Česká literatura a nová média
(Produkt nebyl zatím hodnocen)
https://static.levneucebnice.cz/files/photos/l/0/04c8ea190f84d6124ff5767db0981845a5f422b3.jpg?v=2
Vydavatel: | Academia |
---|---|
Jazyk: | čeština |
Publikováno: | 09.06.2016 |
Formát: | 1x kniha (brožovaná) 300 stran |
Anotace
Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena
nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale
využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor
internetu. Nové digitální technologie zasáhly jak do procesu tvorby
literárního textu, tak do procesu jeho recepce – a nenechaly beze
změny ani principy, podle nichž dosud fungovala literatura jako
komplexní komunikační systém. V čem se liší způsob tvorby a
zveřejnění literárního díla v podobě textu digitálního a tištěného?
Jak se změnila pozice čtenáře v prostředí interaktivních médií? Je
vztah české literatury k novým médiím v nadnárodním kontextu v
něčem specifický? A jde skutečně o revoluční změny, nebo jen o
obměny starších literárních forem přenesených do nového prostředí?
Kategorie
Knihovnické kódy
- EAN: 9788020025784