Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Analýza obsahu mediálních sdělení

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 2011 (3. vydání)
Formát: 1× kniha, brožovaná, 150 stran, 14,5 × 20,5 cm, česky
Cena: 125 Kč ( 114 Kč bez DPH)
Ušetříte 40 Kč (24%)
Běžná cena 165 Kč
Dostupnost:

Anotace

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-246-1980-4
  • EAN: 9788024619804

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele