Registrace | Přihlášení

Košík je zatím prázdný

Měna:

czk

Etika jako součást společenské odpovědnosti firem hotelového průmyslu

(Produkt nebyl zatím hodnocen)

Napsat recenzi

Autor: Marek Merhaut
Vydavatel: Wolters Kluwer ČR (Aspi)
Publikováno: 5/2013
Formát: brožovaná 136 stran
Cena: 235 Kč ( 214 Kč bez DPH)
Ušetříte 42 Kč (15%)
Běžná cena 277 Kč
Dostupnost: Skladem u dodavatele - expedujeme do 6 pracovních dnů

Informace o dostupnosti

Toto zboží se nachází ve skladu našeho dodavatele.

  • Expedujeme do 6 pracovních dnů.

Anotace

V podnikatelské sféře hotelových firem se v souvislosti s etikou mluví o „podnikatelské kultuře" nebo „štábní kultuře", o vytváření dobrého jména hotelu. Jednou z důležitých aktivit je prosazování a dodržování etického chování a rozhodování, které by mělo ústit v sociální, morální i ekologickou odpovědnost při řízení zaměstnanců hotelů v multikulturním prostředí hotelových řetězců.

V historických souvislostech nehrály při řízení hotelových provozoven morální zásady či společenská odpovědnost velkou roli. V současné době si ovšem hotelové společnosti zastoupené hotelovými manažery začínají uvědomovat, že osvojení si etického chování a pravidel v podnikání bude nedílnou součástí jejich každodenního pracovního života.

Společenská odpovědnost hotelových společností by měla být aplikací etických zásad (etickým kodexem), kodexem manažera a firemní kulturou, která by se v hotelovém průmyslu mohla nazývat a mohla by být aplikována jako CSR in Hotel Industry (Corporate Social Responsibility in Hotel Industry).

Kategorie

Knihovnické kódy

  • ISBN: 978-80-7478-032-5
  • EAN: 9788074780325

Publikace od stejného autora

Zákazníci si zakoupili s tímto produktem

Nová recenze

Podělte se o svůj názor na tento titul s ostatními čtenáři.

Otázka proti spamu



Přihlášení uživatele