Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


49 marketingových tajemství

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Ron Finklestein
Vydavatel: BIZBOOKS
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 280 stran - brožovaná lepená Kniha 280 stran
Cena: 295 Kč ( 268 Kč bez DPH)
Ušetříte 83 Kč (22%)
Běžná cena 378 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 26.3.2017 12:36

Anotace

Každý se může stát lepším marketérem. Jestli nechcete ztrácet čas vatou, ale potřebujete praktické rady – jak získat nové zákazníky, jak zvýšit tržby nebo jak přilákat lepší zaměstnance – jste s Ronem Finkelsteinem a jeho knihou 49 marketingových tajemství na správné adrese. „Finkelsteinova kniha je výjimečná hned z několika důvodů. Za prvé – neobsahuje jenom názory a zkušenosti jediného autora. Místo toho Finkelstein posbíral ty nejlepší poznatky od řady malých podnikatelů a konzultantů, kteří sami prožili situace, jež popisují. Za druhé – autor se důsledně zaměřuje na problematiku malých, nanejvýše středních firem. Nezatěžuje vás náročnými recepty, které jsou použitelné leda tak v nadnárodních korporacích, ale píše na míru jednotlivcům a začínajícím firmám. No a za třetí – Finkelstein i jeho spoluautoři ze zásady neteoretizují, ale dívají se na věc prakticky. Místo odtažitého, akademického stylu dostanete na talíř jasné rady – co dělat tady a teď. Díky tomu je Finkelsteinova kniha cenným pomocníkem každého malého podnikatele – a může se stát jednou z vašich nejlepších investic v tomto roce.” – Martin Jaroš, ředitel marketingové komunikace společnosti T-Mobile „Silné osobnosti, zářivé hvězdy, osvícence – ty všechny nalezneme v této skvělé a poučné knize… Povinná četba pro každého, kdo zbožňuje marketing a zisky.” – Jay Conrad Levinson, otec guerilla marketingu, autor série knih Guerrilla Marketing, které se prodalo přes 14 milionů výtisků Ron Finklestein „Expert na úspěch malých firem”. „Zanícený podnikatel”. „Lídr”. „Ten, kdo umí lidi motivovat a dostat z nich výsledky”. „Team builder”. Takhle popisují Rona klienti a přední osobnosti světa byznysu. Ron Finklestein má za sebou dvacet pět let zkušeností s poradenstvím pro společnosti z žebříčku Fortune 1000, v němž figurují největší světové firmy. Vlastní společnost Akris, která pomáhá podnikatelům řešit složité problémy, které brzdí další rozvoj jejich firem. Radí podnikatelům, jak se prosadit v byznysu a dosáhnout svých osobních cílů a snů. Ron má zkušenosti s prací pro společnosti z celé řady odvětví a v nejrůznějších oblastech jejich fungování, od informačních technologií po marketing, od vedoucích pozic po prodej, a to vše mu umožňuje nabídnout praktické a prověřené myšlenky a strategie přínosné pro jakoukoli firmu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025114940

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu

Autor: Marek Merhaut

Běžná cena: 277 Kč

Ušetříte: 42 Kč 15 %

Naše cena: 235 Kč

Jak cool značky zůstávají hot-Marketing zaměřený na mladou "generaci Y"

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 37 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Prodejem k vítězství-Nejlepší kniha o prodeji, jaká kdy byla napsána - Nejlepší kniha o prodeji,…

Autor: Richard Denny

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 64 Kč 22 %

Naše cena: 225 Kč

Marketing jako šachová hra-Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Vítězné strategie…

Autor: Jaroslav Tručka

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 44 Kč 22 %

Naše cena: 155 Kč

Marketing služeb - Efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Miroslava Vaštíková

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Moderní marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

Public relations a politika - Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře - Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky

Autor: Eric Siegel

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Autor: Jacquie L Etang

Běžná cena: 575 Kč

Ušetříte: 132 Kč 23 %

Naše cena: 443 Kč

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty

Autor: Chalupa Radek

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 220 Kč

Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

Autor: Patalas Thomas

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Rozumíte svým zákazníkům?

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 64 Kč 22 %

Naše cena: 225 Kč

Regulace reklamy. Komentář

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 730 Kč

Ušetříte: 110 Kč 15 %

Naše cena: 620 Kč

7 principů masového marketingu

Autor: Mark Earls

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Reklamní slogany-a příběhy stojící za jejich vznikem - a příběhy stojící za jejich vznikem

Autor: Lionel Salem

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Marketing podle cílových skupin

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 99 Kč 22 %

Naše cena: 350 Kč

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Autor: Luboš Bárta

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 117 Kč 26 %

Naše cena: 332 Kč

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem

Autor: Vivien Lattenberg

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Jak mnohem lépe prodávat - Osvědčené metody a techniky prodeje používané nejlepšími obchodníky

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Internetový marketing

Autor: Viktor Janouch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Webová analytika 2.0

Autor: Avinash Kaushnik

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 130 Kč 22 %

Naše cena: 460 Kč

Mezinárodní marketing a informační technologie

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 315 Kč

Ušetříte: 47 Kč 15 %

Naše cena: 268 Kč

Billboard - Součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Autor: Klára Masařová

Běžná cena: 250 Kč

Ušetříte: 38 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

1001 reklamních tipů - Nápady a strategie z největších světových kampaní

Autor: Luc Dupont

Běžná cena: 280 Kč

Ušetříte: 73 Kč 26 %

Naše cena: 207 Kč

Politika a politický marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 590 Kč

Ušetříte: 88 Kč 15 %

Naše cena: 502 Kč

Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele