Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

11 manažerských hříchů - Jak se manažeři připravují o kariéru, rozum, partnery a zábavu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Schuster Klaus
Vydavatel: Grada
Publikováno: 21.09.2010
Formát: 17×24 cm, 176 stran
Cena: 194 Kč ( 176 Kč bez DPH)
Ušetříte 75 Kč (28%)
Běžná cena 269 Kč
Dostupnost: Skladem (2ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (2ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 2 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 30.4.2017 11:11

Anotace

Jaké fatální chyby a manažerské hříchy mohou vzít půdu pod nohama i těm nejlepším manažerům a podnikatelům? Jak může manažer udělat sobě i ostatním z běžného pracovního dne peklo? Uznávaný autor vtipně a s velkou znalostí věci vrhá světlo na ty největší a nejčastější hříchy manažerů, kterých se při každodenní práci zas a znovu dopouštějí, a především konkrétně ukazuje, že to jde i jinak. Pojďte projít stránku za stránkou tuto jedinečnou knihu psanou s velkým nadhledem a obohaťte své dosavadní poznatky o mnoho zajímavých informací a příkladů z praxe. Získáte recept na úspěch, díky němuž se top manažeři a nejlepší podnikatelé dostanou na špici a udrží se na ni, a ještě si při tom užijí legraci.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3456-9
  • EAN: 9788024734569

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Klaus Schuster, MBA, byl dlouhou dobu ředitelem velké mezinárodní finanční instituce. Působil jako "hasič" problémů v zemích celého světa a měl na starosti vybudování firemní pobočky ve východní Evropě. Později si založil vlastní společnost a dnes dělá poradce, kouče a školitele špičkovým manažerům i mladým vedoucím ze všech branží a oblastí. Je autorem uznávaných článků a sloupků a i dnes jde občas svým chlebodárcům na nervy tím, že pro svou poradenskou činnost nevyžaduje kancelář, ale firemní auto - aby se mohl vydat přímo na místo zrodu všech hříchů i řešení veškerých problémů. Tedy na styčnou plochu mezi podnikem a zákazníky.


Přihlášení uživatele