Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Arogance jako klíč k úspěchu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 2011
Formát: brožovaná; 140 x 210mm; 208 stran kniha
Cena: 192 Kč ( 175 Kč bez DPH)
Ušetříte 48 Kč (20%)
Běžná cena 240 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Tato kniha je napsána pro ženy. Je určena ženám, které chtějí uspět v zaměstnání, v profesi, kterou si vybraly, a kdekoli tam, kde se střetávají se světem mužů. Ať již jde o práci, studium nebo i vztahy doma nebo mezi přáteli – naučte se být arogantní i přiměřeně agresivní.

Arogance není nepřátelství, arogance je postoj, kterým hájíte svá práva, prosazujete své názory a dobýváte příležitosti.

Muž není stejný druh člověka jako žena, má jiné zvyky, má jiné instinkty, používá jinou řeč. Musíte se naučit rozumět této řeči stejně jako jinému cizímu jazyku, pokud chcete obstát ve srovnání s muži. A platí to i obráceně – pro muže, kteří vedou kolektivy žen, je dobré, pokud porozumí řeči žen, orientují se v jejich chování a signálech, které k nim vysílají.

Peter Modler napsal tuto knihu na základě mnohaletých zkušeností s vedením tzv. tréninků arogance, seminářů, na kterých s klientkami rozebírá různé konfliktní situace, zejména profesní vztahy mezi muži a ženami na pracovištích. Uvádí celou řadu konkrétních, ale i obecných problémů, se kterými se ženy setkávají, odhaluje pozadí střetů a nalézá jejich řešení.

Kniha je zakončena stručným desaterem, které by každá žena měla mít na paměti, pokud jí záleží na úspěchu a touží se prosadit nejen v zaměstnání. První přikázání zní: Nebudeš brát všechno smrtelně vážně! Tuto knihu ale vážně berte, protože vám může pomoci najít cestu k úspěchu: Naučte se být arogantní.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7413-162-2
  • EAN: 9788074131622

Informace:

Překlad František Ryčl

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele