Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Billboard - Součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 2014, Ostrava
Formát: 175 x 250mm; 154 stran kniha
Cena: 212 Kč běžně 250 Kč
Přidat 'Billboard - Součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?' do košíku

Dostupnost:

(další kusy u dodavatele)

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7418-206-8
  • EAN: 9788074182068

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele