Náš web Levné učebnice používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti.

Registrace | Přihlášení


Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Marek Merhaut
Vydavatel: Wolters Kluwer ČR (Aspi)
Publikováno: 5/2013
Formát: brožovaná 136 stran
Cena: 235 Kč ( 214 Kč bez DPH)
Ušetříte 42 Kč (15%)
Běžná cena 277 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 6 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 6 pracovních dnů.

Anotace

V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře" nebo „štábní kultuře", o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.

V historických souvislostech nehrály při řízení hotelových provozoven morální zásady či společenská odpovědnost velkou roli. V současné době si ovšem hotelové společnosti zastoupené hotelovými manažery začínají uvědomovat, že osvojení si etického chování a pravidel v podnikání bude nedílnou součástí jejich každodenního pracovního života.

Společenská odpovědnost hotelových společností by měla být aplikací etických zásad (etickým kodexem), kodexem manažera a firemní kulturou, která by se v hotelovém průmyslu mohla nazývat a mohla by být aplikována jako CSR in Hotel Industry (Corporate Social Responsibility in Hotel Industry).

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7478-032-5
  • EAN: 9788074780325

Publikace od stejného autora

Vlivy ekonomické krize na změnu chování managementu hotelových a gastronomických zařízen

Autor: Merhaut Marek

Běžná cena: 316 Kč

Ušetříte: 47 Kč 15 %

Naše cena: 269 Kč

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Public relations a politika - Kdo a jak řídí naše osudy s naším souhlasem

Autor: Ftorek Jozef

Běžná cena: 319 Kč

Ušetříte: 48 Kč 15 %

Naše cena: 271 Kč

Prodejem k vítězství-Nejlepší kniha o prodeji, jaká kdy byla napsána - Nejlepší kniha o prodeji,…

Autor: Richard Denny

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 64 Kč 22 %

Naše cena: 225 Kč

1001 reklamních tipů - Nápady a strategie z největších světových kampaní

Autor: Luc Dupont

Běžná cena: 280 Kč

Ušetříte: 73 Kč 26 %

Naše cena: 207 Kč

Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem

Autor: Luboš Bárta

Běžná cena: 449 Kč

Ušetříte: 117 Kč 26 %

Naše cena: 332 Kč

Online marketing

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 66 Kč 22 %

Naše cena: 233 Kč

Jak psát reklamní text - 4., aktualizované a doplněné vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 289 Kč

Ušetříte: 43 Kč 15 %

Naše cena: 246 Kč

Základy marketingu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 298 Kč

Ušetříte: 45 Kč 15 %

Naše cena: 253 Kč

Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Emoce v marketingu - Jak oslovit srdce zákazníka

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Autor: Radim Bačuvčík

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Vliv globalizace na marketing destinace cestovního ruchu

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 294 Kč

Ušetříte: 35 Kč 12 %

Naše cena: 259 Kč

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Efektivní krizová komunikace - pro manažery a PR specialisty

Autor: Chalupa Radek

Běžná cena: 259 Kč

Ušetříte: 39 Kč 15 %

Naše cena: 220 Kč

Marketing jako šachová hra-Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Vítězné strategie…

Autor: Jaroslav Tručka

Běžná cena: 199 Kč

Ušetříte: 44 Kč 22 %

Naše cena: 155 Kč

Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Autor: Jacquie L Etang

Běžná cena: 575 Kč

Ušetříte: 132 Kč 23 %

Naše cena: 443 Kč

Guerillový marketing - Jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu - k

Autor: Patalas Thomas

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Reportování o společenské odpovědnosti podniku

Autor: Klára Kašparová

Běžná cena: 299 Kč

Ušetříte: 72 Kč 24 %

Naše cena: 227 Kč

Jak mnohem lépe prodávat - Osvědčené metody a techniky prodeje používané nejlepšími obchodníky

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Společenská odpovědnost firem - Etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi

Autor: Lucie Kuldová

Běžná cena: 222 Kč

Ušetříte: 53 Kč 24 %

Naše cena: 169 Kč

Moderní marketingová komunikace

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 419 Kč

Ušetříte: 63 Kč 15 %

Naše cena: 356 Kč

Společenská odpovědnost organizace - CSR v praxi a jak s ním dál

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 269 Kč

Ušetříte: 40 Kč 15 %

Naše cena: 229 Kč

Marketing management - 14. vydání

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 2 290 Kč

Ušetříte: 344 Kč 15 %

Naše cena: 1 946 Kč

Marketing služeb - Efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Autor: Miroslava Vaštíková

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 52 Kč 15 %

Naše cena: 297 Kč

Prodej problémovým zákazníkům - Klíč k vyjednávání a přesvědčování – 3., rozšířené vydání

Autor: Caron Nicolas

Běžná cena: 339 Kč

Ušetříte: 51 Kč 15 %

Naše cena: 288 Kč

Internetový marketing s YouTube-Průvodce využitím on-line videa v byznysu

Autor: Michael Miller

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 88 Kč 22 %

Naše cena: 311 Kč

Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace - Organizace strukturního prodeje

Autor: Don Failla

Běžná cena: 148 Kč

Ušetříte: 38 Kč 26 %

Naše cena: 110 Kč

Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 69 Kč

Ušetříte: 4 Kč 6 %

Naše cena: 65 Kč

Vytvořte si vlastní značku

Autor: Kolektiv autorů

Běžná cena: 195 Kč

Ušetříte: 12 Kč 6 %

Naše cena: 183 Kč

Strategický marketing - Strategie a trendy – 2., rozšířené vydání

Autor: Jakubíková Dagmar

Běžná cena: 495 Kč

Ušetříte: 74 Kč 15 %

Naše cena: 421 Kč

Kdo klikne, koupí, lže nebo zemře - Síla předpovědí pomocí prediktivní analytiky

Autor: Eric Siegel

Běžná cena: 349 Kč

Ušetříte: 77 Kč 22 %

Naše cena: 272 Kč

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu


Proč nakoupit u nás?

  • Přes 720 000
    spokojených zákazníků
  • 238 236
    titulů v katalogu
  • 4 916
    nakladatelů v katalogu
  • 10 218
    ukázek z knih
  • 7 let
    úspěšně na trhu
  • Osobní odběr
    prodejna Praha 4


APEK - česká kvalita - certifikovaný obchod

APEK - dodržuji terminologii lhůt dodání

Výhradní distribuce Comenia Script


Přihlášení uživatele