Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Deutsch im Hotel Lehrerhandreichungen 1 und 2

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Elena Bruno Valperga Italiano
Vydavatel: Hueber Verlag
Jazyk: Němčina
Formát: paperback 136 stran
Cena: 520 Kč ( 473 Kč bez DPH)
Ušetříte 130 Kč (20%)
Běžná cena 650 Kč
Dostupnost: Skladem (1ks) - expedujeme do 1 pracovního dne (další kusy u dodavatele)

Informace o dostupnosti

Zboží je skladem (1ks) a lze ho:

  • do 1 pracovního dne zaslat na prodejnu Praha 4 - Háje
  • ještě dnes expedovat na Vaši adresu
Další kusy expedujeme v případě objednávky do 6 pracovních dnů.

Poslední aktualizace: 30.4.2017 02:11

Anotace

Anotace:
metodická příručka k učebnici Deutsch im Hotel pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kursy pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří, obsahuje metodické pokyny, kopírovatelné předlohy, test ke každé lekci i s klíčem, reálie, kvíz
Popis:
Deutsch im Hotel je dvoudílný kurz němčiny pro mírně pokročilé studenty. Kurz je vhodný pro odborné školy zaměřené na cestovní ruch a hotelnictví, firemní kurzy, pro pracovníky hotelů a cestovních kanceláří. Titul je rozdělen do dvou dílů: první díl se zabývá mluvenou komunikací v hotelu a je doplněn audionahrávkami na CD, druhý díl je zaměřen na písemnou komunikaci v hotelovém provozu a v turismu.Oba díly lze použít nezávisle na sobě, po sobě i oba najednou.Knihy jsou koncipovány pro studenty se základní znalostí jazyka přibližně na úrovni 150 vyučovacích hodin.Učebnice obsahují všechny důležité oblasti oboru a jsou podpořeny řadou příkladů ze soudobé komunikace a písemné korespondence.Díl Gespräche führen se zaměřuje na nácvik základních obratů a komunikačních strategií. Na konci každé lekce se osvojená látka opakuje. V závěru prvního dílu knihy naleznete také klíč k řešení a transkripce poslechových textů. Součástí knihy je také hra "Deutsch im Hotel".Díl Korrespondenz obsahuje všechny obvyklé varianty písemné komunikace jako e-mail, dopis a fax s řadou autentických příkladů.Metodická příručka obsahuje didakticko- metodické pokyny pro práci s učebnicí, informace k německým reáliím týkající se hotelnictví a restauratérství, ale i krátký test k reáliím.V učebnici naleznete například lekce:1. Gäste an der Rezeption empfangen2. Service im Café, im Restaurant3. Gästen Informationen geben4. Hotels beschreiben5. Informationen über Hoteldienstleistungen6. Telefonservice im Hotel7. Rundfahrten, Leihwagen usw. vermitteln8. Abrechnung, ReklamationDeutsch im Hotel Lehrerhandreichungen zu Gespräche führen (Teil 1) und Korrespondenz (Teil 2)       * Auflistung wichtiger Wortfelder       * Lerntipps und Lernspiele       * Kopiervorlagen mit Rollenkärtchen       * Tests zu jeder Lektion mit Lösungsschlüssel       * Landeskundliche Hintergrundinformationen       * Ein interkulturelles Quiz 

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9783190216468

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele