Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor:
Vydavatel:
Jazyk: čeština
Publikováno: 29.01.2014
Formát: 170 x 240mm; 296 stran kniha
Cena: 421 Kč ( 383 Kč bez DPH)
Ušetříte 74 Kč (15%)
Běžná cena 495 Kč
Na prodejně: (za běžnou cenu)
Dostupnost: (další kusy u dodavatele)

Anotace

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-247-4843-6
  • EAN: 9788024748436

„Kniha se zabývá velmi aktuální tématikou, která má své místo nejen v marketingu, ale v managementu obecně. Hodnotu této publikace zvyšuje skutečnost, že autorka je jak významným profesionálem v oblasti psychologie, tak v problematice marketingu. J

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu

Informace o autorovi


Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
nezávislý poradce v oboru psychologie trhu a marketingové komunikace
prezidentka České marketingové společnosti (ČMS)
dříve ředitelka a předsedkyně představenstva a.s. MARKTEST
předsedkyně


Přihlášení uživatele