Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

CI.CZ 1990-2007 /česky/ - Firemní Styl v České republice!

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Alan Záruba Michal Richtr
Vydavatel: CI.CZ
Publikováno: 2008 (1. vydání)
Formát: 1× Kniha, brožovaná, 240 stran, 19,5 × 24,5 cm, česky
Cena: 759 Kč ( 690 Kč bez DPH)
Ušetříte 240 Kč (24%)
Běžná cena 999 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 20ks) - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 20ks).

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Kniha CI.CZ 1990 – 2007 (Firemní styl v České republice) seznamuje odbornou i laickou veřejnost s výběrem toho nejlepšího, co v České republice za výše uvedené období v oblasti Corporate Designu vzniklo.

Autoři této knihy, Michal Richtr a Alan Záruba, zahrnuli do vybraného souboru projekty, které se staly významnými tím, že si z různých důvodů vydobyly příkladného postavení. Nejedná se jen o projekty firemního stylu velkých českých firem, bank nebo finančních institucí s mezinárodním dosahem, ale i o projekty vizuální prezentace menších podniků, neziskových organizací, kulturně-vzdělávacích a společenských institucí nebo českých měst a krajů.

Souhrn 38 projektů je v úvodní části publikace doplněn o tématickou historickou studii a podrobnou metodiku práce odborníků, kteří se tvorbou a rozvojem jednotného vizuálního stylu u nás profesionálně zabývají. Kniha obsahuje také stručnou biografii jednotlivých designérů a terminologický slovník vybraných pojmů.

Publikace CI.CZ 1990 – 2007 zprostředkovává tak poprvé naší veřejnosti téma, které je stále více populární, nicméně zatím nedostatečně odborně komunikované.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-254-1835-2
  • EAN: 9788025418352

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele