Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

30 vteřin

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 2010
Formát: 1× Kniha, brožovaná, 200 stran, 12,5 × 20 cm, česky
Cena: 144 Kč ( 131 Kč bez DPH)
Ušetříte 45 Kč (24%)
Běžná cena 189 Kč
Dostupnost:

Anotace

Délka reklamního sporu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je se koupat ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce nejen v reklamním průmyslu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7422-061-6
  • EAN: 9788074220616

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele