Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Diferencované řízení vztahů se zákazníky - Moderní strategie růstu výkonnosti podniku

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Publikováno: 20.08.2009
Formát: 17×24 cm, 272 stran
Cena: 319 Kč ( 290 Kč bez DPH)
Ušetříte 56 Kč (15%)
Běžná cena 375 Kč
Dostupnost:

Anotace

Publikace se věnuje hodnotovému managementu spočívajícímu v odhalování, vytváření, dodávání a dalším zdokonalování hodnoty pro zákazníky diferencovaně podle přínosu jednotlivých zákazníků pro podnik. Jsou rozebírány klíčové fáze hodnotového managementu a možnosti uplatnění moderních systémů péče o trh (Quality Management System, Quick Response atd.). V neposlední řadě jsou navrženy a rozebrány způsoby měření a dalšího zvyšování výkonnosti podniku při uplatnění strategie diferencovaného CRM na principu Balanced Scorecard. Procesní přístup k řízení vztahů se zákazníky na bázi diferencovaného hodnotového managementu dosud v české odborné literatuře nebyl publikován.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-3155-1
  • EAN: 9788024731551

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele