Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Bez loga - Bez prostoru, bez volby, bez práce

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 2005 (1. vydání)
Formát: 1× Kniha, vázaná, 512 stran, 16 × 23 cm, česky
Cena: 406 Kč ( 369 Kč bez DPH)
Ušetříte 142 Kč (26%)
Běžná cena 548 Kč
Dostupnost:

Anotace

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 80-7203-671-8
  • EAN: 9788072036714

Spoluautoři:

Překlad Kaas, Pavel

Informace:

Originál No Logo

Image je (skoro) na nic

Michal Nanoru, MF DNES, 13.8.2005

(...) Přístup Naomi Kleinové není radikální, zaslepený ani jednostranný; ideologicky má nejblíž k liberalismu. (...) Stylová jasnost a přijatelnost důvodů z Kleinové okamžitě udělaly hvězdu, která se přiřadila ke jménům jako Sontagová, Steinemová či Chomsky a Bez loga si vysloužilo nonsensové nálepky bible či Kapitál antiglobalizačního hnutí. (...) Její kniha je historická a angažovaná, nikoli filozofická. Její přínos je v pronikavé formulaci, v kombinaci již známého s obdivuhodným množstvím faktů a v osvětlení současného kontextu, který je bezprecedentní především co do jednoty korporací a rozmanitosti opozic.

;

Četba pro Mladé konzervativce

Štefan Švec, PRÁVO, 7.7.2005

(...) Rozdíly mezi výrobní a prodejní cenou jsou astronomické. Lidé z Evropy a USA jsou pro nadnárodní společnosti dobří jako zákazníci, ale už ne jako zaměstnanci. Kniha Bez loga přináší takových skutečností, ale hlavně dokladů, důkazů a svědectví pět set stran. (...) Málokdo dokáže společenskou studii napsat tak, aby vás mrzela každá chvíle zdržení v četbě. Kanaďanka Naomi Kleinová ano.

;

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi

Naomi Kleinová

Naomi Kleinová se narodila v Montrealu v roce 1970, žije v Torontu. Mapování celosvětového aktivismu namířeného proti vlivu nadnárodních korporací, ze kterého vzešla kniha Bez loga (poprvé vyšla v roce 2000), věnovala zhruba pět let. Svému tématu se nepřestala věnovat ani po jejím vydání, pravidelně přispívá do kanadského deníku The Globe and Mail, do britského Guardianu i dalších médií, pohostinsky přednášela na prestižních amerických univerzitách Harvard, Yale a New York University. V roce 2002 vychází kromě nového vydání No Logo její nová kniha Fences and Windows: Dispatches from the Front Lines of the Globalization Debate (Ploty a okna: Depeše z první linie debaty o globalizaci), která shrnuje její stati, články a přednášky na témata otevřená v její předchozí knize.



Přihlášení uživatele