Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Učebnice - Střední školy - Moudrý Marek

Marketing Základy marketingu 1 - Učebnice studenta

Autor: Marek Moudrý

publisher: Computer Media

3.8 / 5
27 %
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a

Sleva 27 % z běžně ceny 210 Kč

Naše cena: 153 Kč

Skladem

Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele

Autor: Moudrý Marek

publisher: Computer Media

3.3 / 5
26 %
Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům.

Sleva 26 % z běžně ceny 330 Kč

Naše cena: 244 Kč

Skladem

Politologie a člověk v mezinárodním prostředí - Občanský a společenskovědní základ

Autor: Kolektiv autorů - Tereza Köhlerová, Marek Moudrý

publisher: Computer Media

0 / 5
26 %
Politologie je velmi starou naukou, jejíž kořeny sahají až do starověkých říší. Význačného rozmachu doznala za středověku a novověku. V 19. a 20. století byly položeny základy moderní politologie, z jejíchž poznatků se čerpá i v současnosti. Politologie se dotýká všech oborů lidské činnosti a také života každého člověka.

Sleva 26 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 163 Kč

Skladem

Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta

Autor: Moudrý Marek

publisher: Computer Media

0 / 5
26 %
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností

Sleva 26 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 163 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing: Základy marketingu 2 - Učebnice studenta

Autor: Marek Moudrý

publisher: Computer Media

0 / 5
26 %
Titul zohledňuje stanovený obsah učiva marketingu vycházející z RVP 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Doporučená hodinová dotace je 2 hod/týdně ve 3. ročníku.

Sleva 26 % z běžně ceny 220 Kč

Naše cena: 163 Kč

Skladem

Marketing - základy marketingu 1. učebnice studenta

Autor: Moudrý Marek

publisher: Computer Media

0 / 5
22 %
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a

Sleva 22 % z běžně ceny 210 Kč

Naše cena: 164 Kč

Skladem u dodavatele

Marketing - základy marketingu 2. učebnice studenta

Autor: Moudrý Marek

publisher: Computer Media

0 / 5
22 %
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a

Sleva 22 % z běžně ceny 210 Kč

Naše cena: 164 Kč

Skladem



Knihy s dárkem
Zakázané ovoce

Přihlášení uživatele