Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Jitka Vysekalová
Vydavatel: Grada
Publikováno: 16.03.2011
Formát: 17×24 cm, 360 stran
Cena: 361 Kč ( 328 Kč bez DPH)
Ušetříte 64 Kč (15%)
Běžná cena 425 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 20ks) - expedujeme do 2 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 20ks).

  • Expedujeme do 2 pracovních dnů.

Anotace

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3528-3
  • EAN: 9788024735283

Publikace od stejného autora

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 39 Kč 20 %

Naše cena: 156 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 89 Kč

Ušetříte: 18 Kč 20 %

Naše cena: 71 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 200 Kč

Ušetříte: 20 Kč 10 %

Naše cena: 180 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Globální a lokální v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Konverzační inteligence - Klíč k úspěchu v práci a byznysu

Autor: Judith E. Glaser

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 94 Kč 22 %

Naše cena: 335 Kč

Princip vděčnosti v byznysu

Autor: Gary Vaynerchuk

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 50 Kč 20 %

Naše cena: 199 Kč

Management v deseti slovech - Zkušenosti muže, který vybudoval Tesco

Autor: Terry Leahy

Běžná cena: 469 Kč

Ušetříte: 103 Kč 22 %

Naše cena: 366 Kč

Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů)

Autor: Don Thompson

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 15 Kč 6 %

Naše cena: 234 Kč

Marketing služeb - Efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Miroslava Vaštíková

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Nový obraz budoucnosti, 3. vydání

Autor: Gibson Rowan (Ed.)

Běžná cena: 398 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 310 Kč

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Jak stvořit pecku na trhu

Autor: Jonah Berger

Běžná cena: 170 Kč

Ušetříte: 10 Kč 6 %

Naše cena: 160 Kč

Online marketing

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Management podle Druckera

Autor: Haas Edersheim Elizabeth

Běžná cena: 450 Kč

Ušetříte: 99 Kč 22 %

Naše cena: 351 Kč

Malé velké věci - 163 způsobů jak dosáhnout excelentnosti

Autor: Peters Tom

Běžná cena: 699 Kč

Ušetříte: 154 Kč 22 %

Naše cena: 545 Kč

Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Marketingová komunikace a public relations - Výklad pojmů a teorie oboru

Autor: Jan Halada

Běžná cena: 160 Kč

Ušetříte: 38 Kč 24 %

Naše cena: 122 Kč

Najdi vlastní styl v odívání Ve znamení elegance

Autor: Marie Němcová

Běžná cena: 49 Kč

Ušetříte: 3 Kč 6 %

Naše cena: 46 Kč

Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání)

Autor: Hana Machková

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Vytvořte si vlastní značku

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 12 Kč 6 %

Naše cena: 183 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Zrádná nahodilost

Autor: Nassim Nicholas Taleb

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Signál a šum

Autor: Nate Silver

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 12 Kč 6 %

Naše cena: 187 Kč

Marketingové řízení památkových objektů

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 32 Kč 12 %

Naše cena: 237 Kč

Jak drahá je nepoctivost?

Autor: Dan Ariely

Běžná cena: 149 Kč

Ušetříte: 9 Kč 6 %

Naše cena: 140 Kč

Úspěšný muž Jak nastartovat kariéru

Autor: Marie Němcová

Běžná cena: 49 Kč

Ušetříte: 3 Kč 6 %

Naše cena: 46 Kč

Jak získávat klienty a zákazníky - Referenční byznys

Autor: Marián Olej

Běžná cena: 249 Kč

Ušetříte: 55 Kč 22 %

Naše cena: 194 Kč

Internetový marketing

Autor: Viktor Janouch

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze…

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 101 Kč 22 %

Naše cena: 358 Kč

Žena a muž v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík A Kolektiv

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Billboard - Součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Autor: Klára Masařová

Běžná cena: 250 Kč

Ušetříte: 38 Kč 15 %

Naše cena: 212 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
nezávislý poradce v oboru psychologie trhu, marketingové komunikace
prezidentka České marketingové společnosti (ČMS)
dříve ředitelka a předsedkyně představenstva a.s. MARKTEST
předsedkyně Asociace psychologů trhu (APT)
členka Evropské společnosti pro výzkum trhu a veřejného mínění (ESOMAR)
členka Českomoravské psychologické společnosti (ČMPS)
V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha, FSS MU Brno a na odborných konferencích. Kromě toho působí v řadě porot jako např. Znojemský hrozen, Zlatý středník, Duhová kulička, Duhový paprsek. Publikuje v odborných periodikách, jako je např. Strategie, Marketing a komunikace, Marketing Magazín, Trend marketing, Psychologie Dnes, Psychologie v ekonomické praxi, Hospodářské noviny, Prosperita a mnoha dalších. Je hostem řady odborných diskuzí v televizi i rozhlase.
Je autorkou či spoluautorkou knižních publikací: Výzkum účinnosti propagace, Úvod do psychologie trhu, Ověřování účinnosti práce s veřejností, Zeptejte se zákazníka, Encyklopedie zahraničního obchodu, Základy psychologie trhu, Malý slovník propagace, Základy marketingu pro střední školy, Marketing, Psychologie reklamy, Psychologie spotřebitele, Reklama - Jak dělat reklamu, Veletrhy a výstavy, Image a firemní identita a další.
V jednom rozhovoru na sebe prozradila, že jejím oblíbeným citátem je výrok Oscara Wilda: "Jediný způsob, jak se zbavit pokušení, je podlehnout mu". A dodala, že celý život vlastně podléhá pokušení začínat znovu a snažit se překročit "vlastní stín" - ovšem se střídavým výsledkem, neboť stejný autor také říká: "Veškeré umění je povrch i symbol zároveň. Ti, kdo jdou pod tento povrch, dělají to na vlastní nebezpečí."
Ve volném čase ráda posedí s přáteli při dobrém bílém víně.
RNDr. Ivan Tomek, CSc.
Vystudoval gymnázium a Matematicko-fyzikální fakultu UK, obory Matematická ekonomie a Pravděpodobnost a statistika. Absolvoval vědeckou aspiranturu na VŠE (výběrová šetření), dále London School of Public Relations, TNS University a ESOMAR kurzy.
V letech 1977-1992 pracoval na Federálním statistickém úřadu, v roce 1992 spolu­založil firmu Factum, kde dlouho pracoval jako ředitel spotřebitelského výzkumu pro sektor CEE.
Zabýval se především otázkami marketingu spotřebního zboží, financí a služeb, postupy při vývoji nového produktu, otázkami loajality a oddanosti zákazníka, a chápáním spotřebitele z globálního hlediska v rámci střední Evropy.
V roce 2003 zakládá poradenskou agenturu MR Think (= Market Research Think), specializovanou na poradenství ve výzkumu trhu (www.MRThink.cz). Agentura pomáhá klientům s designem výzkumných akcí, vyhledáním výzkumné agentury a implementací výsledků do marketingové praxe.
Pravidelně publikuje v odborném tisku (Strategie, M&Media, Trend Marketing ad.). Působí na FAMU a HAMU, na AAU učí výzkum trhu, vede kurzy CIMA a přednáší o komerčních komunikací na VŠE. Od roku 2009 provozuje společně s VŠE a asociací výzkumných agentur SIMAR kurz "Market Research Academy" (www.market-research-academy.cz).
PhDr. Pavla Kotyzová
Absolvovala na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace. Rigo­rózní práci obhájila na Fakultě masmédií BVŠP v Bratislavě. Je akademickým pracovníkem Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Ve výuce svých předmětů, především v kurzu zaměřeném na týmovou práci, podporuje u studentů prostřednictvím interaktivní výuky rozvoj klíčových manažerských kompetencí, nezbytných k vysoké konkurenceschopnosti absolventů. Má téměř dvacetileté zkušenosti v komerční i nekomerční sféře z lektorské a konzultantské činnosti v ob

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele