Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


49 marketingových tajemství

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Ron Finklestein
Vydavatel: BIZBOOKS
Jazyk: čeština
Formát: 167x225 mm / 280 stran - brožovaná lepená Kniha 280 stran
Cena: 295 Kč ( 268 Kč bez DPH)
Ušetříte 83 Kč (22%)
Běžná cena 378 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho ještě dnes:

  • odebrat na prodejně Praha 4 - Háje
  • expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 23.1.2017 16:57

Anotace

Každý se může stát lepším marketérem. Jestli nechcete ztrácet čas vatou, ale potřebujete praktické rady – jak získat nové zákazníky, jak zvýšit tržby nebo jak přilákat lepší zaměstnance – jste s Ronem Finkelsteinem a jeho knihou 49 marketingových tajemství na správné adrese. „Finkelsteinova kniha je výjimečná hned z několika důvodů. Za prvé – neobsahuje jenom názory a zkušenosti jediného autora. Místo toho Finkelstein posbíral ty nejlepší poznatky od řady malých podnikatelů a konzultantů, kteří sami prožili situace, jež popisují. Za druhé – autor se důsledně zaměřuje na problematiku malých, nanejvýše středních firem. Nezatěžuje vás náročnými recepty, které jsou použitelné leda tak v nadnárodních korporacích, ale píše na míru jednotlivcům a začínajícím firmám. No a za třetí – Finkelstein i jeho spoluautoři ze zásady neteoretizují, ale dívají se na věc prakticky. Místo odtažitého, akademického stylu dostanete na talíř jasné rady – co dělat tady a teď. Díky tomu je Finkelsteinova kniha cenným pomocníkem každého malého podnikatele – a může se stát jednou z vašich nejlepších investic v tomto roce.” – Martin Jaroš, ředitel marketingové komunikace společnosti T-Mobile „Silné osobnosti, zářivé hvězdy, osvícence – ty všechny nalezneme v této skvělé a poučné knize… Povinná četba pro každého, kdo zbožňuje marketing a zisky.” – Jay Conrad Levinson, otec guerilla marketingu, autor série knih Guerrilla Marketing, které se prodalo přes 14 milionů výtisků Ron Finklestein „Expert na úspěch malých firem”. „Zanícený podnikatel”. „Lídr”. „Ten, kdo umí lidi motivovat a dostat z nich výsledky”. „Team builder”. Takhle popisují Rona klienti a přední osobnosti světa byznysu. Ron Finklestein má za sebou dvacet pět let zkušeností s poradenstvím pro společnosti z žebříčku Fortune 1000, v němž figurují největší světové firmy. Vlastní společnost Akris, která pomáhá podnikatelům řešit složité problémy, které brzdí další rozvoj jejich firem. Radí podnikatelům, jak se prosadit v byznysu a dosáhnout svých osobních cílů a snů. Ron má zkušenosti s prací pro společnosti z celé řady odvětví a v nejrůznějších oblastech jejich fungování, od informačních technologií po marketing, od vedoucích pozic po prodej, a to vše mu umožňuje nabídnout praktické a prověřené myšlenky a strategie přínosné pro jakoukoli firmu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9788025114940

Informace:

Věk od 15
Barevnost - blok tisk 1 barvou oboustranně

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Autor: Luboš Bárta

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 84 Kč 19 %

Naše cena: 365 Kč

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 8 Kč 3 %

Naše cena: 261 Kč

Globální a lokální v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Agenda 21 - Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století

Autor: Michael Hammer

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 61 Kč 14 %

Naše cena: 368 Kč

Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 17 Kč 6 %

Naše cena: 252 Kč

Slovník mediální komunikace

Autor: Irena Reifová

Běžná cena: 364 Kč

Ušetříte: -12 Kč -3 %

Naše cena: 376 Kč

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Jak mnohem lépe prodávat - Osvědčené metody a techniky prodeje používané nejlepšími obchodníky

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 57 Kč 14 %

Naše cena: 342 Kč

Jak drahá je intuice?

Autor: Dan Ariely

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: -5 Kč -3 %

Naše cena: 154 Kč

Signál a šum

Autor: Nate Silver

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: -7 Kč -4 %

Naše cena: 206 Kč

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Regulace reklamy. Komentář

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 730 Kč

Ušetříte: 48 Kč 7 %

Naše cena: 682 Kč

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Autor: Viestová Kristína

Běžná cena: 377 Kč

Ušetříte: 25 Kč 7 %

Naše cena: 352 Kč

VYLUXUSOVANÉ MOZKY - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 57 Kč 14 %

Naše cena: 342 Kč

Jak posloucháme hudbu? Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Najdi vlastní styl v odívání Ve znamení elegance

Autor: Marie Němcová

Běžná cena: 49 Kč

Ušetříte: -2 Kč -4 %

Naše cena: 51 Kč

Mezinárodní marketing a informační technologie

Autor: Bohumír Štědroň A Kolektiv

Běžná cena: 263 Kč

Ušetříte: -9 Kč -3 %

Naše cena: 272 Kč

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Praktický marketing aneb co vám učebnice zatajily

Autor: Pavlíčková Monika

Běžná cena: 231 Kč

Ušetříte: 2 Kč 1 %

Naše cena: 229 Kč

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Strategie nákupu - krok za krokem

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 490 Kč

Ušetříte: 32 Kč 7 %

Naše cena: 458 Kč

Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu

Autor: Marek Merhaut

Běžná cena: 277 Kč

Ušetříte: 19 Kč 7 %

Naše cena: 258 Kč

Strategie modrého oceánu

Autor: Mauborgne Renée

Běžná cena: 439 Kč

Ušetříte: 63 Kč 14 %

Naše cena: 376 Kč

Žena a muž v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání)

Autor: Hana Machková

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 20 Kč 7 %

Naše cena: 279 Kč

Muzea a galerie. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Strategické válečné hry v podnikání

Autor: Gilad Benjamin

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 57 Kč 14 %

Naše cena: 342 Kč

Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: -3 Kč -4 %

Naše cena: 72 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele