Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Psychologie, kariéra a osobní rozvoj

Manažerská psychologie a sociologie

Autor: Kolektiv autorů - Eva Bedrnová,Eva Jarošová,Ivan Nový

publisher: Management Press

3 / 5
25 %
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své

Sleva 25 % z běžně ceny 698 Kč

Naše cena: 521 Kč

Skladem

Inner Game pro manažery, 2. vydání

Autor: Gallwey W. Timothy

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Nové, druhé doplněné a aktualizované vydání bestselleru „Inner Game of Work“ W. Timothyho Gallweye, mezinárodně uznávaného autora, konzultanta a vynikajícího kouče, které pod názvem Inner Game pro manažery a s podtitulem Tajemství vysoké pracovní výkonnosti připravilo nakladatelství Management Press (brož., 260 str., doporučená cena 360 Kč, z angličtiny knihu přeložil Aleš Lisa), aplikuje

Sleva 25 % z běžně ceny 389 Kč

Naše cena: 290 Kč

Skladem

Tajemství spolupráce v týmech - Action Learning - praktický management

Autor: Kolektiv autorů - Viktor Bosák,Tomáš Bujna,Michal Henych,Sláva Kubátová,David Müller

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Vzhledem k povaze „komplexních“ problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností jejich studentů-manažerů formulují autoři klíčové dovednosti, které si manažeři musí osvojit v zájmu úspěšné spolupráce s jejich kolegy i ostatními zájmovými skupinami. Vychází v edici Action Learning – praktický management.

Sleva 25 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Vedení založené na principech

Autor: Covey R.Stephen

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Skutečný charakter a rozvoj schopností a dovedností lidí jsou spojeny s přirozenými zákony a principy. Pokud si tuto skutečnost uvědomíme, získáme sílu k překonání starých návyků, dokážeme změnit paradigmata, zpřetrhat vazby s minulostí a dosáhnout a efektivnosti v mezilidských vztazích. V dnešním prostředí často bývá mimořádně těžké „zakotvit“ a nalézt v něm své uplatnění. Takové zakotvení

Sleva 25 % z běžně ceny 419 Kč

Naše cena: 313 Kč

Skladem

Mistři ovlivňování - aneb Umění změnit téměř vše

Autor: Kolektiv autorů - Kerry Patterson,Joseph Grenny,David Maxfield

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nejnovější práce autorů tří dalších mezinárodních bestsellerů, poradců v oboru behaviorální a sociální psychologie a rozvoje vůdcovských dovedností, rozpracovává originální metodu účinného uplatňování vlivu a implementace změn, a to jak v pracovním prostředí, tak i v osobním a rodinném životě. Na příkladech z různých odvětví, společenských prostředí a z různých koutů světa autoři ukazují, že při

Sleva 25 % z běžně ceny 409 Kč

Naše cena: 305 Kč

Skladem

Strategie modrého oceánu

Autor: Mauborgne Renée

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Autor: Zyman Sergio

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční ""voodoo"" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak

Sleva 25 % z běžně ceny 410 Kč

Naše cena: 306 Kč

Skladem

Trénink sociálních a manažerských dovedností, 2.vydání

Autor: Jarošová Eva

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Publikace zkušených vysokoškolských pedagogů nabízí nové zkušenosti se souborem interaktivních technik, které se v našich podmínkách již osvědčily a jichž lze úspěšně využít ve výcvikových programech manažerských a sociálních dovedností. Zabývá se technikami zaměřenými jednak na učení, sebepoznávání a poznávání druhých, jednak na zdokonalování komunikačních schopností. Neopomíjí ani dovednosti

Sleva 25 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem

8. návyk

Autor: Stephen R. Covey

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Kniha proslulého autora a rádce, jehož "7 návyků vůdčích osobností" je považováno za jednu z nejvlivnějších knih 20. století, se zaměřuje na osvojování si potřebného nového návyku, jenž v nové době informací a znalostí umožní člověku nalézt cestu k prosazení osobní výjimečnosti a k sebeuspokojení v pracovním i v osobním životě. Musíme se naučit řídit se svým vnitřním hlasem (najít sebe sama, být

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem u dodavatele

Intuitivní reklama

Autor: Toman Miloš

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního

Sleva 26 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 222 Kč

Skladem

Management partnerství s dodavateli

Autor: Nenadál Jaroslav

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kniha významného domácího odborníka seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s vhodnými metodami a nástroji jejich rozvoje (hodnocení a výběr vhodných dodavatelů, společné plánování s dodavateli, posuzování vyzrálosti managementu u dodavatelů, ověřování shody dodávek, hodnocení výkonnosti u dodavatelů, neustálé zlepšování u dodavatelů aj.) a přináší řadu

Sleva 25 % z běžně ceny 480 Kč

Naše cena: 358 Kč

Skladem

Alignment - systémové vyladění organizace

Autor: Kaplan Robert S.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Nový praktický průvodce organizační transformací, přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců dnes široce uplatňované manažerské koncepce Balanced Scorecard na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací ukazuje nové možnosti jejího uplatnění - jejího propojení s mapami strategie a jejího využití v procesu vzájemného strategického ""vylaďování""

Sleva 25 % z běžně ceny 510 Kč

Naše cena: 380 Kč

Skladem

Nový obraz budoucnosti, 3. vydání

Autor: Gibson Rowan (ed.)

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Doplněné vydání světového bestselleru; kniha původních příspěvků čelných světových představitelů vědy o managementu a dalších společenských věd (např. A. Toffler, Ch. Handy, S. Covey, M. Porter, M. Hammer, P. Senge, W. Bennis, J. Kotter, A. Ries a J. Trout, P. Kotler, J. Naisbitt, L. Thurow) je jedinečným souborem úvah o probíhajících změnách v ekonomickém prostředí, byznysu, managementu a

Sleva 25 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing v pohybu

Autor: Dipak C. Jain

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové

Sleva 26 % z běžně ceny 380 Kč

Naše cena: 283 Kč

Skladem

Intuitivní marketing, 2. vydání

Autor: Toman Miloš

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především

Sleva 25 % z běžně ceny 240 Kč

Naše cena: 179 Kč

Skladem

Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše

Autor: Covey Stephen M.R.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho ""7 návyků skutečně efektivních lidí"" a ""8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti"". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji

Sleva 25 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 335 Kč

Skladem

Strategie firemní komunikace, 2. vydání

Autor: Horáková Iveta

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři"" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin,

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Management podle Druckera

Autor: Haas Edersheim Elizabeth

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Autorka, americká konzultantka a úspěšná autorka, vedla s Peterem F. Druckerem více než 16 měsíců obsažné rozhovory, které se staly základem této jeho ""myšlenkové biografie"". Kniha zachycuje Druckerovy zásadní manažerské koncepce a sleduje případy jejich úspěšných praktických aplikací i možnosti jejich uplatnění v podmínkách rizik a příležitostí nadcházejících desetiletí. Přináší jeho postřehy

Sleva 25 % z běžně ceny 450 Kč

Naše cena: 336 Kč

Skladem

Přesvědčování. Umění dosáhnout svého

Autor: Lakhani Dave

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Kniha proslulého marketéra a poradce v oboru komunikace určená jak manažerům a podnikatelům, tak i všem těm, kteří dennodenně musí někoho přesvědčovat o své věci (rodinné příslušníky, přátele), krok za krokem seznamuje čtenáře s osvědčenými účinnými technikami přesvědčování, které jsou založeny nikoli na manipulaci, nýbrž na čestnosti, otevřenosti, autentičnosti a schopnosti ""vyprávět"" svůj

Sleva 26 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 222 Kč

Skladem

Vědomí naléhavosti

Autor: Kotter John P.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Knižní novinka Johna Kottera, předního světového odborníka v oboru vedení lidí a prosazování a řízení změn, se soustřeďuje na hlavní předpoklad a první, nejtěžší krok originálního osmifázového rámce úspěšné realizace procesu změny – vyvolávání a udržování pravého a konstruktivního vědomí naléhavosti změny: jedinečného postoje, jenž vede lidi k tomu, aby se zbavovali nebezpečného sebeuspokojení,

Sleva 25 % z běžně ceny 348 Kč

Naše cena: 260 Kč

Skladem



Přihlášení uživatele