stephen R. Covey

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Jedinou jistou věcí, jedinou konstantou našich životů (a pochopitelně i podnikatelského prostředí) je nejistota. Přesto existují výjimečné organizace, které trvale podávají vynikající výkon a dosahují skvělých výsledků, bez ohledu na proměnlivost vnějšího, ekonomického a podnikatelského prostředí. Nejnovější kniha autorského týmu v čele se S. R. Coveyem Jak dosahovat předvídatelných výsledků v

Sleva 25 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 201 Kč

Skladem

Versatilní vedení

Autor: Kolektiv autorů - Jarošová Eva,Kaiser Robert B.,Pavlica Karel

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Známí vysokoškolští pedagogové ve spolupráci s americkým odborníkem na problematiku vedení lidí představují jedinečnou koncepci versatilního vedení, která zdůrazňuje nutnost osvojit si soubor zdánlivě protikladných, avšak doplňujících se manažerských dovedností a jejich přiměřeného a vyváženého uplatňování v praxi. Kniha nabízí postupy, jak se vyvarovat jednostranného používání silných stránek

Sleva 26 % z běžně ceny 349 Kč

Naše cena: 260 Kč

Skladem

Time Management 3.vyd.

Autor: Gruber David

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kniha známého lektora, tvůrce a propagátora racionálních technik duševní práce Davida Grubera Time Management, jejíž třetí rozšířené a doplněné vydání s podtitulem Efektivní hospodaření s časem – klíčová součást beneopedie edičně připravilo nakladatelství Management Press (brož., 232 str., doporučená cena 298 Kč), jako by byla důsledně vedena důrazem na onu výstižnou, v textu knihy citovanou

Sleva 25 % z běžně ceny 319 Kč

Naše cena: 238 Kč

Skladem

Benchmarking - Mýty a skutečnost

Autor: Kolektiv autorů - Halfarová Petra,Nenadál Jaroslav,Vykydal David

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Ojedinělá publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Přináší návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, přičemž každá z jeho fází je podrobně popsána z hlediska praktických postupů, metod a nástrojů, kterých lze využít při

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

Vztahová inteligence, 3. vydání

Autor: Stefan F. Gross

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
V novém, přepracovaném vydání úspěšné knihy německý odborník poskytuje praktický návod - strategii a realizační pravidla pro úspěšný, kvalitní a svobodný profesní (i osobní) život. Všechny tyto atributy závisejí na naší schopnosti navazovat a udržovat kvalitní mezilidské vztahy čili na naší vztahové inteligenci (Beziehungsintelligenz). Autor v knize učí, jak si osvojit zásady chování nezbytné k

Sleva 25 % z běžně ceny 379 Kč

Naše cena: 283 Kč

Skladem

Vnitřní hra tenisu - Mentální stránka vrcholového výkonu

Autor: W. Timothy Gallwey

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nejúspěšnější kniha mezinárodně proslulého trenéra a kouče odhaluje principy vnitřní ("skryté") hry odehrávající se v "hlavě" každého tenisty mezi "prvním já" (mysl) a "druhým já" (tělo), která spolu soupeří o převzetí kontroly nad hrou, a rozhodují tak o jejím úspěchu. Autor rozebírá jednoduché psychologické postupy, jak se s tímto vnitřním zápasem vyrovnat - jak jej "zklidnit" - a zlepšit tak

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem



G K podpis SKY

Přihlášení uživatele