Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Chování zákazníka - Jak odkrýt tajemství ''černé skříňky''

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Jitka Vysekalová
Vydavatel: Grada
Publikováno: 16.03.2011
Formát: 17×24 cm, 360 stran
Cena: 361 Kč ( 328 Kč bez DPH)
Ušetříte 64 Kč (15%)
Běžná cena 425 Kč
Dostupnost: Skladem (2ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (2ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 2 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 24.3.2017 09:12

Anotace

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3528-3
  • EAN: 9788024735283

Publikace od stejného autora

Marketing

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 39 Kč 20 %

Naše cena: 156 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Autor: Jitka Vysekalová

Běžná cena: 89 Kč

Ušetříte: 18 Kč 20 %

Naše cena: 71 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 254 Kč

Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 200 Kč

Ušetříte: 20 Kč 10 %

Naše cena: 180 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou

Autor: Lakhani Dave

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Psychologie reklamy - 4., rozšířené a aktualizované vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 69 Kč 15 %

Naše cena: 390 Kč

Reklama - Jak dělat reklamu – 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Zákazník má vždycky pravdu - a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Autor: Tom Markert

Běžná cena: 148 Kč

Ušetříte: 30 Kč 20 %

Naše cena: 118 Kč

Podnikání malé a střední firmy - 3., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 439 Kč

Ušetříte: 66 Kč 15 %

Naše cena: 373 Kč

Přehled Judikatury z oblasti živnostenského podnikání

Autor: Šiškeová Sylva

Běžná cena: 275 Kč

Ušetříte: 41 Kč 15 %

Naše cena: 234 Kč

Marketingová komunikace

Autor: Miroslav Foret

Běžná cena: 890 Kč

Ušetříte: 196 Kč 22 %

Naše cena: 694 Kč

Moderní marketing - 4. evropské vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 499 Kč

Ušetříte: 225 Kč 15 %

Naše cena: 1 274 Kč

Co se skrývá za značkou? Historická encyklopedie podnikatelů

Běžná cena: 398 Kč

Ušetříte: 80 Kč 20 %

Naše cena: 318 Kč

Pivopedie

Autor: Radek Diestler

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Osobní cloud pro domácí podnikání a malé firmy

Autor: Luboslav Lacko

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Mezinárodní obchodní operace - 6., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 355 Kč

Ušetříte: 53 Kč 15 %

Naše cena: 302 Kč

Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze…

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 459 Kč

Ušetříte: 101 Kč 22 %

Naše cena: 358 Kč

Malá škola degustace vína

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 60 Kč 20 %

Naše cena: 239 Kč

Jak na krizi:33 okamžitých opatření pro vaši firmu

Autor: Simon Hermann

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 244 Kč

Ušetříte: 59 Kč 24 %

Naše cena: 185 Kč

Tanky a bojová vozidla ll. světové války

Autor: Ness Leland

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 38 Kč 19 %

Naše cena: 161 Kč

Zahraniční obchod - Teorie a praxe

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 375 Kč

Ušetříte: 56 Kč 15 %

Naše cena: 319 Kč

Vedení procesu změny - Osm kroků úspěšné transformace podniku v turbulentní ekonomice

Autor: John P. Kotter

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

O sýrech - Správné uchovávání, podávání, recepty a párování s nápoji

Autor: Fiona Beckettová

Běžná cena: 499 Kč

Ušetříte: 100 Kč 20 %

Naše cena: 399 Kč

Sestavte si atraktivní životopis

Autor: Siegel Zbyněk

Běžná cena: 219 Kč

Ušetříte: 33 Kč 15 %

Naše cena: 186 Kč

Úspěch měřím štěstím - Co stojí úspěch a podnikání v Čechách

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 229 Kč

Ušetříte: 46 Kč 20 %

Naše cena: 183 Kč

Cesta sněžných ptáků

Autor: Robert Lyndon

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 80 Kč 20 %

Naše cena: 319 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Online marketing

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Česko-anglicko-německý průvodce gastronomií a restauračním provozem

Autor: M. Křivánek

Běžná cena: 429 Kč

Ušetříte: 120 Kč 28 %

Naše cena: 309 Kč

101 skvělých odpovědí na ostré otázky při přijímacím pohovoru

Autor: Ron Fry

Běžná cena: 219 Kč

Ušetříte: 48 Kč 22 %

Naše cena: 171 Kč

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 369 Kč

Ušetříte: 81 Kč 22 %

Naše cena: 288 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
nezávislý poradce v oboru psychologie trhu, marketingové komunikace
prezidentka České marketingové společnosti (ČMS)
dříve ředitelka a předsedkyně představenstva a.s. MARKTEST
předsedkyně Asociace psychologů trhu (APT)
členka Evropské společnosti pro výzkum trhu a veřejného mínění (ESOMAR)
členka Českomoravské psychologické společnosti (ČMPS)
V současné době působí jako nezávislý poradce pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a zastává významné funkce v oborových a profesních organizacích. Je členkou certifikační komise ČMS. Přednáší na UTB Zlín, externě na UK Praha, VŠE Praha, FSS MU Brno a na odborných konferencích. Kromě toho působí v řadě porot jako např. Znojemský hrozen, Zlatý středník, Duhová kulička, Duhový paprsek. Publikuje v odborných periodikách, jako je např. Strategie, Marketing a komunikace, Marketing Magazín, Trend marketing, Psychologie Dnes, Psychologie v ekonomické praxi, Hospodářské noviny, Prosperita a mnoha dalších. Je hostem řady odborných diskuzí v televizi i rozhlase.
Je autorkou či spoluautorkou knižních publikací: Výzkum účinnosti propagace, Úvod do psychologie trhu, Ověřování účinnosti práce s veřejností, Zeptejte se zákazníka, Encyklopedie zahraničního obchodu, Základy psychologie trhu, Malý slovník propagace, Základy marketingu pro střední školy, Marketing, Psychologie reklamy, Psychologie spotřebitele, Reklama - Jak dělat reklamu, Veletrhy a výstavy, Image a firemní identita a další.
V jednom rozhovoru na sebe prozradila, že jejím oblíbeným citátem je výrok Oscara Wilda: "Jediný způsob, jak se zbavit pokušení, je podlehnout mu". A dodala, že celý život vlastně podléhá pokušení začínat znovu a snažit se překročit "vlastní stín" - ovšem se střídavým výsledkem, neboť stejný autor také říká: "Veškeré umění je povrch i symbol zároveň. Ti, kdo jdou pod tento povrch, dělají to na vlastní nebezpečí."
Ve volném čase ráda posedí s přáteli při dobrém bílém víně.
RNDr. Ivan Tomek, CSc.
Vystudoval gymnázium a Matematicko-fyzikální fakultu UK, obory Matematická ekonomie a Pravděpodobnost a statistika. Absolvoval vědeckou aspiranturu na VŠE (výběrová šetření), dále London School of Public Relations, TNS University a ESOMAR kurzy.
V letech 1977-1992 pracoval na Federálním statistickém úřadu, v roce 1992 spolu­založil firmu Factum, kde dlouho pracoval jako ředitel spotřebitelského výzkumu pro sektor CEE.
Zabýval se především otázkami marketingu spotřebního zboží, financí a služeb, postupy při vývoji nového produktu, otázkami loajality a oddanosti zákazníka, a chápáním spotřebitele z globálního hlediska v rámci střední Evropy.
V roce 2003 zakládá poradenskou agenturu MR Think (= Market Research Think), specializovanou na poradenství ve výzkumu trhu (www.MRThink.cz). Agentura pomáhá klientům s designem výzkumných akcí, vyhledáním výzkumné agentury a implementací výsledků do marketingové praxe.
Pravidelně publikuje v odborném tisku (Strategie, M&Media, Trend Marketing ad.). Působí na FAMU a HAMU, na AAU učí výzkum trhu, vede kurzy CIMA a přednáší o komerčních komunikací na VŠE. Od roku 2009 provozuje společně s VŠE a asociací výzkumných agentur SIMAR kurz "Market Research Academy" (www.market-research-academy.cz).
PhDr. Pavla Kotyzová
Absolvovala na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace. Rigo­rózní práci obhájila na Fakultě masmédií BVŠP v Bratislavě. Je akademickým pracovníkem Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Ve výuce svých předmětů, především v kurzu zaměřeném na týmovou práci, podporuje u studentů prostřednictvím interaktivní výuky rozvoj klíčových manažerských kompetencí, nezbytných k vysoké konkurenceschopnosti absolventů. Má téměř dvacetileté zkušenosti v komerční i nekomerční sféře z lektorské a konzultantské činnosti v ob

Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele