Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Naomi Kleinová
Vydavatel: Argo
Publikováno: 2005 (1. vydání)
Formát: 1× Kniha, vázaná, 512 stran, 16 × 23 cm, česky
Cena: 406 Kč ( 369 Kč bez DPH)
Ušetříte 142 Kč (26%)
Běžná cena 548 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 5ks) - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 5ks).

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-7203-671-8
  • EAN: 9788072036714

Spoluautoři:

Překlad Kaas, Pavel

Informace:

Originál No Logo

Image je (skoro) na nic

Michal Nanoru, MF DNES, 13.8.2005

(...) Přístup Naomi Kleinové není radikální, zaslepený ani jednostranný; ideologicky má nejblíž k liberalismu. (...) Stylová jasnost a přijatelnost důvodů z Kleinové okamžitě udělaly hvězdu, která se přiřadila ke jménům jako Sontagová, Steinemová či Chomsky a Bez loga si vysloužilo nonsensové nálepky bible či Kapitál antiglobalizačního hnutí. (...) Její kniha je historická a angažovaná, nikoli filozofická. Její přínos je v pronikavé formulaci, v kombinaci již známého s obdivuhodným množstvím faktů a v osvětlení současného kontextu, který je bezprecedentní především co do jednoty korporací a rozmanitosti opozic.

;

Četba pro Mladé konzervativce

Štefan Švec, PRÁVO, 7.7.2005

(...) Rozdíly mezi výrobní a prodejní cenou jsou astronomické. Lidé z Evropy a USA jsou pro nadnárodní společnosti dobří jako zákazníci, ale už ne jako zaměstnanci. Kniha Bez loga přináší takových skutečností, ale hlavně dokladů, důkazů a svědectví pět set stran. (...) Málokdo dokáže společenskou studii napsat tak, aby vás mrzela každá chvíle zdržení v četbě. Kanaďanka Naomi Kleinová ano.

;

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Jak na krizi:33 okamžitých opatření pro vaši firmu

Autor: Simon Hermann

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Brand New - Nová podoba značek

Autor: Olins Wally

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Jak drahá je nepoctivost?

Autor: Dan Ariely

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 32 Kč 12 %

Naše cena: 237 Kč

Webová režie: Základy koncepčního myšlení u online projektů

Autor: Michal Hudeček

Běžná cena: 0 Kč

Naše cena: 0 Kč

Najdi vlastní styl v odívání Ve znamení elegance

Autor: Marie Němcová

Běžná cena: 49 Kč

Ušetříte: 3 Kč 6 %

Naše cena: 46 Kč

Zrádná nahodilost

Autor: Nassim Nicholas Taleb

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Copywriting - Pište texty, které prodávají

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Žena a muž v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Strategické válečné hry v podnikání

Autor: Gilad Benjamin

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Marketing symfonických orchestrů. Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze…

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 101 Kč 22 %

Naše cena: 358 Kč

Public relations

Autor: Denisa Hejlová

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Marketing - Výklad pojmov

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 596 Kč

Ušetříte: 89 Kč 15 %

Naše cena: 507 Kč

VYLUXUSOVANÉ MOZKY - Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Jak drahé je zdarma?

Autor: Dan Ariely

Běžná cena: 135 Kč

Ušetříte: 8 Kč 6 %

Naše cena: 127 Kč

Sebranka

Autor: Torey Hayden

Běžná cena: 284 Kč

Ušetříte: 17 Kč 6 %

Naše cena: 267 Kč

Jak drahá je intuice?

Autor: Dan Ariely

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Sociální marketing

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 72 Kč 24 %

Naše cena: 227 Kč

Management v deseti slovech - Zkušenosti muže, který vybudoval Tesco

Autor: Terry Leahy

Běžná cena: 469 Kč

Ušetříte: 103 Kč 22 %

Naše cena: 366 Kč

Strategie firemní komunikace, 2. vydání

Autor: Horáková Iveta

Běžná cena: 439 Kč

Ušetříte: 97 Kč 22 %

Naše cena: 342 Kč

Intuitivní marketing pro 21. století

Autor: Miloš Toman

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 64 Kč 22 %

Naše cena: 225 Kč

Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Úspěšný muž Jak nastartovat kariéru

Autor: Marie Němcová

Běžná cena: 49 Kč

Ušetříte: 3 Kč 6 %

Naše cena: 46 Kč

Mistr Sun a umění obchodu - Jak správně použít principy Umění války v podnikání

Autor: Mark R. Mcneilly

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Nový obraz budoucnosti, 3. vydání

Autor: Gibson Rowan (Ed.)

Běžná cena: 398 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 310 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi

Naomi Kleinová

Naomi Kleinová se narodila v Montrealu v roce 1970, žije v Torontu. Mapování celosvětového aktivismu namířeného proti vlivu nadnárodních korporací, ze kterého vzešla kniha Bez loga (poprvé vyšla v roce 2000), věnovala zhruba pět let. Svému tématu se nepřestala věnovat ani po jejím vydání, pravidelně přispívá do kanadského deníku The Globe and Mail, do britského Guardianu i dalších médií, pohostinsky přednášela na prestižních amerických univerzitách Harvard, Yale a New York University. V roce 2002 vychází kromě nového vydání No Logo její nová kniha Fences and Windows: Dispatches from the Front Lines of the Globalization Debate (Ploty a okna: Depeše z první linie debaty o globalizaci), která shrnuje její stati, články a přednášky na témata otevřená v její předchozí knize.


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele