Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Angewandte Werbepsychologie in Marketing und Kommunikation

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: D. Wiessner K. P. Fischer R. K. Bidmon
Vydavatel: Cornelsen Verlagskontor GmbH
Jazyk: němčina
Publikováno: 2011
Formát: brožovaná; 216 stran kniha
Cena: 364 Kč ( 331 Kč bez DPH)
Ušetříte 41 Kč (10%)
Běžná cena 405 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 28 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 28 pracovních dnů.

Anotace

Psychologisch wirksame Kampagnen Wie nimmt der Kunde die Werbebotschaft wahr? Was löst in ihm das berühmte "Haben-Wollen" aus? Wie erreicht man selbst uninteressierte Zielgruppen? Das Buch verzahnt grundlegende Erkenntnisse der Werbepsychologie mit der konkreten Erstellung eines Kommunikationskonzeptes - immer bezugnehmend auf das Erleben und Verhalten der Konsumenten. Entstanden ist ein praxisorientiertes Lehrbuch, das wissenschaftlich fundiert den Weg zu effektiver Kundenansprache weist.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9783589239221

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele