Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Billboard - Součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Masařová Klára
Vydavatel: KEY Publishing
Jazyk: čeština
Publikováno: 2014, Ostrava
Formát: 175 x 250mm; 154 stran kniha
Cena: 212 Kč ( 193 Kč bez DPH)
Ušetříte 38 Kč (15%)
Běžná cena 250 Kč
Dostupnost: Skladem (4ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (4ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 3 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 28.5.2017 03:41

Anotace

První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7418-206-8
  • EAN: 9788074182068

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele