Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Cyberpsychology and New Media

Autor:

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Publikováno: 2013
Formát: paperback 265 stran
Cena: 900 Kč běžně 1 000 Kč
Přidat 'Cyberpsychology and New Media' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Cyberpsychology is the study of human interactions with the internet, mobile computing and telephony, games consoles, virtual reality, artificial intelligence, and other contemporary electronic technologies. The field has grown substantially over the past few years and this book surveys how researchers are tackling the impact of new technology on human behaviour and how people interact with this technology. Examining topics as diverse as online dating, social networking, online communications, artificial intelligence, health-information seeking behaviour, education online, online therapies and cybercrime, Cyberpsychology and New Media book provides an in-depth overview of this burgeoning field, and allows those with little previous knowledge to gain an appreciation of the diversity of the research being undertaken in the area. Arranged thematically and structured for accessibility, Cyberpsychology and New Media will be essential reading for researchers and students in Social Psychology and Cyberpsychology, and in Communication and Media Studies.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9781848721661

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Může se hodit…


Přihlášení uživatele