Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Psychologie, kariéra a osobní rozvoj

7 návyků skutečně efektivních lidí

Autor: Stephen M. R. Covey

publisher: Management Press

3.4 / 5
26 %
Vliv Stephena R. Coveyho se rozšířil natolik, že obsáhl celou naši planetu. Covey během této doby diskutoval s mnoha lidmi na svých seminářích i mimo ně, s mnoha vrcholovými manažery i běžnými pracovníky a nejrůznějšími způsoby je seznamoval s principy efektivního života a s tím, jak jich dosáhnout. V době svého skonu v roce 2012 byl považován za jednoho z nejvlivnějších lidí na světě a kniha 7

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem

Pátá disciplína - Teorie a praxe učící se organizace

Autor: Peter M. Senge

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Aktualizované vydání bestselleru Petera M. Sengeho – jedné z nejvýznamnějších osobností v oboru managementu – lze bez nadsázky zařadit mezi klasická díla světové manažerské literatury. Vychází z patnácti let zkušeností s uplatňováním hlavních myšlenek knihy v praxi a dokazuje, že jedinou konkurenční výhodou, kterou může organizace získat, je schopnost učit se rychleji než konkurence. Popisuje,

Sleva 25 % z běžně ceny 759 Kč

Naše cena: 566 Kč

Skladem

Tajemství spolupráce v týmech - Action Learning - praktický management

Autor: Kolektiv autorů - Viktor Bosák,Tomáš Bujna,Michal Henych,Sláva Kubátová,David Müller

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Vzhledem k povaze „komplexních“ problémů, které dnes musí řešit, potřebují manažeři specifickou sadu interpersonálních dovedností. Na základě svých zkušeností i zkušeností jejich studentů-manažerů formulují autoři klíčové dovednosti, které si manažeři musí osvojit v zájmu úspěšné spolupráce s jejich kolegy i ostatními zájmovými skupinami. Vychází v edici Action Learning – praktický management.

Sleva 25 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Kmen - Všichni chceme někam patřit

Autor: Sebastian Junger

publisher: Management Press

5 / 5
25 %
Žijeme ve společnosti, která nám zajišťuje maximální míru pohodlí, aniž bychom přitom museli vstupovat do kontaktu s jinými lidmi. Navzdory všem moderním vymoženostem ovšem máme stále pocit, že nám něco chybí. Máme totiž v sobě bytostně zakódovanou potřebu být součástí nějaké skupiny, která má společný cíl a která se řídí vlastními, nepsanými zákony. Potřebujeme zkrátka být součástí „kmene“. A

Sleva 25 % z běžně ceny 269 Kč

Naše cena: 201 Kč

Skladem

VYLUXUSOVANÉ MOZKY - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k ovlivňování zákazníků, aby je přiměli k nákupu. Překlad z

Sleva 25 % z běžně ceny 99 Kč

Naše cena: 74 Kč

Skladem

Ego je váš nepřítel - Jak zkrotit přebujelé já a prosadit se

Autor: Ryan Holiday

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Ryan Holiday, jeden z předních myslitelů své generace, ve své zatím nejlepší knize rozebírá ego, které je, dle jeho názoru, nepřítelem všeho, co opravdu chceme dokázat. Snad každý člověk se považuje za dokonale vyrovnanou osobnost. Nicméně ego se o slovo přihlásí u každého, kdo má nějaké ambice, schopnosti, motivaci, nějaký potenciál, který chce naplnit. Přesně to, co z nás dělá slibné myslitele,

Sleva 25 % z běžně ceny 299 Kč

Naše cena: 223 Kč

Skladem

Manažerská psychologie a sociologie

Autor: Kolektiv autorů - Eva Bedrnová,Eva Jarošová,Ivan Nový

publisher: Management Press

3 / 5
25 %
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své

Sleva 25 % z běžně ceny 698 Kč

Naše cena: 521 Kč

Skladem

Rychločtení, rychlostudium, info management

Autor: Gruber David

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nové, upravené a rozšířené vydání úspěšného bestselleru známého tvůrce a lektora racionálních technik duševní práce je určeno všem, kdo chtějí rychle studovat a číst, a šetřit tak vlastním časem. Jádro knihy tvoří soubor technik racionálního čtení, jejichž osvojení umožňuje čtenáři zvyšovat rychlost čtení, objem zapamatovaného a zlepšovat schopnost pracovat s informacemi. Nové vydání obsahuje

Sleva 25 % z běžně ceny 389 Kč

Naše cena: 290 Kč

Skladem

Rychleji, levněji, lépe - Devět faktorů účinné transformace podnikových procesů

Autor: Kolektiv autorů - Michael Hammer,Lisa W. Hershman

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Poslední autorská kniha předního představitele světového managementu a ředitelky firmy Hammer & Co. představuje pragmaticky zaměřený program změny, jenž může vaší firmě přinést prosperitu v časech dobrých i zlých – vyšší růst a vyšší ziskovost na základě optimalizace všech vašich pracovních procesů tak, aby zkrátka byly rychlejší, levnější a lepší než procesy vašich konkurentů. Rychleji, levněji,

Sleva 25 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 335 Kč

Skladem

Třetí alternativa

Autor: Stephen R. Covey

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Ve své nejnovější - a bohužel i poslední - knize autor bestselleru "7 návyků..." představuje nový, vysoce účinný způsob řešení problémů, jimž každodenně čelíme ve svém profesním i osobním životě. Ukazuje, jak překonat tradiční postupy řešení konfliktů a nalézat takové, jež budou přijatelné pro všechny zúčastněné strany. Nejlepší postup není ani ten „můj“, ani „tvůj“, ale postup kvalitativně

Sleva 25 % z běžně ceny 529 Kč

Naše cena: 395 Kč

Skladem

Kultura organizace je cestou ke strategii

Autor: Kolektiv autorů - David Müller,Kolektiv

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
V pořadí již čtvrtá kniha ediční řady Action Learning – praktický management osvědčeného autorského kolektivu TC Business School charakterizuje vliv kultur organizací i prostředí, v němž organizace pracují. Kultura je v této publikaci pojata jako soubor hodnot a norem, které určují, jak se lidé uvnitř organizací nebo na jejich trzích chovají, jaké mají návyky a jaké jsou jejich pohledy na svět

Sleva 25 % z běžně ceny 309 Kč

Naše cena: 231 Kč

Skladem

Obtížné rozhovory - Jak vyjednávat o věcech, na nichž nejvíce záleží

Autor: Kolektiv autorů - Douglas Stone,Kolektiv

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Mezinárodní bestseller přináší návod, jak konstruktivně (a úspěšně) vyjednávat, aniž bychom byli zatíženi přemírou stresu a vypjatých emocí i za předpokladu, že jsme ke konfliktu více či méně přispěli. Autoři předkládají praxí ověřenou metodu, jak „obtížné rozhovory“ začínat, aniž bychom se začali bránit, jak při nich bez zbytečných útoků a obviňování postupovat a především jak se vyhnout

Sleva 25 % z běžně ceny 448 Kč

Naše cena: 334 Kč

Skladem

Manažer 80/20 - Dosáhněte co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím

Autor: Richard Koch

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Světově proslulý a úspěšný autor před lety seznámil svět s pravidlem 80/20 – s myšlenkou, že 80 procent vašeho úspěchu v jakékoli oblasti vaší činnosti je důsledkem pouhých 20 procent vámi vynaloženého času, úsilí a vašich klíčových rozhodnutí. Ve své nové knize ukazuje, jak tohoto pravidla využít tak, aby se i z vás stali efektivní manažeři a abyste dosahovali výjimečných výsledků ve

Sleva 25 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem

Mistři ovlivňování - aneb Umění změnit téměř vše

Autor: Kolektiv autorů - Kerry Patterson,Joseph Grenny,David Maxfield

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nejnovější práce autorů tří dalších mezinárodních bestsellerů, poradců v oboru behaviorální a sociální psychologie a rozvoje vůdcovských dovedností, rozpracovává originální metodu účinného uplatňování vlivu a implementace změn, a to jak v pracovním prostředí, tak i v osobním a rodinném životě. Na příkladech z různých odvětví, společenských prostředí a z různých koutů světa autoři ukazují, že při

Sleva 25 % z běžně ceny 409 Kč

Naše cena: 305 Kč

Skladem

Strategie modrého oceánu

Autor: Mauborgne Renée

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu… Ukazují, že trvalý

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem u dodavatele

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Autor: Zyman Sergio

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční ""voodoo"" marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak

Sleva 25 % z běžně ceny 410 Kč

Naše cena: 306 Kč

Skladem

Trénink sociálních a manažerských dovedností, 2.vydání

Autor: Jarošová Eva

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Publikace zkušených vysokoškolských pedagogů nabízí nové zkušenosti se souborem interaktivních technik, které se v našich podmínkách již osvědčily a jichž lze úspěšně využít ve výcvikových programech manažerských a sociálních dovedností. Zabývá se technikami zaměřenými jednak na učení, sebepoznávání a poznávání druhých, jednak na zdokonalování komunikačních schopností. Neopomíjí ani dovednosti

Sleva 25 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem

Intuitivní reklama

Autor: Toman Miloš

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního

Sleva 26 % z běžně ceny 298 Kč

Naše cena: 222 Kč

Skladem

Alignment - systémové vyladění organizace

Autor: Kaplan Robert S.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Nový praktický průvodce organizační transformací, přelomová kniha předních světových autorů a tvůrců dnes široce uplatňované manažerské koncepce Balanced Scorecard na řadě případových studií a příkladů z praxe světových podnikových i jiných organizací ukazuje nové možnosti jejího uplatnění - jejího propojení s mapami strategie a jejího využití v procesu vzájemného strategického ""vylaďování""

Sleva 25 % z běžně ceny 510 Kč

Naše cena: 380 Kč

Skladem

Nový obraz budoucnosti, 3. vydání

Autor: Gibson Rowan (ed.)

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Doplněné vydání světového bestselleru; kniha původních příspěvků čelných světových představitelů vědy o managementu a dalších společenských věd (např. A. Toffler, Ch. Handy, S. Covey, M. Porter, M. Hammer, P. Senge, W. Bennis, J. Kotter, A. Ries a J. Trout, P. Kotler, J. Naisbitt, L. Thurow) je jedinečným souborem úvah o probíhajících změnách v ekonomickém prostředí, byznysu, managementu a

Sleva 25 % z běžně ceny 398 Kč

Naše cena: 297 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing v pohybu

Autor: Dipak C. Jain

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové

Sleva 26 % z běžně ceny 380 Kč

Naše cena: 283 Kč

Skladem

Intuitivní marketing, 2. vydání

Autor: Toman Miloš

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především

Sleva 25 % z běžně ceny 240 Kč

Naše cena: 179 Kč

Skladem

Důvěra: jediná věc, která dokáže změnit vše

Autor: Covey Stephen M.R.

publisher: Management Press

0 / 5
25 %
"Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky bestsellerů S. R. Coveyho ""7 návyků skutečně efektivních lidí"" a ""8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti"". Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů. Důvěra a rychlost, s níž ji

Sleva 25 % z běžně ceny 449 Kč

Naše cena: 335 Kč

Skladem

Strategie firemní komunikace, 2. vydání

Autor: Horáková Iveta

publisher: Management Press

0 / 5
26 %
"Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři"" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin,

Sleva 26 % z běžně ceny 439 Kč

Naše cena: 327 Kč

Skladem



G K podpis SKY
Letní čtení

Přihlášení uživatele