Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

3ds max

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Kříž Jan
Vydavatel: Computer Press
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 248 stran - brožovaná lepená Kniha + CD ROM (10% DPH) 248 stran
Cena: 233 Kč ( 212 Kč bez DPH)
Ušetříte 66 Kč (22%)
Běžná cena 299 Kč
Na prodejně: Zboží je dostupné na prodejně (za běžnou cenu)
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 22.5.2017 20:07

Anotace

Tato kniha si neklade za cíl popsat na několika stech stran veškerou funkcionalitu 3ds max, ale spíše představit tipy a hotová řešení nejpoužívanějších technik a předat vám je z pohledu praktických postupů, aplikovatelných ihned na danou oblast. Řešení budou svým způsobem elementární a z hlediska dodržení jednoduchosti a srozumitelnosti jsou podána v kratších bodech. Čtenář této knihy by se měl orientovat v základních pojmech z oblasti 3D grafiky (například instance, modifikace nebo transformace objektů) a znát pracovní postup v oblasti 3D animací, včetně základních procedur vytváření objektů v 3ds max. Publikace je určena především mírně pokročilým uživatelům, kteří se vyznají ve 3D prostředí, umějí používat posun, rotaci a změnu měřítka objektů, avšak i začínající a středně pokročilí uživatelé díky hotovým řešením budou moci vyzkoušet probíranou techniku a proniknout tak rychleji do dané problematiky. Pokud si při práci v 3ds max kladete otázky například: - jak dosáhnout měkčích a transparentních stínů, - jak vytvořit materiál skla, vody nebo kovů, - jak zanimovat náhodně poblikávající světla, - jak nastavit nejvhodnější renderer pro globální osvětlení, - jak přiřadit postavě kosti a vytvořit základní animaci pohybu, - jak modelovat složité a organické modely, - jak renderovat pro tisk, - jak si ukládat renderovací přednastavení nebo renderovat s radiozitou, - jak si naprogramovat skripty, pak v této publikaci najdete potřebné a praxí prověřené odpovědi. V knize si ukážeme, jaký praktický význam mají často používané pojmy, jako jsou: rigging, global illumination, final gather, skin, Paint selection a Paint deformation, caustics, HDRI, Skin wrap/morph,Turbosmooth, Normal Maps, Camera Map per Pixel, Character Studio, reactor, Parameter Editor, stínovače (shaders), mental ray shaders, camera shaders, Cloth a mnoho dalších. Kniha je určena pro verze 3ds max 6 až 7.5. Doprovodné CD obsahuje zkušební verzi 3ds Max 8 a pracovní soubory k jednotlivým řešením. O autorovi: Jan Kříž pracuje již od roku 1996 v oblasti 3D animací a vizualizací v architektonickém ateliéru, působí jako překladatel, odborný korektor a autor článků a návodů o 3ds max pro server 3dscena.cz. V neposlední řadě provozuje individuální školení 3ds max, kde se věnuje praktickým aplikacím animačních technik.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025108857

Informace:

Věk od 15
Edice Hotová řešení
Barevnost - příloha tisk 4 barvami oboustranně
Počet tiskových stran - příloha 8 poc
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele