Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Essentials of Marketing

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Fill Ch. Baines
Vydavatel: Oxford University Press
Publikováno: 2012
Formát: paperback 440 stran
Cena: 1 269 Kč ( 1 154 Kč bez DPH)
Ušetříte 0 Kč (0%)
Běžná cena 1 269 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 28 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 28 pracovních dnů.

Anotace

Are you motivated by learning from marketers at top organizations like Apple and IKEA? Are you excited by the prolific growth in social media and its implications for marketing? Do you need a fresh and concise introduction to marketing? Then look no further,as Essentials of Marketing has arrived! Packed full of exciting and stimulating cases from organizations such as Twitter, Foursquare, and WOMAD, this text, written by these best-selling authors, encourages you to consider how you would tackle the real marketing challenges and issues encountered by professionals on a daily basis. Fundamental marketing concepts are presented clearly, and illustrated by a wealth of European and international examples. In addition, links to classic and contemporary research papers introduce you to influential academic contributions to marketing. Essentials of Marketing is the must-have textbook for students looking to shine and excel in their marketing studies and future careers. Lecturers and students are provided with truly innovative online resources which are carefully integrated with the textbook. For lecturers: * Exclusive video interviews of marketers from well-known organizations including 3M and Innocent * A fantastic bank of additional resources including PowerPoint slides, a test bank, and tutorial activities For students: * Learn from the top recruitment professionals about the attributes they look for in graduates * Explore exciting developments in digital marketing and social media * Check your understanding with a wealth of multiple-choice questions, worksheets, and activities Part 1. 1.Marketing Principles and Society; 2.The Global Marketing Environment; 3.Understanding Consumer Behaviour; 4.Marketing Research; Part 2. 5.Marketing Strategy; 6.Market Segmentation and Positioning; Part 3. 7.Products, Services and Branding Decisions; 8.Price Decisions; 9.An Overview of Marketing Communications; 10.Managing Marketing Communications; 11.Retailing and Channel Management; Part 4. 12.Services Marketing and CRM With content on digital marketing and social media integrated throughout the book.

Kategorie

Knihovnické kódy

  • EAN: 9780199646500

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Global Diversity Management, 2nd Ed.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 390 Kč

Ušetříte: 14 Kč 1 %

Naše cena: 1 376 Kč

Debt, Democracy and the Welfare State : Are Modern Democracies Living on Borrowed Time and Money?

Autor: Hannesson, R.

Běžná cena: 1 540 Kč

Ušetříte: 15 Kč 1 %

Naše cena: 1 525 Kč

Management Theory and Practice, 8th rev. Ed.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 580 Kč

Ušetříte: -158 Kč -10 %

Naše cena: 1 738 Kč

Industrial Organization : Markets and Strategies, 2nd Ed.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 560 Kč

Ušetříte: -156 Kč -10 %

Naše cena: 1 716 Kč

Entrepreneurial Finance : Fundamentals of Financial Planning and Management for Small Business

Autor: Alhabeeb, M.

Běžná cena: 3 330 Kč

Ušetříte: -333 Kč -10 %

Naše cena: 3 663 Kč

Phishing for Phools : The Economics of Manipulation and Deception

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 620 Kč

Ušetříte: -62 Kč -10 %

Naše cena: 682 Kč

The Innovation Book: How to Manage Ideas and Execution for Outstanding Results

Autor: Max Mckeown

Běžná cena: 599 Kč

Ušetříte: 6 Kč 1 %

Naše cena: 593 Kč

Mastering Interest Rate Risk Strategy : A Practical Guide to Managing Corporate Financial Risk

Autor: Macrae, V.

Běžná cena: 1 560 Kč

Ušetříte: 101 Kč 6 %

Naše cena: 1 459 Kč

Preisheiten

Autor: Hermann, S.

Běžná cena: 900 Kč

Ušetříte: 9 Kč 1 %

Naše cena: 891 Kč

Globalization and Its Discontents

Autor: Stiglitz, J.

Běžná cena: 274 Kč

Ušetříte: -25 Kč -9 %

Naše cena: 299 Kč

Dynamic Economic Analysis : Deterministic Models in Discrete Time

Autor: Sorger, G.

Běžná cena: 980 Kč

Ušetříte: -98 Kč -10 %

Naše cena: 1 078 Kč

Marketing (Palgrave Business Briefing)

Autor: Groucutt, J.

Běžná cena: 600 Kč

Ušetříte: 6 Kč 1 %

Naše cena: 594 Kč

Sport Marketing, 4th ed.

Autor: Hardy, S.

Běžná cena: 2 520 Kč

Ušetříte: 25 Kč 1 %

Naše cena: 2 495 Kč

Microeconometrics and MATLAB: An Introduction

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 084 Kč

Ušetříte: -108 Kč -10 %

Naše cena: 1 192 Kč

Currencies, Commodities and Consumption

Autor: Clements, K.

Běžná cena: 1 020 Kč

Ušetříte: -102 Kč -10 %

Naše cena: 1 122 Kč

Inflection Point : How the Convergence of Cloud, Mobility, Apps

Autor: Stawski, S.

Běžná cena: 884 Kč

Ušetříte: 58 Kč 7 %

Naše cena: 826 Kč

The Global Coal Market : Supplying the Major Fuel for Emerging Economies

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 3 900 Kč

Ušetříte: -390 Kč -10 %

Naše cena: 4 290 Kč

Humanitarian Economics : War, Disaster and the Global Aid Market

Autor: Carbonnier, G.

Běžná cena: 1 070 Kč

Ušetříte: 11 Kč 1 %

Naše cena: 1 059 Kč

The OEE Primer: Understanding Overall Equipment Effectiveness, Reliability, and Maintainability

Autor: D. H. Stamatis

Běžná cena: 1 609 Kč

Ušetříte: 16 Kč 1 %

Naše cena: 1 593 Kč

Making Globalization Work : The Next Steps to Global Justice

Autor: Stiglitz, J.

Běžná cena: 302 Kč

Ušetříte: -51 Kč -17 %

Naše cena: 353 Kč

Macroeconomics, 4th Ed.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 220 Kč

Ušetříte: 22 Kč 1 %

Naše cena: 2 198 Kč

Revealed Preference Theory

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 860 Kč

Ušetříte: -86 Kč -10 %

Naše cena: 946 Kč

Magnetic: The Art of Attracting Business

Autor: Calloway, J.

Běžná cena: 650 Kč

Ušetříte: -65 Kč -10 %

Naše cena: 715 Kč

Introduction To Financial Accounting, 8th ed.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 890 Kč

Ušetříte: 19 Kč 1 %

Naše cena: 1 871 Kč

Corporate Social Responsibility: Readings and Cases in a Global Context 2nd

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 699 Kč

Ušetříte: 17 Kč 1 %

Naše cena: 1 682 Kč

Economics Of European Integration, 5th ed.

Autor: Baldwin, R.

Běžná cena: 1 830 Kč

Ušetříte: 18 Kč 1 %

Naše cena: 1 812 Kč

The Roaring Nineties

Autor: Stiglitz, Josehp E.

Běžná cena: 357 Kč

Ušetříte: -59 Kč -17 %

Naše cena: 416 Kč

Corporate Responsibility 3rd

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 490 Kč

Ušetříte: 15 Kč 1 %

Naše cena: 1 475 Kč

Modern Principles of Economics, 3rd Ed.

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 300 Kč

Ušetříte: 23 Kč 1 %

Naše cena: 2 277 Kč

Business Ethics:Managing Corporate Citizenship and Sustainability in the Age of Globalization,4th Ed

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 1 362 Kč

Ušetříte: -136 Kč -10 %

Naše cena: 1 498 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele