Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Choosing and Using Paper for Great Graphic Design

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Mark Hampshire Keith Stephenson
Vydavatel: Rotovision
Jazyk: angličtina
Publikováno: 2008 (1. vydání)
Formát: 1× Kniha, vázaná, 256 stran, 23 × 23 cm, anglicky kniha
Cena: 1 040 Kč ( 945 Kč bez DPH)
Ušetříte 329 Kč (24%)
Běžná cena 1 369 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 5ks) - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 5ks).

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

A must-have reference for using paper and print finishes in design work

In the world of print, paper choice influences every design project and designers often complain about the lack of genuinely good reference material for projects requiring a strong design input. Choosing and Using Paper for Great Graphic Design fills this gap. Case studies detail how the paper was chosen, the innovative treatments applied (folding, binding, cutting, embossing, printing, etc), and why they make the piece successful. By highlighting what was made possible through the paper choice, and how it affected the final design, this guide shows how paper influences and enhances graphic design and explains how to choose and use the right paper for the job. It explains how to turn ideas into reality.

A primary resource to inspire original creative thought, it showcases the very best designs created through the ingenious and groundbreaking use of paper and printing techniques.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-2-940361-58-8
  • EAN: 0080665615887

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele