Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Psychologie, kariéra a osobní rozvoj

7 návyků skutečně efektivních lidí

Autor: Stephen M. R. Covey

publisher: Management Press

3.7 / 5
26 %
Vliv Stephena R. Coveyho se rozšířil natolik, že obsáhl celou naši planetu. Covey během této doby diskutoval s mnoha lidmi na svých seminářích i mimo ně, s mnoha vrcholovými manažery i běžnými pracovníky a nejrůznějšími způsoby je seznamoval s principy efektivního života a s tím, jak jich dosáhnout. V době svého skonu v roce 2012 byl považován za jednoho z nejvlivnějších lidí na světě a kniha 7

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Tajemství spolupráce v týmech - Action Learning - praktický management

Autor: Kolektiv autorů - Viktor Bosák,Tomáš Bujna,Michal Henych,Sláva Kubátová,David Müller

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Vzhledem k povaze „komplexních“ problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností jejich studentů-manažerů formulují autoři klíčové dovednosti, které si manažeři musí osvojit v zájmu úspěšné spolupráce s jejich kolegy i ostatními zájmovými skupinami. Vychází v edici Action Learning – praktický management.

Sleva 25 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Kmen - Všichni chceme někam patřit

Autor: Sebastian Junger

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Žijeme ve společnosti, která nám zajišťuje maximální míru pohodlí, aniž bychom přitom museli vstupovat do kontaktu s jinými lidmi. Navzdory všem moderním vymoženostem ovšem máme stále pocit, že nám něco chybí. Máme totiž v sobě bytostně zakódovanou potřebu být součástí nějaké skupiny, která má společný cíl a která se řídí vlastními, nepsanými zákony. Potřebujeme zkrátka být součástí „kmene“. A

Sleva 25 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 201 Kč

Skladem

Vyvážený leadership (1. vyd. jako Versatilní vedení) - Dynamika manažerských dovedností

Autor: Kolektiv autorů - Eva Jarošová, Karel Pavlica

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Přední vysokoškolští pedagogové představují koncepci vyváženého vedení lidí, která zdůrazňuje nutnost osvojit si soubor zdánlivě protikladných, avšak doplňujících se manažerských dovedností a jejich efektivního, mnohostranného uplatňování v praxi. Kniha je založená na koncepci versatilního vedení rozpracované Robertem E. Kaplanem a Robertem B. Kaiserem. Jejím cílem je pomoci manažerům nacházet

Sleva 26 % z běžně ceny 380 Kč

Naše cena: 283 Kč

Skladem u dodavatele

7 návyků spokojené rodiny

Autor: Stephen M. R. Covey

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kniha Stephena R. Coveyho, mezinárodně uznávaného odborníka na vedení lidí, konzultanta, autora motivační literatury, charakterizuje 7 návyků, jež je třeba si osvojit, abychom jednali co možná nejefektivněji, a jež jsou základem pro vytvoření harmonické osobnosti, potažmo rodiny. Autor poukazuje na to, že rodina je – či by měla být – základním stavebním kamenem společnosti, a aby lidem přinášela

Sleva 25 % z běžně ceny 699 Kč

Naše cena: 521 Kč

Skladem

Řízení lidských zdrojů, základy moderní personalistiky, 4.v.

Autor: Koubek Josef

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nové vydání vysokoškolské učebnice a osvědčené příručky pro podnikovou praxi tematicky pokrývá všechny úlohy personalistiky ve firmě, a navíc byla do knihy nově zaměřena aktuální témata, jako jsou koncepce intelektuálního a lidského kapitálu, problematika řízení talentů či pojetí pracovních rolí. Text kapitol více respektuje stále šířeji uplatňovanou koncepci řízení pracovního výkonu, nově se

Sleva 25 % z běžně ceny 489 Kč

Naše cena: 365 Kč

Skladem u dodavatele

Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše

Autor: Covey Stephen M.R.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho ""7 návyků skutečně efektivních lidí"" a ""8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti"". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji

Sleva 25 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 335 Kč

Skladem

Typologie osobnosti pro manažery

Autor: Michal Čakrt

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kkniha Michala Čakrta se tentokrát neobrací na profesně vymezenou skupinu, ale na nejširší okruh čtenářů, rovněž vychází z typologie MBTI (Myer-Briggs Type Indicator), již po desetiletí úspěšně používané v partnerském a personálním poradenství, ve školství apod. Tento Čakrtův skvělý "klíč k určování lidí" vám pomůže nejen k sebepoznání, ale umožní vám lépe porozumět také přátelům, partnerům či

Sleva 25 % z běžně ceny 419 Kč

Naše cena: 313 Kč

Skladem

Typologie osobnosti

Autor: Michal Čakrt

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Nová kniha Michala Čakrta, autora bestselleru "Typologie osobnosti pro manažery", která se tentokrát neobrací na profesně vymezenou skupinu, ale na nejširší okruh čtenářů, rovněž vychází z typologie MBTI (Myer-Briggs Type Indicator), již po desetiletí úspěšně používané v partnerském a personálním poradenství, ve školství apod. Tento Čakrtův skvělý "klíč k určování lidí" vám pomůže nejen k

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem u dodavatele

VYLUXUSOVANÉ MOZKY - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

publisher: Management Press

2.5 / 5
25 %
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k ovlivňování zákazníků, aby je přiměli k nákupu. Překlad z

Sleva 25 % z běžně ceny 99 Kč

Naše cena: 74 Kč

Skladem

Manažerská psychologie a sociologie

Autor: Kolektiv autorů - Eva Bedrnová,Eva Jarošová,Ivan Nový

publisher: Management Press

2.5 / 5
25 %
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své

Sleva 25 % z běžně ceny 698 Kč

Naše cena: 521 Kč

Skladem

Rychločtení, rychlostudium, info management

Autor: Gruber David

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nové, upravené a rozšířené vydání úspěšného bestselleru známého tvůrce a lektora racionálních technik duševní práce je určeno všem, kdo chtějí rychle studovat a číst, a šetřit tak vlastním časem. Jádro knihy tvoří soubor technik racionálního čtení, jejichž osvojení umožňuje čtenáři zvyšovat rychlost čtení, objem zapamatovaného a zlepšovat schopnost pracovat s informacemi. Nové vydání obsahuje

Sleva 25 % z běžně ceny 389 Kč

Naše cena: 290 Kč

Skladem

Vztahová inteligence, 3. vydání

Autor: Stefan F. Gross

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
V novém, přepracovaném vydání úspěšné knihy německý odborník poskytuje praktický návod - strategii a realizační pravidla pro úspěšný, kvalitní a svobodný profesní (i osobní) život. Všechny tyto atributy závisejí na naší schopnosti navazovat a udržovat kvalitní mezilidské vztahy čili na naší vztahové inteligenci (Beziehungsintelligenz). Autor v knize učí, jak si osvojit zásady chování nezbytné k

Sleva 25 % z běžně ceny 379 Kč

Naše cena: 283 Kč

Skladem

MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE: NOVÉ TRENDY 3.0

publisher: Management Press

0 / 5
25 %

Sleva 25 % z běžně ceny 399 Kč

Naše cena: 298 Kč

Skladem

8. návyk - Od efektivnosti k výjimečnosti

Autor: Stephen R. Covey

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Svět se neustále mění. Problémy, jimž dnes čelíme v rodině, na pracovištích či v různých v komunitách, a úkoly, které musíme řešit, se stávají stále složitějšími a nabývají nových podob a forem. Být efektivní již nestačí. Chtějí-li jedinec nebo organizace být dnešním světě turbulentních změn – ve věku znalostí a informací - uspět, musí se stát výjimečnými, tzn. že musí podstatně změnit způsob

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu - Jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím

Autor: Perry Marshall

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch!

Sleva 25 % z běžně ceny 429 Kč

Naše cena: 320 Kč

Skladem

Management osobního rozvoje - Duševní hygiena, sebeřízení, efektivní životní styl

Autor: Kolektiv autorů - Eva Bedrnová,Daniela Pauknerová,Kateřina Cajthamlová

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Rostoucí náročnost života klade stále vyšší požadavky na sociální odpovědnost institucí za formování a průběžný rozvoj jednotlivců, ale také na jejich individuální odpovědnost za vlastní život a jeho efektivní naplňování. Kromě toho, že jsme zaměstnáni, toužíme ve svém soukromém životě navázat smysluplné partnerské a přátelské vztahy, toužíme po seberealizaci a vnitřním naplnění, kariéře, získání

Sleva 25 % z běžně ceny 499 Kč

Naše cena: 372 Kč

Skladem

Kodex lídrů - Pět základních pravidel vedení lidí

Autor: Kolektiv autorů - Ulrich Dave, Norm Smallwood, Kate Sweetman

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Autoři knihy Kodex lídrů si vytkli nesmírně obtížný cíl. Z nepřeberného množství literatury věnované problematice leadershipu a ze stovek rozhovorů s manažery nejúspěšnějších a nejinovativnějších společností se pokusili – a dlužno říci, že úspěšně – vydestilovat podstatu, která odlišuje skutečné vůdce od těch, kteří jsou lídry jen na papíře.

Sleva 25 % z běžně ceny 249 Kč

Naše cena: 186 Kč

Skladem

Konverzační inteligence - Klíč k úspěchu v práci a byznysu

Autor: Judith E. Glaser

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Rozhovor není to, za co jej obvykle považujeme. Většina z nás chápe totiž rozhovor velmi úzce - jako pouhé sdílení informací. Ale rozhovor ve skutečnosti znamená mnohem víc. Ovlivňuje to, jak myslíme, jak jednáme, jak vnímáme realitu i jak se v realitě cítíme. A rozhovory jsou nakonec i tím, co nám umožňuje realitu měnit.

Sleva 25 % z běžně ceny 429 Kč

Naše cena: 320 Kč

Skladem

Vnitřní hra tenisu - Inner Game od Tennis

Autor: W. Timothy Gallwey

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nejúspěšnější kniha mezinárodně proslulého trenéra a kouče odhaluje principy vnitřní ("skryté") hry odehrávající se v "hlavě" každého tenisty mezi "prvním já" (mysl) a "druhým já" (tělo), která spolu soupeří o převzetí kontroly nad hrou, a rozhodují tak o jejím úspěchu. Autor rozebírá jednoduché psychologické postupy, jak se s tímto vnitřním zápasem vyrovnat - jak jej "zklidnit" - a zlepšit tak

Sleva 25 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem u dodavatele

Platební služby

Autor: Otakar Schlossberger

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Kniha zkušeného odborníka v oblasti platebních systémů, bankovnictví a pojišťovnictví vysvětluje základní a pokročilejší souvislosti nabídky a spotřeby platebních služeb, a to jak ve vnitrostátním, tak zahraničním, a zejména přeshraničním platebním styku, jejich kategorie a formy, jakož i fungování příslušných instrumentů a systémů. Dále se věnuje právům a povinnostem smluvních stran při

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

To nejdůležitější z Druckera v jednom svazku

Autor: Peter F. Drucker

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Kniha nejvýznamnějšího představitele moderního světového managementu přináší to nejpodstatnější a nejlepší z jeho bohatého celoživotního díla. Toto Druckerovo "ohlédnutí do budoucnosti" pojmenovává základní východiska a principy managementu a jeho úkoly, problémy, výzvy a příležitosti, takže všem profesionálům dává do rukou spolehlivý nástroj, který jim umožní čelit novým nárokům ekonomického a

Sleva 25 % z běžně ceny 499 Kč

Naše cena: 372 Kč

Skladem u dodavatele

Vnitřní hra tenisu - Mentální stránka vrcholového výkonu

Autor: W. Timothy Gallwey

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nejúspěšnější kniha mezinárodně proslulého trenéra a kouče odhaluje principy vnitřní ("skryté") hry odehrávající se v "hlavě" každého tenisty mezi "prvním já" (mysl) a "druhým já" (tělo), která spolu soupeří o převzetí kontroly nad hrou, a rozhodují tak o jejím úspěchu. Autor rozebírá jednoduché psychologické postupy, jak se s tímto vnitřním zápasem vyrovnat - jak jej "zklidnit" - a zlepšit tak

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem

Umění zkratky - Jak si hackeři, inovátoři a ikony zkracují cestu k úspěchu

Autor: Shane Snow

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Novinář, inovátor a podnikatel Shane Snow tvrdí, že příběhy mimořádně úspěšných osob nesou jeden společný rys: obvykle nerespektují zavedená pravidla, přemýšlejí o problémech zcela novým, netradičním způsobem, daří se jim najít určitou „zkratku, po níž se zatím nikdo nevydal a která vede k cíli rychleji a efektivněji než cesta, po níž kráčí většina. Využívají tzv. laterální myšlení a chovají se

Sleva 25 % z běžně ceny 389 Kč

Naše cena: 290 Kč

Skladem



Přihlášení uživatele