Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Design publikací - Vizuální komunikace tištěných médií

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 2008 (1. vydání)
Formát: 1× Kniha, vázaná, 256 stran, 17,5 × 22,5 cm, česky
Cena: 319 Kč ( 290 Kč bez DPH)
Ušetříte 80 Kč (20%)
Běžná cena 399 Kč
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Kniha Design publikací zkoumá různé vlivy na tuto oblast designu včetně životnosti dokumentů, globální spotřeby a požadavků distribuce, vystavování a ekologických otázek. Rozebírá způsob, jak publikace upoutávají čtenáře a spojují se s nimi na estetické a emocionální úrovni prostřednictvím informací, které předkládají, svým vzhledem a tím, jaký pocit ve vás vzbuzují, když je držíte v ruce. Tato kniha rozebírá obor design publikací pomocí pohledu na jeho jednotlivé prvky a formy. Popisuje zásady grafického designu, zvažuje materiální a finanční důsledky výrobních otázek a pojednává o specifických designérských potřebách různých druhů publikací. Zkoumá všechno od komerčních požadavků na obálky a navigační úlohy sazebních obrazců (rastrů) a grafických návrhů po fyzické požadavky na formát a vazbu. Tento mezinárodní výběr předvádí šíři a rozmanitost designu produkovaného v této oblasti a současně představuje inspirativní prostředí designérů a studií, v nichž vzniká. Kniha ukazuje, jak rozsáhlý je prostor pro tvořivost ve všech oblastech designu publikací.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7209-993-1
  • EAN: 9788072099931

Spoluautoři:

Překlad Novotná, Jana

Informace:

Originál What Is Publication Design

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele