Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Business plán - Krok za krokem

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Ficbauer Jiří Hanzelková Alena Keřkovský Miloslav Radim Červený
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Jazyk: čeština
Publikováno: 2014
Formát: 150 x 210mm; 240 stran kniha
Cena: 416 Kč ( 378 Kč bez DPH)
Ušetříte 74 Kč (15%)
Běžná cena 490 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 4 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 4 pracovních dnů.

Anotace



Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských příležitostí zhatit, a rovněž správné posouzení přiměřenosti zdrojů, které musí být pro dosažení určitých podnikatelských cílů k dispozici. Klíčová rozhodnutí mohou být samozřejmě uskutečněna i intuitivně, systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací a vyvozování závěrů z nich však rozhodně nemohou škodit. Na jejich základě lze bezpochyby vytyčovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji, lze i lépe předvídat možná rizika.
Publikace navazuje na několik předchozích příruček, jejímiž autory jsou odborníci působící na B.I.B.S. – vysoké škole, zaměřených na jednotlivé úrovně a oblasti strategického řízení firmy – korporátní a business strategie, ale i na tzv. funkční oblasti – strategického řízení výroby, informací, marketingu, lidských zdrojů a nákupu.
Přináší praktický návod, jak postupovat v situaci, kdy je třeba zpracovat strategické dokumenty nezbytné pro realizaci nového, dosud ve firmě neexistujícího podnikání, případně pro řízený útlum podnikání již ve firmě existujícího. I v češtině se v této souvislosti používá termín business plán, případně podnikatelský plán či podnikatelský záměr.

Obsah:
1. Úvod do problematiky
2. Business plány a jejich role v podnikání
3. Business plán v kontextu strategického řízení firmy
4. Jak při zpracování business plánu postupovat
5. Příklady a případové studie

Kniha je určena nejen studentům manažerských programů MBA, ale vzhledem ke svému praktickému zaměření zde naleznou cenné informace také vedoucí pracovníci všech typů podniků.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7400-511-4
  • EAN: 9788074005114

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele