Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

40 největších mýtů o budování kariéry - Headhunter prozrazuje, na čem opravdu záleží

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 06.06.2011
Formát: 14×21 cm, 208 stran
Cena: 76 Kč ( 69 Kč bez DPH)
Ušetříte 13 Kč (15%)
Běžná cena 89 Kč
Dostupnost:

Anotace

Existuje bezpočet mýtů o tom, jak dosáhnout v kariéře vrcholu nebo co naopak brání našemu vzestupu. S těmito "nepsanými pravidly" se setkáváme v médiích, narážíme na ně ve firmách, v rozhovorech s kolegy či s údajnými odborníky. Některé z nich přetrvávají snad celou věčnost: "V padesáti jsem na kariéru už příliš starý", jiné jsou naopak zcela nové: "Bez pozornosti médií se kariéra udělat nedá" nebo "Se správnou sítí kontaktů jde profesní růst sám od sebe". Zkušený headhunter vám prozradí, na čem opravdu záleží při budování postavení v zaměstnání, co rozhoduje při výběru lidí a co ovlivňuje jejich kariérní postup. Mylné představy uvede na pravou míru a ukáže vám, které strategie a pravidla skutečně fungují a dovedou vás k úspěchu. Pusťte se do čtení této zajímavé a poutavé knížky a vybudujte si kariéru, o které sníte.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3740-9
  • EAN: 9788024737409

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Dr. Marcus Schmidt
Již deset let působí jako Managing Partner u německé poradenské společnosti hanover matrix GmbH v Mnichově. Jako headhunter poskytuje své služby nejen podnikům, ale také vrcholovým manažerům. Marcus Schmidt získal titul MBA na Graduate School of Business (University of Chicago), je absolventem vysoké školy ekonomického směru (Diplom-Kaufmann) a byl mu udělen doktorský titul v oboru sociologie. V minulosti pracoval jako asistent představenstva, později na pozici marketingového ředitele a ředitele pro strategické plánování v přední reklamní agentuře s celosvětovou působností, v neposlední řadě také zastával post strategického poradce ve významné společnosti poskytující podnikové poradenství. Pravidelně přispívá do německého ekonomického týdeníku Wirtschaftswoche.


Přihlášení uživatele