Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Angewandte Werbepsychologie in Marketing und Kommunikation

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: němčina
Publikováno: 2011
Formát: brožovaná; 216 stran kniha
Cena: 364 Kč běžně 405 Kč
Přidat 'Angewandte Werbepsychologie in Marketing und Kommunikation' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Psychologisch wirksame Kampagnen Wie nimmt der Kunde die Werbebotschaft wahr? Was löst in ihm das berühmte "Haben-Wollen" aus? Wie erreicht man selbst uninteressierte Zielgruppen? Das Buch verzahnt grundlegende Erkenntnisse der Werbepsychologie mit der konkreten Erstellung eines Kommunikationskonzeptes - immer bezugnehmend auf das Erleben und Verhalten der Konsumenten. Entstanden ist ein praxisorientiertes Lehrbuch, das wissenschaftlich fundiert den Weg zu effektiver Kundenansprache weist.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9783589239221

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele