Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Aleš Peprný Ida Vajčnerová Marek Záboj
Vydavatel: KEY Publishing
Publikováno: Ostrava
Formát: A5 92 stran
Cena: 141 Kč ( 128 Kč bez DPH)
Ušetříte 25 Kč (15%)
Běžná cena 166 Kč
Dostupnost: Skladem (6ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (6ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 26.4.2017 05:17

Anotace

Publikace je zaměřena na využití strategických aliancí v oblasti maloobchodu a cestovním ruchu. Zvláště jde o možnosti zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků formou vertikální kooperace ve výše uvedených odvětvích. V první části knihy je čtenář uveden do problematiky jak strategických aliancí, tak do tzv. nezávislého obchodu, který zde reprezentují české obchodní firmy snažící se zlepšit svoji tržní pozici a konkurovat nadnárodním obchodním řetězcům. Jedna z dalších kapitol se věnuje specifikům malých a středních podniků včetně zpracování metodiky a modelu hodnocení jejich úspěšnosti. V následující části je rozebráno postavení nezávislých nákupních aliancí na českém trhu, provedena predikce pro některé z nich a navržen model strategické aliance. Toto seskupení by pak mělo přinést především výhodnější vyjednávací pozici, a tím i příznivější obchodní podmínky při jednání s dodavatelskými firmami. V poslední kapitole je problematika strategických aliancí aplikována do oblasti cestovního ruchu na principech destinačního managementu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7418-130-6
  • EAN: 9788074181306

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele