Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Deutsch im Hotel Lehrbuch 1

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Vydavatel:
Jazyk: Němčina
Formát: paperaback 144 stran
Cena: 533 Kč běžně 666 Kč
Přidat 'Deutsch im Hotel Lehrbuch 1' do košíku

Dostupnost:

nebo Hlídající pes, Doporučit známému, Položit dotaz prodejci, Přidat do oblíbených

Anotace

Anotace:
Dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří. - nácvik ústní komunikace
Popis:
Deutsch im Hotel je dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří. Titul je rozdělen do dvou dílů: první díl se zabývá mluvenou komunikací v hotelu a je doplněn audionahrávkami na CD, druhý díl je zaměřen na písemnou komunikaci v hotelovém provozu a v turismu.Oba díly lze použít nezávisle na sobě, po sobě i oba najednou.Knihy jsou koncipovány pro studenty se základní znalostí jazyka přibližně na úrovni 150 vyučovacích hodin.Učebnice obsahují všechny důležité oblasti oboru a jsou podpořeny řadou příkladů ze soudobé komunikace a písemné korespondence.Díl Gespräche führen se zaměřuje na nácvik základních obratů a komunikačních strategií. Na konci každé lekce se osvojená látka opakuje. V závěru prvního dílu knihy naleznete také klíč k řešení a transkripce poslechových textů. Součástí knihy je také hra "Deutsch im Hotel".Díl Korrespondenz obsahuje všechny obvyklé varianty písemné komunikace jako e-mail, dopis a fax s řadou autentických příkladů.Metodická příručka obsahuje didakticko- metodické pokyny pro práci s učebnicí, informace k německým reáliím týkající se hotelnictví a restauratérství, ale i krátký test k reáliím.V učebnici naleznete například lekce:1. Gäste an der Rezeption empfangen2. Service im Café, im Restaurant3. Gästen Informationen geben4. Hotels beschreiben5. Informationen über Hoteldienstleistungen6. Telefonservice im Hotel7. Rundfahrten, Leihwagen usw. vermitteln8. Abrechnung, ReklamationDeutsch im Hotel – Gespräche führen Lehrbuch mit Illustrationen Konkrete Situationen aus der Hotel- und Tourismusbranche werden anhand von lebendigen Dialogen und einer Vielzahl von authentischen Hör- und Lesetexten erarbeitet. Projekte, Spiele und praxisnahe Übungen zur Phonetik runden das Übungsgeschehen ab. Wichtige Redemittel werden erarbeitet, geübt und am Ende jeder Einheit systematisch dargestellt. Die grammatischen Strukturen sind übersichtlich zusammengefasst. Im Anhang finden Lernende zudem einen Lösungsschlüssel und die Transkriptionen der Hörtexte.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9783190016464

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Může se hodit…


Přihlášení uživatele