Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Agenda Setting

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 11/2009
Formát: 200x134x20 mm Kniha 256 stran
Cena: 269 Kč ( 245 Kč bez DPH)
Ušetříte 80 Kč (23%)
Běžná cena 349 Kč
Dostupnost:

Anotace

Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Otázka zní, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. Kniha je určena studentům mediálních studií, politologie a sociologie. Maxwell McCombs vyučuje žurnalistiku na University of Texas v Austinu. Spolu s Donaldem Shawem zavedl roku 1968 termín agenda setting do mediálních studií a na toto téma publikoval řadu studií.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7367-591-2
  • EAN: 9788073675912

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele