Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? - Online Clienting aneb Zákazníci dnes nakupují jinak

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Edgar K. Geffroy
Vydavatel: Management Press
Jazyk: čeština
Publikováno: 01/2013
Formát: 205x147x11 mm Kniha 180 stran
Cena: 233 Kč ( 212 Kč bez DPH)
Ušetříte 66 Kč (22%)
Běžná cena 299 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele (do 100ks) - expedujeme do 3 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele (v počtu do 100ks).

  • Expedujeme do 3 pracovních dnů.

Anotace

Již delší čas jsme se nalézáme ve víru digitální revoluce: internet změnil způsob, jakým žijeme, pracujeme a nakupujeme. Staré modely obchodování před našima očima ztrácejí svou dominanci a nahrazují je nové. O tom, kdo vůbec získá přístup na trh, rozhodují noví dominantní aktéři jako Google, Apple, Facebook a další. Německý konzultant a odborník v oblasti zvyšování prodejních výsledků jistě není prvním, kdo přichází s radami, jak na svou stranu získat zákazníky, ale v této své nejnovější knize přichází s novými impulsy a nápady a ukazuje, jak se mobilní „evernet“ stává katalyzátorem zcela nového vztahu s klienty. Překlad z němčiny Jiří Pondělíček.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7261-255-0
  • EAN: 9788072612550

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele